Gå til innhold

Burde jeg være bekymret?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og samboeren har vært sammen i over 1,5 år nå. Vært mye frem og tilbake når det gjelder sexen. Så begynte det å gå oppåver på januar, men nå har vi ikke hatt sex på 3 uker + at han nekter plutselig å vise frem kroppen sin. Virker som han heller ikke er så begeistret for min... Han sier at han har dårlig selvbilde fordi han har lagt på seg, men han er tynn da. I disse ukene har han ikke vært noe særlig på å ville kysse, kose o.l. Dette sårer meg veldig, da jeg har prøvd og prøvd, og hver gang ordet "sex" eller "kåt" kommer opp endrer han tema. Har lyst til å snakke med han, men han er så utrolig hårsår.. Vi fungerer på andre punkter, men dessverre er jeg redd at om dette fortsetter blir vi bestevenner - og kun det. 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har prøvd å tatt det opp med han, men han kommer med unnskyldninger som "du var så sliten etter jobb, du har mensen (er en ok unnskyldning det da), jeg var sliten" osv. Tror egentlig han ikke tenner på meg.. Jeg selv har i flere år slitt med spiseforstyrrelser, og jeg kjenner at de begynner å komme tilbake da selvtilliten min blir ødelagt av dette.... 

Anonymkode: b4308...843

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke skjønner hvor stort problem dette er for deg. Hadde han visst at dette problemet setter forholdet i fare, hadde han vel ikke avvist det så lett.

Hvis han skjønner det, men likevel ikke vil, eller klarer, å gjøre noe med det så er ikke forholdet viktig nok for han. Uansett er det hans problem, du kan bare hjelpe og være til støtte. Men han må erkjenne problemet og være villig til å legge ned innstatsen som kreves for å løse det.

Anonymkode: 0ddee...cd1

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare deilig å slippe å bli penetrert av en penis? som sikkert er skitten i tillegg

Anonymkode: 89bdf...cbb

Gjest Snuppi
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare deilig å slippe å bli penetrert av en penis? som sikkert er skitten i tillegg

Anonymkode: 89bdf...cbb

idiot!

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ikke skjønner hvor stort problem dette er for deg. Hadde han visst at dette problemet setter forholdet i fare, hadde han vel ikke avvist det så lett.

Hvis han skjønner det, men likevel ikke vil, eller klarer, å gjøre noe med det så er ikke forholdet viktig nok for han. Uansett er det hans problem, du kan bare hjelpe og være til støtte. Men han må erkjenne problemet og være villig til å legge ned innstatsen som kreves for å løse det.

Anonymkode: 0ddee...cd1

Takk for svar! :) 

Anonymkode: b4308...843

Skrevet

Han er usikker på sin kropp og redd for at du ikke tenner på ham, og usikkerheten gjør at han holder seg unna. Det at han holder seg unna gjør deg usikker på din kropp og du tror han ikke tenner på deg, og du tør heller ikke å være frampå. Dette høres ut som en vond spiral. Jeg tror begge må utenfor komfortsonen sin pluss en god dose kommunikasjon for å komme ut av dette... (Snakke er ikke kommunikasjon hvis det ikke når frem.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...