Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 I juli ble det slutt mellom et par jeg kjenner... Hva som skjedde vet jeg ikke, men hun flyttet hjem til foreldrene sine. I tiden etter har det ikke vært så lett for han. Han har prøvd å få henne tilbake, men hun har omentrendt ikke svart på sms, når han har ringt eller giddet ringe tilbake. Han har vært veldig deprimert i tiden etterpå og for et par uker siden klarte noen kompiser og dra han med på helgetur. Her traff han ei jente som han siden har holdt litt kontakt med. Så ringer plutselig hun det ble slutt med i sommer. Han forteller henne at han har møtt ei jente.. Da blir xn hans rasende. Hun skjeller han ut og i det hele tatt er stygg mot han..... (Nå skal det jo også sies at hun er 21 og han er35 år) Skal han virkelig sitte på gjerdet i flere mnd. og vente til hun gidder å svare han? Denne mannen har helt til nå så og si bare eksistert. Han har gått ned mange kg. og ting går litt på lykke og fromme når det gjelder sønnen han har med meg. Jeg har prøvd som best jeg kan og stille opp og ha sønnen vår når han føler at han trenger tid for seg selv (vi har ungen 50/50). Da han fortalte om xn's reaksjon ble jeg helt matt. Hvordan skal ha få gått videre om hun skal fortsette sånn? Har hun noen som helst rett til å bli sint fordi han prøver å komme videre? Etter hva han sier til meg så har han jo aldri fått noe ordentlig svar fra henne på noe... Hva synes/mener dere?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg mener det er alltid to sider av en sak, og du har bare hørt en av dem. Hvis det du har hørt stemmer, syns jeg uansett ikke man kan vente annet av en på 21 som høres ut til å være så ubalansert som det du fremstiller henne. Dessuten, så lenge du tar ungen for ham, når han egentlig skulle hatt ansvaret, hjelper du ham ikke til å komme videre. Tvert i mot, du hjelper ham til å grave seg dypere i selvmedlidenheten og kjærlighetssorgen. Men det er bare min mening... Leyla
Polly Ester Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 Uten å vite noe mer enn det du skriver her, så vil jeg tro at denne "damen" på 21 er relativt umoden, og det beste han kan gjøre er å glemme henne... Hun virker å være ferdig med han, og tror han vil få mye vondt hvis han ikke går inn for å fortsette livet sitt uten henne... Men, det kan jo også være at de har hatt en avtale om bare pause, og da har hun blitt sint når han har rotet seg borti en annen, det vet jeg jo ikke... Men, han burde gi henne klar melding på at han har bestemt seg for å gå videre i livet uten henne. At han fra nå ikke vil at de skal ha mer kontakt...
alisia4 Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 :o Må si som de andre her, den damen er laaaaangt i fra voksen for å si det mildt. MEN....... Vil likevel si at han er blind også da. Han burde kreve mer fra henne til og begynne med. Vist ikke ville jeg tatt det som et negativt svar og gått videre. Og rett og slett ikke svart på exen sine sms`er. Når han engang fortalte om at han hadde truffet denne damen, og det viste seg at exen var hysterisk, så ville jeg gitt henne en rikelig med skylle bøtte tilbake. Hvordan kan HAN tillate seg selv å bli tråkket på, på den måten. Å la seg selv bli overkjøret. Ikke rart han blir deppa. Exen har på INGEN måte rett til å kontrollere ham på den måten. For er det ikke det hun gjør? :evil: Ble skikkelig provosert av en sånn t.. som det der. HUN ER INGENTING Å SAMLE PÅ. HÅPER HAN FÅR HJELP TIL Å INNSE DET ETTERHVERT OGSÅ.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg mener det er alltid to sider av en sak, og du har bare hørt en av dem. Hvis det du har hørt stemmer, syns jeg uansett ikke man kan vente annet av en på 21 som høres ut til å være så ubalansert som det du fremstiller henne. Dessuten, så lenge du tar ungen for ham, når han egentlig skulle hatt ansvaret, hjelper du ham ikke til å komme videre. Tvert i mot, du hjelper ham til å grave seg dypere i selvmedlidenheten og kjærlighetssorgen. Men det er bare min mening... Leyla Klart det er to sider av samme sak...Og jeg har neppe fått vite alt. Og ikke trenger jeg det heller. Men når han velger og betro seg til meg, så synes jeg nesten at jeg får da det som et tegn på tillit. De årene han var sammen med henne så var det temmelig turbulent mellom min x og meg. Når jeg forsøkte å snakke med han freste han bare tilbake. De gangene jeg traff på samboeren hans, var hun blid og slo mer enn gjerne av en prat. NÅ derimot som det er slutt med dem, er han en helt annen person. Han snakker med meg, sender sms eller ringer om det er noe han lurer på. Ting er mye mere behagelig... Så det er vel ikke rart at jeg nå tror hun har vært årsaken til bråket?? Men tilbake til dem... Grunnen til at jeg tar sønnen min selv om det er pappa uke er rett og slett for å skåne gutten. Han har ikke godt av å se pappa sånn. Desuten så er gutten vår en veldig omsorgsfull kar. Jeg vet at han duller og steller med pappa og ikke liker at pappa er lei seg ( han er 10 år). Da mener vi at det er bedre at han er hos meg og samboeren min og kan få pappas problemer litt på avstand...
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 Klart det er to sider av samme sak...Og jeg har neppe fått vite alt. Og ikke trenger jeg det heller. Men når han velger og betro seg til meg, så synes jeg nesten at jeg får da det som et tegn på tillit. De årene han var sammen med henne så var det temmelig turbulent mellom min x og meg. Når jeg forsøkte å snakke med han freste han bare tilbake. De gangene jeg traff på samboeren hans, var hun blid og slo mer enn gjerne av en prat. NÅ derimot som det er slutt med dem, er han en helt annen person. Han snakker med meg, sender sms eller ringer om det er noe han lurer på. Ting er mye mere behagelig... Så det er vel ikke rart at jeg nå tror hun har vært årsaken til bråket?? Jeg syns ut fra det du skriver at han høres ganske ustabil ut selv, jeg. Er det mulig at han har vært slik mot henne i forholdet, og hun har fått nok? I tilfelle er det ikke rart at hun har vært avvisende mot ham når han har ringt og sms'et henne. Rart at han plutselig ble så vennlig mot deg når han ikke hadde henne lenger... Leyla
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 Klart det er to sider av samme sak...Og jeg harJeg syns ut fra det du skriver at han høres ganske ustabil ut selv, jeg. Er det mulig at han har vært slik mot henne i forholdet, og hun har fått nok? I tilfelle er det ikke rart at hun har vært avvisende mot ham når han har ringt og sms'et henne. Rart at han plutselig ble så vennlig mot deg når han ikke hadde henne lenger... Leyla Han har nok sine ting han sliter med. Det vet jeg. Har med barndom, alkoholisme og sånne ting og gjøre... Jeg tror nok at det er xn hans som står bak bråket som har vært mellom oss. Og det er det også andre som har hintet om også. Folk som kjenner oss begge. Jeg kan jo skjønne at det kan være vanskelig for ei som er så ung og akseptere at han faktisk må ha en viss kontakt med xn sin. Men det er jo ungen og ikke hverandre vi snakker om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå