Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mye sammen med en mann og liker han veldig godt. Han har ikke vært klar for forhold, noe jeg har akseptert. 

Jeg har ikke vært i tvil om at det er han jeg vil ha "resten av livet". Nå har han sagt at han vil ha meg, jeg er jenta han vil satse på osv. Dette er ting jeg har gledet meg til å høre og nå når jeg først skjønner at han vil bli kjæresten min så får jeg panikk.

Jeg lurer bare på om dette er vanlig eller det rett og slett er noe feil med meg. Det gjør meg både vondt og redd å tenke på at han endelig er klar for ett forhold og attpåtil med meg 😜 Jeg liker han jo godt fremdeles og han er virkelig en grepa kar, jeg skjønner bare ikke min egen reaksjon.

Anonymkode: 94252...42b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg opplevd selv

Tingen er, at mens han er på gjerdet, så er alt du klarer å tenke på, hvordan du skal klare å kapre ham. Dette blir ditt fokus, og du gir aldri deg selv muligheten til å spørre deg selv om dette er en mann du egentlig vil ha. Fordi det har aldri vært opp til deg å velge: han har jo ikke vært tilgjengelig! Men nå er han tilgjengelig og han er din om du vil ha ham. Det er først NÅ du har mulighet til å ta et standpunkt om det faktisk er han du vil ha.

Ga det mening? Eller er jeg bare rotete her?

Anonymkode: e1a45...e78

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tingen er, at mens han er på gjerdet, så er alt du klarer å tenke på, hvordan du skal klare å kapre ham. Dette blir ditt fokus, og du gir aldri deg selv muligheten til å spørre deg selv om dette er en mann du egentlig vil ha. Fordi det har aldri vært opp til deg å velge: han har jo ikke vært tilgjengelig! Men nå er han tilgjengelig og han er din om du vil ha ham. Det er først NÅ du har mulighet til å ta et standpunkt om det faktisk er han du vil ha.

Hei, ja dette ga mening.

Jeg vil jo ha han, men tankene mine går litt på høygir for tiden. Skulle tro det var første gang jeg fikk kjæreste, men det er det ikke. Er ikke spesiell dreven i sjekking heller, men klarer fint å være meg selv og nå ser det ut til å bli ett forhold 😄

Skrevet

Du er i tvil fordi du nå må ta en avgjørelse. Er lett å være sikker på at du vil ha noe du ikke kan få uansett; hva du bestemmer deg for da får jo ingen konsekvenser uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Okapi skrev:

Du er i tvil fordi du nå må ta en avgjørelse. Er lett å være sikker på at du vil ha noe du ikke kan få uansett; hva du bestemmer deg for da får jo ingen konsekvenser uansett.

Dette! Kjenner meg igjen at jeg kan ha problemer med å ta avgjørelser.., spesielt når noen forventer noe...Skal ikke være lett...

Anonymkode: 1a048...0f4

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke Maslow som sa at når man har fått det man ønsker seg motiverer det ikke lenger?  Hvem veit, kanskje du kan finne noen enda bedre siden du klarte å kapre denne:tongue:

AnonymBruker
Skrevet
Den 22. april 2016 at 18.21, Commander skrev:

Var det ikke Maslow som sa at når man har fått det man ønsker seg motiverer det ikke lenger?  Hvem veit, kanskje du kan finne noen enda bedre siden du klarte å kapre denne:tongue:

Jeg tenker heldigvis ikke slik. Han er en drøm for meg, men så rart at når han ble klar, så kom min usikkerhet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...