Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HURRA HURRA HURRA!!!

Skulle hatt mensen i dag - krysser fingrene for at dette går bra :) 

image.jpeg

Anonymkode: 7202d...414

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lag nå en overskrift så vi andre slipper disse tissepinnene deres. Eller hod deg til den store tråden for tissepinner. :rasende: 

Anonymkode: 9cb84...ce6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag nå en overskrift så vi andre slipper disse tissepinnene deres. Eller hod deg til den store tråden for tissepinner. :rasende: 

Spør du meg så var det ganske innlysende hva dette dreide seg om, nettopp ut ifra overskriften. Så da kan vel heller du la være å gå inn på sånne glade tråder hvis du selv er så bitter og grinete at du ikke unner andre et lite hurra-innlegg? La i alle fall være å komme med sånne sure oppstøt... Det er bare å trykke seg tilbake vet du. 

Til TS: Gratulerer så mye med positiv test, og lykke til fremover! :) 

Anonymkode: 5f28f...156

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Oj, beklager.

TS

Anonymkode: 7202d...414

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, og lykke til! :)

Anonymkode: c7cbb...50c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spør du meg så var det ganske innlysende hva dette dreide seg om, nettopp ut ifra overskriften. Så da kan vel heller du la være å gå inn på sånne glade tråder hvis du selv er så bitter og grinete at du ikke unner andre et lite hurra-innlegg? La i alle fall være å komme med sånne sure oppstøt... Det er bare å trykke seg tilbake vet du. 

Til TS: Gratulerer så mye med positiv test, og lykke til fremover! :) 

Det er absolutt ikke innlysende når man bruker "Detter snakker vi om nå" til å gå inn på innlegg. 

Det er direkte usmakelig å komme inn på disse trådene med tissepinnebilder. Skjerp dere. 

• Liker 4
Skrevet

Gratulerer så mye!!! 😃😃

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt ikke innlysende når man bruker "Detter snakker vi om nå" til å gå inn på innlegg. 

Det er direkte usmakelig å komme inn på disse trådene med tissepinnebilder. Skjerp dere. 

Grinebiter...!

Anonymkode: c7cbb...50c

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dett! Men jeg bryr meg ikke jeg.

Anonymkode: c7880...dbc

Skrevet

Gratulerer, TS! Blås i grinebiterne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bitter??

Anonymkode: 50073...27c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

:dagens-rose:

Anonymkode: 1c256...bee

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du vel helt enkelt slutte med det da, hvis du tåler så dårlig å komme inn på en tråd som handlet om noe annet enn det du hadde sett for deg. Veldig greit med kategorier sånn sett, vet du. Da vet man mer hva man går til! ;) Et lite tips bare. Slenger med et smil også :biggrin: og håper dagen din blir bedre av det! Ganske dumt å ødelegge en fredag for seg selv, fordi man ikke sjekker kategorier før man åpner tråder, vel? ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer :)

Anonymkode: ad620...0fc

Gjest carmabell
Skrevet

Gratulerer!💖

Og noen av dere, hvorfor så grinete? Synes heller dere burde gratulere TS. Ganske innlysende hva tråden dreide seg om og hvis du/dere ikke tør å se bilder av graviditetstester er vel ikke akkurat så lurt å henge inne på graviditetsemner? Skjønner godt at TS er glad jeg og ønsker hun masse lykke til!❤️❤️

Skrevet

Makan til stygge kommentarer! Er ikke dette forumet for prøvere kanskje? Det her er jo det de aller fleste innpå her jobber mot, nettopp en positiv "tissepinne".

Masse gratulerer til TS! 😁😁😁😁😁😁

AnonymBruker
Skrevet

Drittlei tissepinner...hold det til tissepinne tråden.

Men uansett, gratulerer ts!

Anonymkode: 8fb01...73d

• Liker 3
Skrevet

Hurra for tissepinner😂

Gratulerer så mye med baby på vei!!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidde og kommentere "så lei disse trådenen" etc etc.? Har dere glemt følelsen av å se en positiv test?? (Eller venter dere på en...) Har man ikke noe fint å si, la være 😊

Gratulerer Ts !! ✨

Anonymkode: 96417...c52

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Og jeg liker bedre nye tråder med nye tissepinner, fremfor den samletråden! Er så koselig å se at folk her inne titt og stadig blir gravide :D 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...