Gå til innhold

Sports-bh for store pupper?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner jeg gode sportsbh'er for større, tyngre pupper? Alle jeg finner må jeg ha bh under, og det er ukomfortabelt. 

Jeg er vel en 80/85 f-g

Ikke nødvendigvis til løping, men aktiv trening hvor jeg føler behov for å sikre meg at ting holder seg på plass i hopp og sprett

HJELP!

Anonymkode: 13d50...034

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker change sin

Anonymkode: dbe2c...705

Skrevet

Kjøpte min på Lalina i Oslo, holder fortsatt bra. Ikke mest sexy i verden men gjør jobben sin. (str 75I (i altså)

Skrevet

Jeg bruker 80/85 E og har funnet gode sports-BHer fra UnderArmour, 2xU, ShockAbsorber og casall.

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, JHF skrev:

Jeg bruker 80/85 E og har funnet gode sports-BHer fra UnderArmour, 2xU, ShockAbsorber og casall.

Hvor kjøper du disse?

AnonymBruker
Skrevet

Har en fra shockabsorber selv, og det er den desidert beste jeg har. Casall sine er ok.

Anonymkode: efeb8...918

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd både fra Kari Traa og Nike, men ingen har faktisk holdt dem på plass. Jeg har en fra Casall som fungerer ypperlig, men jeg aner ikke hva den heter. Den var ganske dyr, og det var verdt det. Den har en merkelig lukkemekanisme på ryggen og er helt svart. 

Anonymkode: 07059...e81

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd både fra Kari Traa og Nike, men ingen har faktisk holdt dem på plass. Jeg har en fra Casall som fungerer ypperlig, men jeg aner ikke hva den heter. Den var ganske dyr, og det var verdt det. Den har en merkelig lukkemekanisme på ryggen og er helt svart. 

http://www.x-life.no/products/heroic-sports-bra-black

Jeg troooor det er denne. Her er den visst på tilbud. Jeg syns det er dyrt for 5-600,- for en sports BH forresten, kan hende ikke noen andre mener det:) Du kan se om du finner den på andre nettbutikker. 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper du disse?

2XU og casall kjøpte jeg på x-life.no. ShockAbsorber på getinspired.no og Under Armour kjøpte jeg i USA. Muligens du kan finne noe lignende på nettbutikker her i Norge. 

Disse Sports-BHene er relativt dyre, men har vært verdt hver en krone for meg.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg troooor det er denne. Her er den visst på tilbud. Jeg syns det er dyrt for 5-600,- for en sports BH forresten, kan hende ikke noen andre mener det:) Du kan se om du finner den på andre nettbutikker. 

Denne er kjempegod :) Kjøpte den da jeg begynte å jogge etter forrige fødsel, str75G og ammepupper som trengte mye støtte :P holdt ihvertfall mine godt på plass.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også denne. Den er kjempebra! :) Mye bedre en Change sin synes jeg.

Skrevet

Shock Absorber Run Sports Bra  - den er helt suveren. Finnes opp til G-cup

Skrevet
Den 22.4.2016 at 18.33, Superlilje skrev:

Denne er kjempegod :) Kjøpte den da jeg begynte å jogge etter forrige fødsel, str75G og ammepupper som trengte mye støtte :P holdt ihvertfall mine godt på plass.

haha! Finnes ikke bedre anbefaling enn det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...