Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er endel butikker/nettbutikker som er på Facebook og ofte har de konkurranser (eller hva man skal kalle det, de trekker en tilfeldig vinner av et eller annet, og du er med i trekningen av et eller annet dersom du kommenterer eller liker facebookstatusen til butikken).

Det vet vel de fleste om, alle har vel en eller annen gjøk i vennelista som liker eller kommenterer, og så dukker dette her opp i newsfeeden på Facebook. 

Det har tidligere slått meg at det er flaut og ekkelt (kleint?) hvordan folk utleverer seg selv eller trygler og virkelig ber på sine knær om å få vinne dette "et eller annet". Det er så ufattelig flaut, og nedverdigende også. 

De prøver alt: 

- Den "triste" historien om en mor som ikke har råd til nettopp den leken til barnet sitt og som har dårlig økonomi (og den leken koster 1500-2000 kr, og er absolutt ikke nødvendig for å overleve eller ha en fin barndom). Den historien dukker forresten opp på finn.no hver jul. 

- Historien om barnet som ønsker seg det sååå mye, og det er så "kjempetrist" og de hadde blitt "kjempeglade" hvis de kunne vinne.

- De prøver å være morsomme med rim og regler. Big fail.

- Historien om moren som vil la barna oppleve "det hun ikke opplevde som liten" - åh.. så utrolig rørende.. eller ikke.

- Smisking med "den er sååå fin <3 <3 <3" eller "den er den fineste jeg har sett" og så videre. Du skjønner tegninga. 

- Den passer perfekt her hjemme!

Og at folk generelt bare bruker barna sine! "babyen min på 8 måneder hadde blitt SÅ glad" (alle vet jo at det ikke går an engang). 

Hensikten med denne tråden er å forhåpentligvis få noen av dere som holder på slik på Facebook, som driter dere ut og utleverer i hytt og pine til å slutte med det! Det er flaut! 

Anonymkode: a1be3...e4c

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lissom ikke noe mer å tilføye ❤️ 👌👏💪

Skrevet

HAHAH så enig!!!

Skrevet

"Likt og delt :) Håper jeg vinner :):):):) :)"

"Den hadde vært kjempefin hjemme hos meg"

eller den verste: 

" *Tagger kjærestens navn* deeen ønsker jeg meg til juul jaaa :):):):) "

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis har de mest oppegående butikkene nå begynt å skrive hva man skal skrive i kommentarfeltet. Flere ber deltagerne bare skrive f.eks "ja". 

Men det er alltid et nek som må skrive noe mer :P 

Anonymkode: 565b6...13d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...