AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Det er endel butikker/nettbutikker som er på Facebook og ofte har de konkurranser (eller hva man skal kalle det, de trekker en tilfeldig vinner av et eller annet, og du er med i trekningen av et eller annet dersom du kommenterer eller liker facebookstatusen til butikken). Det vet vel de fleste om, alle har vel en eller annen gjøk i vennelista som liker eller kommenterer, og så dukker dette her opp i newsfeeden på Facebook. Det har tidligere slått meg at det er flaut og ekkelt (kleint?) hvordan folk utleverer seg selv eller trygler og virkelig ber på sine knær om å få vinne dette "et eller annet". Det er så ufattelig flaut, og nedverdigende også. De prøver alt: - Den "triste" historien om en mor som ikke har råd til nettopp den leken til barnet sitt og som har dårlig økonomi (og den leken koster 1500-2000 kr, og er absolutt ikke nødvendig for å overleve eller ha en fin barndom). Den historien dukker forresten opp på finn.no hver jul. - Historien om barnet som ønsker seg det sååå mye, og det er så "kjempetrist" og de hadde blitt "kjempeglade" hvis de kunne vinne. - De prøver å være morsomme med rim og regler. Big fail. - Historien om moren som vil la barna oppleve "det hun ikke opplevde som liten" - åh.. så utrolig rørende.. eller ikke. - Smisking med "den er sååå fin <3 <3 <3" eller "den er den fineste jeg har sett" og så videre. Du skjønner tegninga. - Den passer perfekt her hjemme! Og at folk generelt bare bruker barna sine! "babyen min på 8 måneder hadde blitt SÅ glad" (alle vet jo at det ikke går an engang). Hensikten med denne tråden er å forhåpentligvis få noen av dere som holder på slik på Facebook, som driter dere ut og utleverer i hytt og pine til å slutte med det! Det er flaut! Anonymkode: a1be3...e4c 7
globalagogo Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 "Likt og delt Håper jeg vinner :)" "Den hadde vært kjempefin hjemme hos meg" eller den verste: " *Tagger kjærestens navn* deeen ønsker jeg meg til juul jaaa " 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Heldigvis har de mest oppegående butikkene nå begynt å skrive hva man skal skrive i kommentarfeltet. Flere ber deltagerne bare skrive f.eks "ja". Men det er alltid et nek som må skrive noe mer Anonymkode: 565b6...13d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå