Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 Når telefonen ringer når du sitter og ser på The ring? For det gjorde den i går!!! Fysj og føy har aldri blitt så redd tror jeg! Men det var jo bare ei som ringte om å selge bikkje til venninna mi da ;p
Superlammet Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 hvis man er litt skvetten så.. Bare morro det at man kan leve seg litt inn i film..
villkatt Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 The Ring var jo spooky da!! Hadde blitt litt skjelven jeg!
lizzy x Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 the ring var ekkel den,ja :-? så du den alene? det hadde isåfall aldriii jeg turt :-(
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Meg og venninna mi så den sammen. Har sett nr 1 og 2 på japansk før og tenkte at dette kom ikke til å bli ille! Men det ble det altså pga denne dustetelefonen! Men japseversjonen var verre!!
Gjest 1111 Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 Så den japanske i vår, og ja, telefonen ringte, og ja, jeg ble livredd :o
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #10 Skrevet 26. oktober 2004 Den har jeg ikke sett! Den gikk på kino hva? Kommer den på dvd snart? jeg vil leie!
Gjest pace Skrevet 26. oktober 2004 #13 Skrevet 26. oktober 2004 Japseverisjonen har jeg på dvd. Den er helt konge Kjøpte den på Avalon. Fikk ikke sove med en gang etterpå jeg så den. Var alene en helg og plutselig startet en japansk film på nrk2. Jaja tenkte jeg... :o
Arkana Skrevet 26. oktober 2004 #14 Skrevet 26. oktober 2004 Japseverisjonen har jeg på dvd. Den er helt konge! Kjøpte den på Avalon. Fikk ikke sove med en gang etterpå jeg så den. Var alene en helg og plutselig startet en japansk film på nrk2. Jaja tenkte jeg... :o Jeg ser aldri skrekkfilmer når jeg er alene, det går bare ikke. Jeg er husredd nok som det er. En helg jeg var alene torte jeg ikke engang se Blair Witch selv om jeg hadde sett den før og vet at det ikke skjer noe som helst skummelt.
Gjest pace Skrevet 26. oktober 2004 #15 Skrevet 26. oktober 2004 Huff da, heh Blair Witch var skummel et par steder. Ellers har jeg vært litt for mye uti skogen til at jeg ble noe særlig skremt av den tror jeg.
Arkana Skrevet 26. oktober 2004 #16 Skrevet 26. oktober 2004 Ja, den var litt skummel. Den fungerer bare første gang man ser den da. Det er en sånn vedvarende ekkel følelse gjennom hele filmen, man sitter og venter på å hoppe himmelhøyt av noe skremmende, og egentlig er det ingenting. Så på en måte er det en ganske genial film, man blir redd uten at det er noe å bli redd for. Jeg liker skrekkfilmer da, det er ikke så nøye på kvaliteten (jeg blir skremt av Fredag den trettende filmer til og med) bare man skvetter litt her og der.
Gjest pace Skrevet 26. oktober 2004 #17 Skrevet 26. oktober 2004 Sånne filmer som kryper under huden din er skumlere syntes jeg. Ang kvalitet. Pompel og Pilt og de seriene der hadde jo ikke så bra kvalitet. Men hei jøggu var det skummelt :o Men det var jo ikke morsomt en gang. Det var bare ren og sjær terror!
Søtpotita Skrevet 26. oktober 2004 #18 Skrevet 26. oktober 2004 "Blairwitch project" er den eklaste filmen eg veit om, NETTOPP fordi ingenting skjer...ein berre VEIT at det er noko der.... følelsen ein får av den filmen er rett og slett EKKEL! Men det eg lurte på det var om den japanske versjonen av "The ring" er veldig mykje anleis enn den amerikanske? Har ofte vurdert å kjøpa denne dvden, men tenkte at det ikkje er vits i sidan eg har sett den amerikanske....
Gjest pace Skrevet 26. oktober 2004 #19 Skrevet 26. oktober 2004 Men det eg lurte på det var om den japanske versjonen av "The ring" er veldig mykje anleis enn den amerikanske? Har ofte vurdert å kjøpa denne dvden, men tenkte at det ikkje er vits i sidan eg har sett den amerikanske.... Jeg syntes den amerikanse versjonen var overaskende lik den japanske. Det var bare et par ting jeg ikke likte med den amerikanske *SPOILER* Hun jenta ser akkurat ut som på Exorsisten. Og du får hint tidligere i filmen når den flua går igjennom sjermen, og da mister du det store momentumet på slutten av filmen mener jeg, og det er jo det som er skikkelig fett med filmen. Også er det noe mer fjernt og mystisk med en japansk film. Også er den hollywood remake. Og bare det er fyfy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå