AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Vi skal pusse opp badet våres og vurdere beige mosaikkfliser. Tror dere dette er en mote som varer noen år? Tar i mot alle tips 😊 Anonymkode: e0ff7...063 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Vet ikke. Men er det viktig om det er moderne nå eller om 10 år? Det viktige er om dere liker det og trives med det Anonymkode: 397e3...294 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Om du vil følge moten/ trendene, se her for hva som er "in" i år: "Topp 10 trendene for fliser i 2016 Nytt år – Nye muligheter! Er det ikke det det heter?! Og da er det spennende å se hva de hoteste flise trendene for det nye året 2016 vil være! " http://bella.no/?p=1893 Anonymkode: 397e3...294 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Her også lekre eksempler Anonymkode: 397e3...294 1
fresia Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 jeg har brune mosaikkfliser på gulvet i dusjen. driter i om det er ut. jeg synes det er fint! 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal pusse opp badet våres og vurdere beige mosaikkfliser. Tror dere dette er en mote som varer noen år? Tar i mot alle tips 😊 Anonymkode: e0ff7...063 Jeg får ikke fjernet signeringen over her så beklager på forhånd, men JA dette er viktig for oss. Vi skal jo selge igjen om 5-7 år, så er ikke særlig intr i å ha et bad som er veldig umoderne da :-) Anonymkode: e0ff7...063 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke fjernet signeringen over her så beklager på forhånd, men JA dette er viktig for oss. Vi skal jo selge igjen om 5-7 år, så er ikke særlig intr i å ha et bad som er veldig umoderne da :-) Anonymkode: e0ff7...063 Ok. Jeg forstår. Håper at du får gode råd. Uansett om det er moderne eller ikke når dere skal selge, har jo folk forskjellig smak og det er umulig å velge fliser som "alle liker" Anonymkode: 397e3...294 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #9 Skrevet 21. april 2016 Ettersom dere skal selge så snart og det er viktig at det er trendy, ville jeg valgt fliser som er trendy nå i 2016, og i nøytrale farger (mulig grå/ hvit) eller evt turkis Anonymkode: 397e3...294 1
bopera Skrevet 21. april 2016 #10 Skrevet 21. april 2016 Slike fliser er nok ikke i trendbildet for tiden, men jeg synes dere skal velge det dere liker. Hvis vi alle skal tenke på hva som selger best, så blir det veldig upersonlig i hjemmene våre. I år er det bl.a. geometriske og grafiske mønster, subway-fliser, store og rektangulære fliser(gjerne i jordtoner), marmoren er på vei inn på badet(gjerne sammen med den tropiske stilen og gull), og myyye mer. Men hvem vet hva som er "in" om noen år? Vil dere fokusere på å selge, så ville jeg holdt det nøytralt, i farger som er enkle å kombinere med det meste av tilbehør. Hvis trivsel er viktigst, så synes jeg dere burde kjøre på med mosaikk..!😊 2
Monky6 Skrevet 21. april 2016 #11 Skrevet 21. april 2016 De brune der er ikke særlig moderne nå, og det er umulig å si odet kommer på moten igjen med det første. Er vel mer moderne med store fliser akkurat nå. Dessuten er mosaikken ett hjhlllvete å holde rent. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #12 Skrevet 22. april 2016 Det er vel store fliser som selger mest nå. Typ 60*60. 2*2 som du viser der, var vel trendy på kjøkkenet for noen år siden. Finere med mosaikk som er 5*5. Anonymkode: 8b5c7...685
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 Jeg ville valgt vanlige hvite fliser. Noen vil sikkert si at det er kjedelig, men det er tidløst og man blir ikke kvalm av det etter fire år. Alle husene jeg har bodd i har hatt bad med hvite fliser, blant annet et sveitserhus og et arkitekttegnet funkishus. Jeg blir aldri lei av hvite fliser på badet. Anonymkode: 486d0...917 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #14 Skrevet 23. april 2016 Jeg ville gjerne hatt et bad med mosaikkfliser, stil som en blågrønn oase eller varme farger som et arabisk hammam. Synes det er sånt som passer på bad. At hvitt og grått er nøytralt og stilrent og trygt er bare tull. Det gjør at kontrastene blir enorme, og er veldig unaturlig å oppholde seg omringet av slike "farger". Jeg bryr meg fint lite om trender. Bare det er fint! Det verste er de som på død og liv skal ha alt så "up to date". Vurderer ikke engang leiligheter med svart bad/kjøkken. Skal da vitterlig ikke bo i en grue! Så gå for det dere synes er fint. Det tror jeg er det som vil være tryggest. Mosaikkfliser synes jeg gir mindre sterilt preg men dere trenger jo ikke ha mosaikkfliser over det hele heller. Bare et tips; vi har ganske mørke grå fliser på badegulv. Det er noe herk! Aldri mer grå gulv. Ser skittent ut etter noen timer. Anonymkode: f1909...dc4 2
Gjest Citronella Skrevet 23. april 2016 #15 Skrevet 23. april 2016 Fliser er ut. Velg betongmaling/betong og grove overflater. Og gjerne særpreget gulv med marokkanske fliser. Om dere skal selge om noen år så er dette mitt tips.
MiniMjau Skrevet 23. april 2016 #16 Skrevet 23. april 2016 Synes det er fint! bare velg noen uten glitter/shimmer og gjerne nøytral farge. Sånn deilig turkis bassengaktig farge er også deilig på bad synes jeg http://bo-bedre.no/bad/17-ideer-til-drommebadet
MiniMjau Skrevet 23. april 2016 #17 Skrevet 23. april 2016 Marokkanske fliser synes jeg er mindre tidløst en mosaikkfliser, men det et fint altså! Husker på 80-tallet da feks 6 fliser midt på veggen dannet et bilde, gjerne av en løpende enhjørning, svaner eller gjess.
ops2 Skrevet 23. april 2016 #18 Skrevet 23. april 2016 Jeg ville ha gått for hvite/råhvite vegger og grå fliser/taupe/greige/renbrun på gulvet. Absolutt ikke noe som går mot oransje/terracotta. Ikke highgloss. Avlange fliser er veldig in. Jeg synes gulvfliser som dette er veldig bra: http://rightpricetiles.no/Produkter/NEW-CEMENT-CHARLEROI-60X120.aspx?PID=215 http://rightpricetiles.no/Produkter/ATLAS-MARENGO-23X120.aspx?PID=215 http://rightpricetiles.no/Produkter/TEKNO-TAUPE-30X60.aspx?PID=215 Betonglook og trelook i flisene er veldig in. Den bleket eik under her er fullstendig fantastisk i mune øyne. Varm, men nøytral. Ikke så mørk at den vil se skitten ut. Kan kombineres med et utall farger på tilbehøret. Men jeg tror noen potensielle kjøpere vil synes trelook er for sært. Sekskantete fliser i blått som noen linker til er fint hvis en planlegger å bo der resten av livet og vil dekorere akkurat som en ønsker selv. http://rightpricetiles.no/Produkter/MERANTI-ROBLE-24X95.aspx?PID=215 http://rightpricetiles.no/Produkter/BLEACHED-OAK-20X120.aspx?PID=215 Og så tror jeg oppdeling av veggene i alle slags fliseformater er ut. Og mosaikk/rullestein i dusjen er ut. Nå er det samme format på alle veggene og hele gulvet. Rene, sammenhengende flater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå