Gå til innhold

Nytt forhold og noe skurrer....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp gått inn i ett forhold med en mann, og noe skurrer ang. en annen kvinne.

Jeg tror de har drevet på før vi ble ilag/mens jeg og han drev på.. Jeg gikk inn på tlf hans, og der hadde han slettet alt av meldinger med henne, men det er bilder der hun holder han i handa. Han sier at de aldri dreiv på, så hvorfor har han slettet meldinger og har bilder av dem ilag? Ja, jeg vet det ikke er greit å snoke, men fikk en dårlig magefølelse på dem.. Hva skal jeg gjøre? Ta det opp med han eller la det være? Han sier selv at han definerer utroskap når man er nødt til å slette unna ting sånn at kjæresten ikke finner det...... Er jo akkurat det han selv har gjort ><

Anonymkode: 2b5c0...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folg magefolelsen din. 

• Liker 9
Gjest Jessica
Skrevet

Kanskje han slettet unna fordi dere to nå driver på og han vil være bare med deg ? 

Vent-Tenk-Reflekter og se det an 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg tenker om han dreiv på med oss SAMTIDIG, er det da greit å slette ting og evt. lyve om hva som var tilfelle? Jeg prøver så godt jeg kan å stole på han, men etter tidligere erfaringer med andre forhold, er jeg skikkelig elendig på å stole på mennesker :( 

-TS

Skrevet

Jeg ser to røde flagg her jeg da. Så tidlig i forholdet og så er du allerede inne og snoker på telefonen hans? Det lover ikke bra.

Og så bør du nok følge magefølelsen ja, bare kjenn på forskjellen på magefølelse og frykt. 

At han har slettet meldinger trenger ikke han noe med at det er type romatiske eller sexy meldinger, det kan rett og slett bare være fordi han vil verne om privatlivet sitt. 

Venner kan også holde hverandre i hendene. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Magefølelsen = korrekt. 

Spar deg mye mas og bare stol på den.

Anonymkode: 51fc9...624

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du sett han? Vet du hvem hun er? Vet du om han nå har kontakt med henne?

Så de forelska ut?

Anonymkode: dee8f...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Og det som gjør meg enda mer usikker, er hvorfor slette meldinger fra BARE henne??! Jeg la merke til andre jenter han hadde skrevet med, men kun henne han hadde slettet meldinger fra.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvem hun er, men kjenner henne ikke. Vanskelig å si, så ut som fylle bilder(de med ansiktene deres)..

-TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og det som gjør meg enda mer usikker, er hvorfor slette meldinger fra BARE henne??! Jeg la merke til andre jenter han hadde skrevet med, men kun henne han hadde slettet meldinger fra.. 

Går det an å finne sletta mld noe sted? Hadde jo vært bra å se hva som stod der så du var sikker i din sak...

Vet du om han har henne på tlf eller om han har blokkert henne?

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om det går, har ikke prøvd det før :P De er fortsatt venner på Facebook, og hun liker noen av tingene han legger ut der, så jeg vet ikke helt hva som var greia mellom dem. Han sier at hun bare var der på besøk for å gjøre exen sjalu... 🙄

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke om det går, har ikke prøvd det før :P De er fortsatt venner på Facebook, og hun liker noen av tingene han legger ut der, så jeg vet ikke helt hva som var greia mellom dem. Han sier at hun bare var der på besøk for å gjøre exen sjalu... 🙄

Hvilket forhold har han til eksen sin da? 

Har han løyet om andre ting til deg før?

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke løyet før, som sagt, vi har nettopp gått inn i et forhold sammen :) Men er kanskje bare jeg som overreagerer, og er redd for å være ett 2.valg 🙈

Skrevet

Digger denne tråden. I morgen kommer det vel en: "Typen min tar vare på meldinger fra andre damer, hvorfor sletter han dem ikke? Burde jeg konfrontere ham?"

Å slette ting fra FØR forholdet er jo ikke utroskap.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De drev nok med med hverandre men han vil nok ikke skuffe deg. Spørsmålet er hvorfor du snoker, og hvorfor du bestemmer deg for å henge deg opp i dette når, såvidt jeg har forstått, dette er fra før dere er sammen?

Anonymkode: 3e367...09d

AnonymBruker
Skrevet

Det var mens vi rotet/drev på at hun også var inne i bildet... Hvorfor jeg henger meg opp i det og hvorfor jeg snoker, er vel for at jeg blir så fort usikker på dem jeg er i ett forhold med. Kan være at jeg har skikkelig dårlig selvtillit, å ikke tror jeg er god nok for han :( 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var mens vi rotet/drev på at hun også var inne i bildet... Hvorfor jeg henger meg opp i det og hvorfor jeg snoker, er vel for at jeg blir så fort usikker på dem jeg er i ett forhold med. Kan være at jeg har skikkelig dårlig selvtillit, å ikke tror jeg er god nok for han :( 

Du er i ferd med å skape det du frykter ved å holde på sånn som dette. Han har aldri løyet, sier du, men enda så oppfører du deg som om han har det. Jeg hadde ikke orket å ha et forhold til noen som trodde så dårlig om meg  

Du vil ALDRI få ro i sjelen ved å drive med snokingen. Du må ta et valg - enten stole på han til han virkelig gir deg en grunn til å ikke gjøre det, eller la være (og da er ikke forholdet liv laga). 

• Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

Hvordan vet du at han har slettet meldinger? Hvordan ser man sånt? :P og hvorfor er du inne på mobilen hans? Og det høres ut som en skikkelig dårlig start på forholdet å føle det sånn som du gjør nå. Min erfaring er at starter det sånn så ender det sånn også.

AnonymBruker
Skrevet

Er dere fra Sunnmøre Ts? 

Anonymkode: 41f35...a11

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at uansett om han rota litt med dere begge før dere ble sammen, så betyr ikke det at det er noe  nå. Det er  jo deg han har valgt å bli sammen med:) Får nok heller følelsen av at du har brent deg før og derfor ikke klarer å stole på han pga det. Og det kan jo fort sende hele forholdet utfor.. Tror egentlig du må ta noen runder med deg selv- så lenge det ikke er mer enn noen slettede meldinger ville jeg valgt å la tvilen komme han til gode om du virkelig vil være i forhold med han. Jeg slettet unna ting fra tidligere flørter når jeg ble sammen med kjæresten jeg og- frisk start! Prøv å nyt dette stadiet i forholdet i stede! :)

Anonymkode: 83cff...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...