Gå til innhold

Kåt i dag. Deilig!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal bruke fantasien i kveld 😉 Andre som er kåte i kveld? Skal dere ha sex? Jeg er alene hjemme... Mmm😊😊😊

Anonymkode: 22dee...b11

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er også skikkelig kåt i kveld, men skal ikke ha sex. Mmmmmmm

Endret av NydeligMann
skriveleif
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer oppriktig på hvorfor noen tror at "jeg er så kåt i kveld"- tråder er interessante for andre enn dem som starter slike tråder.

Anonymkode: 004dc...980

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer oppriktig på hvorfor noen tror at "jeg er så kåt i kveld"- tråder er interessante for andre enn dem som starter slike tråder.

Det samme lurer og paa. Syns det er skikkelig kleint aa lese slike traader, egentlig. :P 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Gakkepus skrev:

Det samme lurer og paa. Syns det er skikkelig kleint aa lese slike traader, egentlig. :P 

Jeg hadde et lite håp om noen som kom med noen gode fantasier her...

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tror de får andre til å skrive litt,så de får runket til historiene.Typisk runketråd.

meeh så kjedlig

• Liker 1
Skrevet

Oh yes, me horny. Me love you loooong time ;)

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Veldig kåt i dag ja. Det skal bli ei  skikkelig digg å deilig helg. Gleder meg til å vri meg av orgasmekramper:P

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Samme her. Ligger med spredte ben på sofaen og venter på en hard en :fnise:

Skrevet

Nei dessverre, ikke i dag. Fikk 3 runder av mannbeinet før han dro på jobb i går :D

Skrevet
Den 4/21/2016 at 22.50, AnonymBruker skrev:

Skal bruke fantasien i kveld 😉 Andre som er kåte i kveld? Skal dere ha sex? Jeg er alene hjemme... Mmm😊😊😊

Anonymkode: 22dee...b11

Nå har jeg sittet her og runka helt siden denne tråden åpnet i går kveld og ventet på at en kåt mann med jentenick skal dele sin kåthet med oss, men ingenting skjer?? Hva er dette for noe tull??

Skrevet

Alltid deilig å være kåt. Er ofte kåt jeg og ble det nå av å lese dette ;D Har lyst på sex i kveld men i kveld skulle jeg bare få et sug og et runk. Hun som kommer har fått det vanlige på besøk og hun liker ikke å ha sex da og jeg tvinger ingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...