AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Av ren nysgjerrighet: Hva synes DU er god nok grunn til å sende bekymringsmelding til bv? Altså jeg har lest så mye tull her inne, alt fra folk som vil sende bekymring ut i fra en artikkel og en blogg til folk som har en mistanke om at noe er galt men ikke tørr å spørre vedkommende selv først. Jeg tenker at man burde iallfall ha en viss peiling om familien man melder bekymring om. Så mye tull systemet blir brukt til i dag synes jeg Anonymkode: b06db...f68 1
GammelKaktus Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Hvis jeg har sterk mistanke om at et barn blir utsatt for vold, seksuelle overgrep eller grov omsorgssvikt. 2
Zienna Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Veldig vanskelig dette. Tror ikke det ville vært en enkelthendelse. Jeg ville nok også sagt i fra til mor/far først, gitt dem en rimelig sjanse til å ordne opp. Så, om ikke ting endret seg, ville jeg evt kontaktet BV. Det spørs jo også helt hva som er grunnlag for reaksjonen min. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå