AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Etter en time "Sa jeg noe dumt?", og etter enda en time "Neivel..." Mister helt piffen og det som kunne blitt til interesse av sånne ting. Det verste er at så mange holder på sånn. Bare skriv meldingen din, og ikke følg opp med en gang med "nei unnskyld at jeg skrev til deg". Det gagner deg ingenting. Takk Anonymkode: b41e9...9d2 11
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Hæ? Kan du utdype litt, ts? Anonymkode: 93f41...bbd 4
pettersenper Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Slett tråden er du snill. Du bare ødelegger for deg selv. Det at de slutter å skrive dette betyr ikke at grunnen til at de gjør det forsvinner. Du bare oppdager det senere. Sammenligning: Vil du at mannen skal vente til 10 date med å fortelle deg at han bor hos mamma og er arbeidsløs?
Lurvetjofsa Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 Haha, enig. Som om man ikke har noe liv utenom datingsider/apper og kan svare umiddelbart 1
Knirke Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 Toppen av kransekaka er jo når man fortsatt ikke har svart, og de skriver "lykke til videre, da!", og du kan se ham for deg som en stor sutrete drittunge som slamrer med dørene... Like greit at sånne avslører seg selv som duster før man går noe videre med dem 11
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 9 timer siden, pettersenper skrev: Slett tråden er du snill. Du bare ødelegger for deg selv. Det at de slutter å skrive dette betyr ikke at grunnen til at de gjør det forsvinner. Du bare oppdager det senere. Sammenligning: Vil du at mannen skal vente til 10 date med å fortelle deg at han bor hos mamma og er arbeidsløs? Hø? Dette skjønte jeg ingen ting av. Sikkert like mange sutrete jenter der ute også, men sutring funker dårlig. Når jeg får den der "jaja lykke til videre" fordi jeg ikke svarer kontant, så blir jeg bare glad til. Phuuu. Slapp unna den dotten gitt. Anonymkode: d9ef2...aab 5
Kim91 Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 (endret) 1 time siden, Knirke skrev: Toppen av kransekaka er jo når man fortsatt ikke har svart, og de skriver "lykke til videre, da!", og du kan se ham for deg som en stor sutrete drittunge som slamrer med dørene... Like greit at sånne avslører seg selv som duster før man går noe videre med dem Haha. Dette minner meg om en jeg gikk ut med og måtte avvise av ulike grunner. En uke senere begynte han å sende meldinger igjen og jeg måtte fortelle han at jeg ikke var interessert enda en gang. "Ha et fint liv""sayonnara" +++ fra hans side. Så for meg responsen hans på den måten og tenkte "Dodged a bullet" 😁 Endret 22. april 2016 av Kim91
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #10 Skrevet 22. april 2016 Helt enig. Hver gang en mann gjør det avskriver jeg han umiddelbart. Han virker desperat, usikker og kontrollerende (vil at jeg skal svare hele tiden). Egenskaper jeg synes er uhorvelig uattraktivt. Anonymkode: 34892...3ab 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 Personlig kan jeg selv bli utålmodig når jeg treffer noen jeg virkelig liker. Men jeg maser aldri fordi jeg vet hvor dust det er. Og jeg vet jo at jeg får svar før eller siden. Og får jeg ingen flere svar så får jeg bare riste det av meg og gå videre. Anonymkode: d9ef2...aab 1
pettersenper Skrevet 22. april 2016 #12 Skrevet 22. april 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hø? Dette skjønte jeg ingen ting av. Anonymkode: d9ef2...aab Det er et faresignal med personen. Å fjerne det betyr bare at du ikke får advarsel før det er for sent om hva slags type det er. Som knirke sa, du vil at de skal avsløre seg selv som duster Endret 22. april 2016 av pettersenper
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 10 timer siden, pettersenper skrev: Slett tråden er du snill. Du bare ødelegger for deg selv. Det at de slutter å skrive dette betyr ikke at grunnen til at de gjør det forsvinner. Du bare oppdager det senere. Sammenligning: Vil du at mannen skal vente til 10 date med å fortelle deg at han bor hos mamma og er arbeidsløs? 5 minutter siden, pettersenper skrev: Det er et faresignal med personen. Å fjerne det betyr bare at du ikke får advarsel før det er for sent om hva slags type det er. Som knirke sa, du vil at de skal avsløre seg selv som duster Skjønte ikke noe mer selv om du forsøkte å forklare, jeg... Anonymkode: 9ca3f...d25 1
pettersenper Skrevet 22. april 2016 #14 Skrevet 22. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke noe mer selv om du forsøkte å forklare, jeg... Anonymkode: 9ca3f...d25 Da gir jeg opp 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #15 Skrevet 22. april 2016 34 minutter siden, pettersenper skrev: Da gir jeg opp Eller formulere deg bedre? Som jeg ser det mener du at det er like greit folk avslører sitt sanne jeg så tidlig som mulig. Enig i den. Ergo sier vi også at det er turn-off med sutring. Anonymkode: d9ef2...aab 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #16 Skrevet 22. april 2016 Jeg gikk noe motvillig med på et møte med en kar fra tinder for over 2 år siden. Vi gikk en tur i en park, og da turen var over spurte han om vi skulle treffes igjen og jeg sa i fra at jeg ikke følte noen tiltrekning og at jeg ikke synes det var noen vits å treffes noe mer. Siden den gang har jeg med jevne mellomrom fått sms fra han, av typen "Hvordan går det, bla bla bla, bare så du vet det så var ikke jeg interessert i deg heller, føler at du misforsto, jeg er opptatt med ditt og datt og hadde uansett ikke tid til dame", "ja nå var det lenge siden, lyst til å ta en kaffe? Er ikke interessert eller noe, men er vel hyggelig med venner" "Håper du ikke tror jeg var interessert den gangen vi møttes, virket som du trodde det, klarer meg fint selv jeg" evt "trenger ikke dame jeg, lager maten min selv" Arrrghhhh... Jeg har aldri svart på disse meldingene, men likevel kommer det en melding hver tredje måned eller noe....Anonymkode: 94055...97f 9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #17 Skrevet 22. april 2016 57 minutter siden, pettersenper skrev: Det er et faresignal med personen. Å fjerne det betyr bare at du ikke får advarsel før det er for sent om hva slags type det er. Som knirke sa, du vil at de skal avsløre seg selv som duster Hvordan er dette et faresignal? Hva slags fare? Anonymkode: 032c5...4c4
momo Skrevet 22. april 2016 #18 Skrevet 22. april 2016 Pratet med en sånn mann, og her kom det sure meldinger hvis jeg brukte mer enn 2 min på å svare. Og da jeg sa fra om, at jeg ikke ønsket noe mer kontakt med han. Så ble han drit sur, og påsto jeg hadde lurt han. Dette etter å ha pratet sammen på en nettside i ca. 2 timer. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #19 Skrevet 22. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke noe mer selv om du forsøkte å forklare, jeg... Anonymkode: 9ca3f...d25 Det han prøver å si er vel at menn som skriver slik uansett er uaktuelle, og jo snarere du vet det, desto bedre. Det som er "problemet" her er ikke at han sender flere meldinger eller skriver ting som "neivel", men at han er sutrete og passiv-aggressiv. Og det ville blitt et problem før eller senere uansett. Anonymkode: db623...ada 1
pettersenper Skrevet 22. april 2016 #20 Skrevet 22. april 2016 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller formulere deg bedre? Som jeg ser det mener du at det er like greit folk avslører sitt sanne jeg så tidlig som mulig. Enig i den. Ergo sier vi også at det er turn-off med sutring. Anonymkode: d9ef2...aab Se der ja, du forstod det jo 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det han prøver å si er vel at menn som skriver slik uansett er uaktuelle, og jo snarere du vet det, desto bedre. Det som er "problemet" her er ikke at han sender flere meldinger eller skriver ting som "neivel", men at han er sutrete og passiv-aggressiv. Og det ville blitt et problem før eller senere uansett. Anonymkode: db623...ada Nemlig! Endret 22. april 2016 av pettersenper 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå