AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #21 Skrevet 24. april 2016 20 timer siden, Superblomst skrev: Philips lumea precision plus står det på den Jeg bruker den først og fremst nedentil og under armene, vil "spare" den siden den har begrenset med lysglimt og jeg ser at den har DOBLET seg i pris siden jeg kjøpte min Men den har jo vart i straks tre år nå, så sånn sett er det jo ikke en ille pris. Må nevne at dette ikke fungerer over natten - på meg tok det 3-4 mnd før resultatet holdt seg. Den gang hadde philips 100 dagers 100% fornøyd garanti, så det var det som gjorde at jeg turte kjøpe min uten å vite om dette faktisk funket. Har lys hud mye og veldig tykke, svarte hår der jeg bruker den og har aldri opplevd den "glattbarbert-følelsen" av kun barbering. Den var litt vel dyr ja, tror jeg avventer kjøp av en slik Bråker en laser når du bruker den? Kjøpte en epilator for noen år siden, fra Philips, dyr og god kvalitet - men den bråket som et godstog kom kræsjende gjennom stua. Ble ikke brukt mange gangene og ligger bare i en skuff. Anonymkode: a93d7...967
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #22 Skrevet 24. april 2016 Den 23.4.2016 at 11.48, Superblomst skrev: også blir det jo GLATT!!! Har noen lyse hår som må barberes, men selvtillitsmessig har hjemmelaseren revolusjonert livet mitt Mister man faktisk hårene av den??? Jeg barberer, men har så ekstremt lite hårvekst at jeg får til max en gang i uken. Og jeg har så lite hår at frisyre er helt umulig, jeg har gjerne bare 1-2 hårstrå per kvadratcm. Skulle ønske jeg kunne fjernet permanent, og tror ikke det ville tatt lang tid. Men jeg er ikke sikker på hvordan dette fungerer, dreper den hårsekkene? Fjerner den kun farger, eller blir man faktisk hårløs? Anonymkode: d6eaf...9ee
Superblomst Skrevet 24. april 2016 #23 Skrevet 24. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mister man faktisk hårene av den??? Jeg barberer, men har så ekstremt lite hårvekst at jeg får til max en gang i uken. Og jeg har så lite hår at frisyre er helt umulig, jeg har gjerne bare 1-2 hårstrå per kvadratcm. Skulle ønske jeg kunne fjernet permanent, og tror ikke det ville tatt lang tid. Men jeg er ikke sikker på hvordan dette fungerer, dreper den hårsekkene? Fjerner den kun farger, eller blir man faktisk hårløs? Anonymkode: d6eaf...9ee Om jeg husker rett så tror jeg hjemmelaser sender hårsekken i "dvalemodus". Håret faller ut, og det går en stund før det blir produsert ett nytt hår. Om man slutter bruke maskinen vil hårveksten komme tilbake. I salong er laseren så sterk at det er permanent. Men med lite hårvekst er det kanskje like greit å nappe istedenfor å bruke så mange tusen på en maskin? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den var litt vel dyr ja, tror jeg avventer kjøp av en slik Bråker en laser når du bruker den? Kjøpte en epilator for noen år siden, fra Philips, dyr og god kvalitet - men den bråket som et godstog kom kræsjende gjennom stua. Ble ikke brukt mange gangene og ligger bare i en skuff. Anonymkode: a93d7...967 Det er bare en lav lyd fra viften inni maskinen, ellers er den helt stille
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #24 Skrevet 24. april 2016 1 time siden, Superblomst skrev: Om jeg husker rett så tror jeg hjemmelaser sender hårsekken i "dvalemodus". Håret faller ut, og det går en stund før det blir produsert ett nytt hår. Om man slutter bruke maskinen vil hårveksten komme tilbake. I salong er laseren så sterk at det er permanent. Men med lite hårvekst er det kanskje like greit å nappe istedenfor å bruke så mange tusen på en maskin? Det er bare en lav lyd fra viften inni maskinen, ellers er den helt stille Jeg får inngrodde hår både av epilator, voksing og napping. Og barbering forsåvidt, men ikke så ille da. Selv om det er få hår er det jo mange på et stort område, så det ville tatt timer om jeg skulle fjernet et og et med pinsett Anonymkode: d6eaf...9ee
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #25 Skrevet 24. april 2016 Hvor ofte må du bruke laseren? Og blir det helt glatt? Når du tar underlivet, bretter du deg selv ut i det vide og brede for å få bort alt? Rumpa? Er det vondt? Anonymkode: 1eab9...a48
Cashbah Skrevet 25. april 2016 #26 Skrevet 25. april 2016 Den 22.4.2016 at 21.25, Fjotteri skrev: Du kan vel ikke være glatt hele tiden om du vokser? Man vokser jo med et minimum av hårlengde. Jeg kan forøvrig ikke barbere i intimsoner, og helst ikke legger heller - huden min er for sensitiv og blir irritert uten at resultatet varer noe særlig. Jeg går for epilering/voksing. Jeg sa jo nettopp at man må spare for å vokse.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #27 Skrevet 25. april 2016 Shaver og laser på salong. Anonymkode: 5403e...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå