Gå til innhold

Små barn på kino.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle var barna deres første gang de var med på kino? 

Anonymkode: e4f44...4b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4 år, så den siste Gråtassfilmen. Han spiste godteriet vi hadde med, satt i 5 min til, og så ville han gå hjem. :P

Anonymkode: fbb6e...a1c

AnonymBruker
Skrevet

3 år. Det gikk helt fint. Han satt på fanget mitt på slutten da, ble litt trøtt:)

Anonymkode: 194cb...b7f

Skrevet

2,5 år gammel. Vi så Sauen Shaun og måtte gå da popcornet var spist opp ;) Nå er han fire og sitter fint igjennom en film på 1,5 time, så lenge den ikke er for skummel.

AnonymBruker
Skrevet

Drøyt 3 år. Karsten og Petra på safari. Mye dansing og bevegelse til god musikk oglitt løping på slutten😆

Anonymkode: 04be3...546

• Liker 1
Skrevet

Nærmer seg 3. Karsten og petra. Satt fint å så hele filmen. 

AnonymBruker
Skrevet

Min var akkurat fylt 3, så Karsten og Petras jul. Han satt som et tent lys hele filmen gjennom, og storkoste seg!

Anonymkode: 29568...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Babykino. 

Anonymkode: 5984e...def

Skrevet

2.5 år!:)  gikk veldig fint, og satt kjempe fint gjennom hele filmen! ( skal sies at hun er og var helt oppslukt i Karsten og Petra filmene) 

Skrevet

Min eldste var med sin farmor da han var 2,5. Satt fint og fulgte med, ble redd og måtte gå ut fem min før slutten (redd for en stor katt, eller noe, men filmen var for alle). Har ikke vært mye på kino, men sist da han akkurat hadde fylt fire, vekslet han mellom å sitte som et tent lys og å le så han nesten trillet av stolen (Flåklypa).

AnonymBruker
Skrevet

Litt under 2 år - det var tidligere enn vi hadde tenkt, men hun er yngst i en større gruppe med slektninger som skulle gå sammen. Det gikk helt fint, satt litt på fanget og litt for seg selv. 

Anonymkode: ef404...5e4

Skrevet

Begge har vore 2,5 første gong. Eldste såg Postmann Pat, minste såg Mummitrollet på Rivieraen. Begge har sete heilt rolig under heile filmen, men hovedsakelig på fanget.

Skrevet

3 år, så reisen til Julestjernen mener jeg. Ble urolig siste 10 minutter, ellers satt hun rolig :)

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drøyt 3 år. Karsten og Petra på safari. Mye dansing og bevegelse til god musikk oglitt løping på slutten😆

Anonymkode: 04be3...546

Samme her! 

Anonymkode: 05335...2a2

Skrevet

3 år, Karsten og Petra på safari. Både han og de andre barne satt som tente lys hele filmen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...