Winterfresh Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hei! Håper dere kan hjelpe meg litt her... Mandag 18 april forventet jeg eggløsning, og den kvelden fikk jeg intense smerter på høyre siden av magen der eggstokkene er. Eggløsningssmerter som jeg er vant med. Hadde ikke noe utflod da. Dagen etter ble brystvortene mine så innmari ømme. Har aldri opplevd det før. 3 dager senere (altså i dag) fikk jeg plutselig en ganske stor klump med gjennomsiktig slim (eggløsningsslim?) som la seg oppå dopapiret. Det ble liksom ikke sugd inn i papiret. Brystvortene er enda ømme, men ingen tegn til andre eggløsningssmerter. Nå skjønner jeg ingenting. Er det vanlig at slimet kommer noen dager etter el? Hilsen en forvirret jente som håpte på å få januarbaby 😥
emhanse Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Jeg fikk mine første EL-tegn, bl.a positiv EL-test forrige tirsdag. Testene og de ømme brystene varte i nesten 3 dager. Nå er brystene fortsatt ømme 8DPO. Jeg tenker derfor at EL kan ha vært noen dager etter første positive test. Kan jo være det hos deg også? Har ikke selv erfaring med EL-slim, så kan ikke svare deg helt sikkert...
Winterfresh Skrevet 21. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2016 Tusen takk for svar. merker du til noe EL-tegn når eggløsning er forsinket? Jeg var ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på mandag, siden jeg fikk de typiske smertene jeg pleier å få. Men nå tester jeg ikke LH, så jeg kan selvfølgelig ta feil også... Kroppen forvirrer meg noen ganger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå