AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Har blitt litt rådvill og vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg lengre, Hva skal man gjøre når man har passert 26 år og aldri hatt en flørt? Har vært forelsket noen ganger men det har aldri vært gjensidig, Jeg ble mobbet ganske kraftig i oppveksten og ble litt innadvendt av det, Ungdommen gikk med på og jobbe og etablere meg for meg selv så det skjedde svært lite på den fronten da og det skjedde et par ting jeg fremdeles jobber med. Har prøvd tinder og andre nettdateing sider men føler det blir så kleint og uekte og møte noen på den måten og er dessverre oppdratt av den gamle skolen, (null følelser i hjemmet og hadde man et problem så må man fylle det på en flaske og ikke bry seg/ snakke om det) Felles venner hadde vært ypperlig men alle har flyttet langt vekk eller er opptatt med sitt familieliv/små barn (alle er i forhold) Byen er jeg ikke på da jeg heller foretrekker og slappe av alene eller med familie i helgene, er introvert så trenger ofte litt tid på og hente meg inn etter en hektisk uke også, (er mye sosial på jobb men få og treffe der) Dagene går med på jobb og en familie som maser mer og mer om det ikke skjer noe snart og jeg mister meg selv bare mer og mer og selvtilliten blir bare dårligere og dårligere med månedene/årene og jeg har egentlig blitt vandt til og alltid være alene på kveldene. Bor på et ikke så stort sted at det er så mye og gjøre her og bruker ofte mye av fritiden i skogen med en firbent venn eller så lager jeg ofte mye mat som tar en del tid av hverdagen. Har siden jeg var ung tenkt at jeg aldri fortjente og møte noen men tror det har med mye mobbing og gjøre, har blitt litt tryggere på meg selv men ikke så trygg enda at jeg føler jeg "fikser" denne biten, hadde aldri trodd det kom til og bli så vanskelig som det er, Merker selv at jeg dem siste årene har begynt og få tanker om og forlate dette stedet ganske tidlig for jeg har bare ikke lyst til og ende opp alene, hva skjer den dagen familien ikke er til stede lengre og jeg sitter her helt alene? det er en tanke som går ofte igjen og har vært mitt største mareritt siden jeg var barn, (har en barndom med nære relasjoner som dro fra meg mye, noe som har gjort at jeg sliter med nære relasjoner, bruker lang tid på og bli trygg på noen) vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette, føler meg bare så håpløs når jeg ser alle andre etablerer seg, får barn og er lykkelige sammen imens jeg føler alt jeg gjør i livet er og dra på jobb komme hjem til et stille hus dag inn dag ut. Er det noen som er i samme sko og kommet seg ut av det eller har et godt tips? for jeg begynner og bli lei hele livssituasjonen jeg er i. Beklager et rotete innlegg men med dysleksi er det alltid like lett og prøve å få ordene ned på papiret. Anonymkode: 5c635...e38
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Om du er gutt eller jente vil ha en del å si for hvilke råd man kan gi, så det er ganske relevant å ha med (men jeg vil tippe at du er en gutt). Anonymkode: 45a33...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Hei TS. Jeg er også 26, og inntil nylig hadde jeg aldri hatt en flørt med noen. Flere år siden jeg hadde hatt sex. Jeg er en helt normal person med venner og grei selvtillit, men har hatt veldig uflaks med gutter. Ble ikke noe mer med han flørten heller, men var fint så lenge det varte. Så jeg vil ikke at du skal tenke det er noe galt med deg! Du må nok jobbe mye med selvtilliten din og kanskje heller fokusere mer på å bygge et nettverk, og deretter fokusere på kjæreste. Går du til psykolog? Anonymkode: 275ec...229
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei TS. Jeg er også 26, og inntil nylig hadde jeg aldri hatt en flørt med noen. Flere år siden jeg hadde hatt sex. Jeg er en helt normal person med venner og grei selvtillit, men har hatt veldig uflaks med gutter. Ble ikke noe mer med han flørten heller, men var fint så lenge det varte. Så jeg vil ikke at du skal tenke det er noe galt med deg! Du må nok jobbe mye med selvtilliten din og kanskje heller fokusere mer på å bygge et nettverk, og deretter fokusere på kjæreste. Går du til psykolog? Anonymkode: 275ec...229 Takk for svar, jeg jobber med selvtilliten til daglig man har noen ekstra dårlige dager(som i dag), jeg driver og prøver å bygge nytt nettverk men det er vanskelig her jeg er ifra men prøver når jeg kan, har fått nye venner i jobben jeg har startet i men pendler ditt så er ikke så lett og finne på noe etter jobb heller (dem er i forhold dem også) Har vært innom psykolog men endte opp med og bare føle meg verre i den perioden men tok likevel til meg mye lærdom og klarte og sette ting mye mer i perspektiv og er veldig mye bedre nå men forstår heller ikke hvordan en psykolog kan hjelpe meg med dem siste problemene(har en drøm som ikke løses den veien) Men tipset om og heller fokusere på og bygge nettverk er nok veldig mye bedre det føles bare så langt frem i tid at jeg bare ikke klarer og se en framtid på det, men jeg må nok ta tiden mye til hjelp.. Takk, Anonymkode: 5c635...e38
John_Felipe Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 Hva med en makeover? og et nytt miljø kansje? Elsker å skjemme meg bort en gang i blant med en makeover for å booste selvtilliten! Nye klær og en tur hos frisøren er ofte alt jeg trenger Ikke gå rundt og tenk at du ikke fortjener noen, tenk positivt! Alle fortjener å møte noen her i livet og uansett hvor rare vi er så er det alltid noen som passer noen! Vi er ingen perfekte! Virker ikke som du er på steder som du kan møte noen, så syns du skal gi nettdating en sjangse til jeg! Du har ikn å tape! (ok... kansje sløs av tid) men bedre å prøve enn å sitte og sutte? Du nevner 2 ganske fine egenskaper om deg selv å! Turgåing er mange glad i og det er ofte mye lettere å snakke sammen og bli bedre kjent. + Matlaginen som tar deg så mye tid... Er utrolig gøy å lage mat med en man er interessert i, og hvis du er en mann, aner du hvor sjelden eller aldri damer blir lagd mat til???? De fleste damer setter stor pris på noe godt å spise og god selskap! Så... får du god kontakt med ei jente gjennom nettdating så inviter på gåturer og med tiden en koselig hjemmelagd middag når dere har blitt bedre kjent
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Den 22.4.2016 at 13.50, John_Felipe skrev: Hva med en makeover? og et nytt miljø kansje? Elsker å skjemme meg bort en gang i blant med en makeover for å booste selvtilliten! Nye klær og en tur hos frisøren er ofte alt jeg trenger Ikke gå rundt og tenk at du ikke fortjener noen, tenk positivt! Alle fortjener å møte noen her i livet og uansett hvor rare vi er så er det alltid noen som passer noen! Vi er ingen perfekte! Virker ikke som du er på steder som du kan møte noen, så syns du skal gi nettdating en sjangse til jeg! Du har ikn å tape! (ok... kansje sløs av tid) men bedre å prøve enn å sitte og sutte? Du nevner 2 ganske fine egenskaper om deg selv å! Turgåing er mange glad i og det er ofte mye lettere å snakke sammen og bli bedre kjent. + Matlaginen som tar deg så mye tid... Er utrolig gøy å lage mat med en man er interessert i, og hvis du er en mann, aner du hvor sjelden eller aldri damer blir lagd mat til???? De fleste damer setter stor pris på noe godt å spise og god selskap! Så... får du god kontakt med ei jente gjennom nettdating så inviter på gåturer og med tiden en koselig hjemmelagd middag når dere har blitt bedre kjent Takk for mange bra tips :-) Anonymkode: 5c635...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå