kosepuus Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hei! Opplever stadig vekk av det er skum i døra på vaskemaskinen etter at den er ferdig å vaske. Hva kan være grunnen til dette? Gjør jeg noe feil? Er det farlig, skader det klærne eller maskinen? Bruker forresten program med både forvask og skylling med tøymykner. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, kosepuus skrev: Hei! Opplever stadig vekk av det er skum i døra på vaskemaskinen etter at den er ferdig å vaske. Hva kan være grunnen til dette? Gjør jeg noe feil? Er det farlig, skader det klærne eller maskinen? Bruker forresten program med både forvask og skylling med tøymykner. Takk for svar! Kanskje du har brukt for mye vaskepulver? Prøv å reduser mengden vaskepulver Anonymkode: 1228d...a52 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 3 minutter siden, kosepuus skrev: Hei! Opplever stadig vekk av det er skum i døra på vaskemaskinen etter at den er ferdig å vaske. Hva kan være grunnen til dette? Gjør jeg noe feil? Er det farlig, skader det klærne eller maskinen? Bruker forresten program med både forvask og skylling med tøymykner. Takk for svar! Enten bruker du for mye såpe eller så klarer ikke maskinenå skylle godt nok, eventuelt en kombinasjon av dette? Fyller du for mye tøy i maskinen så klarer den heller ikke skylle godt nok. Anonymkode: 93d6a...a10 3
kosepuus Skrevet 21. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du har brukt for mye vaskepulver? Prøv å reduser mengden vaskepulver Anonymkode: 1228d...a52 Hva burde jeg gjøre nå da? Har tøy som ligger i maskinen med skum i, har ikke tatt det ut ennå. Burdejeg skylle det på nytt? Vaskemankinen har ikke noe skylle program da..
kosepuus Skrevet 21. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enten bruker du for mye såpe eller så klarer ikke maskinenå skylle godt nok, eventuelt en kombinasjon av dette? Fyller du for mye tøy i maskinen så klarer den heller ikke skylle godt nok. Anonymkode: 93d6a...a10 Er det farlig? Skader det maskinen eller klærne?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, kosepuus skrev: Er det farlig? Skader det maskinen eller klærne? Har det plutselig begynt å komme slikt skum, selv om du ikke har endret på hvilket vaskepulver du bruker og mengde av vaskepulver du bruker? Det kan i så fall være at vaskemaskina sentrifugerer og skyller dårligere nå enn før. Anonymkode: 1228d...a52 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Nei det er ikke farlig. Neste gang bruker du mindre pulver. Prøv deg frem. Anonymkode: 7427c...516
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 5 minutter siden, kosepuus skrev: Hva burde jeg gjøre nå da? Har tøy som ligger i maskinen med skum i, har ikke tatt det ut ennå. Burdejeg skylle det på nytt? Vaskemankinen har ikke noe skylle program da.. Sett på et kort-program med lav temperatur (uten vaskemiddel), så får du skylt ut såperestene Anonymkode: 1228d...a52
kosepuus Skrevet 21. april 2016 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett på et kort-program med lav temperatur (uten vaskemiddel), så får du skylt ut såperestene Anonymkode: 1228d...a52 Ok, takk 😊 Har satt på det korteste programmet 40 min på 30 grader. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå