mulle Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 Nå er det lenge siden jeg har hatt sex. svært lenge. ikke siden jeg og kjæresten slo opp for flere måneder siden. Jeg vil ha sex! Men er usikker på om det vil føles kjipt å for første gang ha sex med noen som er tiltrekkende, men som jeg ikke har noen følelser for. Noen med erfaringer? Vil det føles bare bra å hoppe til køys med den første og beste?
BENE Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Det kommer jo ann på deg som person.. Er du typen som kan ha sex uten å legge mer i det? Jeg er singel, og selv om ons kan friste vet jeg at det ikke er noe for meg.. Jeg finner meg heller knullekompiser Med disse har jeg en grei deal.. stort sett kompiser med knulling når man vil det.. Jeg må kjenne personen jeg har sex med.. om ikke blir det rett og slett ikke bra.. Prøv deh frem.. sex må man ha!
lille mor Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 Ons stinker Har tilgode å ha sex med en tilfeldig valgt partner som er godt. Som oftes litt sånn tøm og røm. Ikke fordi jeg er så sjenert, men mere fordi det ofte er alkohol og fest i bildet og at man ikke har følelser for hverandre slik at man ikke legger noe i å tilfredstille den andre. Så ons er kun felles utnyttelse. Og det er desverre som oftes mennene som går av med seieren.
Laban Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 Tror det kommer veldig an på hvilken type du er, ja. Selv har jeg hatt flere vellykkede ONS (skjønt de ble ikke ONS, da, fordi de var så bra ble de ofte til et elsker-forhold!). Du kjenner deg selv best... Har du lyst, har du lov!
Gjest Stjerna Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Samme for meg...., jeg er singel og har hatt et par ONS i det siste, og begge utviklet seg til "knulle-kompis-forhold".
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 I de siste tilfellene legger man kanskje mer enn ons i ons'et, da: At man liker personen rimelig godt, og at man kanskje IKKE ville hatt sex med en man VISSTE man aldri ville se igjen... Litt sånn har jeg det. Har i hvert fall aldri hatt sex med gutter jeg er HELT likegyldig til. Ellers er min erfaring at sex første gangen er ok, men at man egentlig like gjerne kunne latt være å pule, bare ligget i samme seng. Pulinga blir for min del alltid bedre når jeg kjenner personen.
aline Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 det er det KUN du som kan svare på!! jeg hadde min del av ons når jeg var yngre, og det ga meg den tilfredsstillelsen jeg var ute etter da, og det var ok. nå, som jeg er singel og sexløs på 6. mnd, så ville det ikke gitt meg en ting med ons!! ei heller en "elsker" (altså fast, men bare for sexens del). jeg savner sex og jeg savner nærhet, men verken ons eller annen sex uten følelser kan gi meg den sexen og følelsen jeg faktisk vil ha NÅ, og siden jeg har prøvd begge deler før, så VET jeg at det ikke gir meg noe nå! :-? men, som sagt, det er kun du som vet hva som er rett for deg, nå.
Gjest hmm Skrevet 26. oktober 2004 #8 Skrevet 26. oktober 2004 Er det ingen lengre som har sex med følelser inne i bildet? Bare fordi man ikke har hatt seg på en stund, så blir man så despereate....ja desperate at man tyr til ONS og flere sex-partnere. Ingen der ute som ser på sex, som en fantastisk ting..man bør dele med noen man er glad i..og ikke den første gutten/jenta som kommer noe edru bort til deg for å sjekke deg opp? Håper jeg aldri kommer borta på slike jenter som dere! Og nei har ikke noe i mot erfarene jenter..bare positivt det...så lenge all erfaringen ikke kommer fra flertalls sex-partener og ons..det er vel fortsatt noen jenter som foretrekker en kjæreste også? gi lyd fra dere..
aline Skrevet 26. oktober 2004 #9 Skrevet 26. oktober 2004 dersom du hadde lest innleggene, så er jeg en av dem ja, selv om jeg likte ons for ti-femten år siden.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #10 Skrevet 26. oktober 2004 til hmm: Jeg tror faktisk de fleste foretrekker en kjæreste framfor diverse løse forbindelser. Men for mange (meg selv iberegnet) kommer ikke kjærester man kan ha det fint sammen med rekende forbi til stadighet. I perioder hvor man kanskje ikke er så etablert eller har noe umiddelbart ønske om etablering er det mer sannsynlig at man har noen one night stands eller ikke-så-veldig-langvarige-og-seriøse forhold. For min egen del vet jeg ikke helt om jeg synes det er bedre å skulle være sammen med en partner som "hele tiden" er ute etter et seriøst forhold: synes ofte det virker som en del av disse er veldig lite kritiske til hvem de evt er sammen med - det viktigste er å være sammen med noen. Kanskje ser de ikke egentlig partneren sin/det omsvermede objekt - de ser bare muligheten for et forhold. Jaja. Nå sklir vel også DETTE ut til en debatt om hvem som bør være moralens voktere.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #11 Skrevet 27. oktober 2004 til hmm: jeg kunne aldri tenkt meg ONS, men så har jeg aldri hatt sex før heller. Er det like i ille i dine øyne, at man har null erfaring altå
Gjest hmm Skrevet 27. oktober 2004 #12 Skrevet 27. oktober 2004 Nei..hvorfor skulle det være ille da..Alle har da vært i samme situasjonen..Alle har vært der du er. Gjør meg ikke noe om jenta er helt ny i gamet eller har mer erfaring enn meg selv. Det beste er vel kasnkje å møte en med omtrent lik erfaring. Det et du aldri hatt hatt ons, det respekterer jeg deg for..Jeg har heller aldri hatt det.
Gjest Fighter Skrevet 27. oktober 2004 #13 Skrevet 27. oktober 2004 Er det ingen lengre som har sex med følelser inne i bildet? Bare fordi man ikke har hatt seg på en stund, så blir man så despereate....ja desperate at man tyr til ONS og flere sex-partnere. Ingen der ute som ser på sex, som en fantastisk ting..man bør dele med noen man er glad i..og ikke den første gutten/jenta som kommer noe edru bort til deg for å sjekke deg opp? Håper jeg aldri kommer borta på slike jenter som dere! Og nei har ikke noe i mot erfarene jenter..bare positivt det...så lenge all erfaringen ikke kommer fra flertalls sex-partener og ons..det er vel fortsatt noen jenter som foretrekker en kjæreste også? gi lyd fra dere.. Jeg kunne aldri tenke meg å ha sex med noen jeg ikke følte noe for. Men jeg har funnet mannen min. ;-)
Hu i Svingen Skrevet 27. oktober 2004 #14 Skrevet 27. oktober 2004 Tror det kommer veldig an på hvilken type du er, ja. Selv har jeg hatt flere vellykkede ONS (skjønt de ble ikke ONS, da, fordi de var så bra ble de ofte til et elsker-forhold!). Du kjenner deg selv best... Har du lyst, har du lov! Jeg er enig med Laban! Laban vet hva hun snakker om - nesten alltid! Men: Det å like noen og ha en god kjemi er også følelser. Man må ikke nødvendigvis ELSKE noen for å ha sex med dem, men det hjelper å LIKE dem! Å bare dra med seg første og beste villige mann blir sjelden vellykket, men hvis man finner tonen med noen, så hvorfor ikke? Hvis dere ikke har noe å snakke om dagen derpå har du hatt et dårlig ONS etter min mening! Ja til sex med hyggelige folk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå