AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Jeg trenger svar fra daten (som jeg har møtt fast i 9 mnd) på hva han kjenner på og vil. Når jeg spør han går han veldig rundt grøten. Hvordan spør jeg han for å få et svar? Anonymkode: 3895d...4fd
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Hvis han vil ha deg så sier han ja. Går ikke rundt grøten og mumler. Anonymkode: c7d03...e4d 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Si heller til han hva du ønsker og la det være opp til han og svare. Menn funker dårlig under press men så noen frø i hodet hans og la han få tenke seg litt om. Si for eksempel "det hadde vært så fint om vi kunne bodd sammen" eller lignende. Legg alt frem på en positiv måte. Og så kan han si til deg "skal vi flytte sammen?" for da er det han som "eier" ideen og han føler seg mindre pressa. Anonymkode: d617f...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Usj, jeg er mann og i en lignende situasjon. Kjenner at jeg ikke vil ta noe skritt videre, og eneste mulighet da er å gjøre det slutt. Men jeg er redd for reaksjonen hennes, det kan bli styrt. Så derfor utsetter jeg det hele tiden. Arghh.. Anonymkode: 0a6c5...500 1
Gjest ashanti Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 9 måneder var relativt lenge å date uten å ha noen anelse om dere vil gå videre..? Har du ingen følelse på hva han vil? Går han rundt grøten så er min erfaring at han ikke vil ta det noe videre, kanskje er fornøyd med situasjonen som den er og ikke vil forplikte seg.
Rosaprosa20 Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 Hvis det har gått ni måneder og han ikke har foreslått å være kjærester, så ville jeg vært veldig skeptisk. Mannfolk er rare, så du får bare spørre han rett ut. Er han ikke klar for mer etter så lang tid burde du rett og slett dumpe han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå