AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Er det mulig å få tak i noen av disse Donkey Kong-spillene - som for eksempel Donkey Kong 64, Mario Bros / Super Mario Bros eller Mario Kart? http://www.mariowiki.com/Donkey_Kong_64 Jeg spilte noen av disse spillene (på Nintendo) gjennom 1990-tallet. Men er det mulig å få tak i disse spillene, på noen som helst spill-konsoll i dag? Anonymkode: f5a40...0d7 1
Jan H Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Du finner noen gamle nintendo-spill du kan gå videre til her: Mickey & Donald Donkey Kong Jr. Donkey Kong 1
Gjest Mattis Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Å herreguuud minner! Donkey Kong Country er det beste spillet! ❤
Gjest O.G. Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Super Mario ligger ute på nett. Skal se om jeg finner dem for deg.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 Men er det ikke lenger mulig å få kjøpt disse spillene, til en eller annen konsoll? For eksempel play station, Xbox eller lignende ? Anonymkode: f5a40...0d7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Sjekk ut retrogaming.no, der får du kjøpt gamle spillkonsoller og spill. Det finnes også super Mario all stars for Wii , men ser ut som det kan være vanskelig å få tak i, ellers finnes det jo mario kart på Wii u og flere nyere mariospill om det ikke er veldig viktig at det er retrospill. Xbox har også et spill med en samling av gamle spill som blandt annet banjo kazooie. Anonymkode: cad7f...3d6
Okapi Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 Du finner litt ymse gamle spill på Nintendos nyere konsoller. Jeg tror du får bl.a. Donkey Kong Country på Wii U. Ellers er jo alltids emulatorer på PC et alternativ. Koster heller ikke stort for en USB-kontroller i samme stil som den til NES, hvis det virker utiltalende å spille med tastatur.
Gjest Optimo Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 Spillkonsoll finner du her : http://www.coolstuff.no/Multikonsollen-Super-Retro-Trio Spillene finner du på ebay eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå