LionDeer Skrevet 21. april 2016 #1 Del Skrevet 21. april 2016 Hvordan går det? Jeg heter Oliver, er tjue gammel år, og kommer fra Tyskland. Jeg trenger hjelp med meg norsk, fordi jeg vil gjerne bo i norge i 4 år. Jeg forsår mye norsk men jeg er dårlig i å skrive (? Correct me if im Wrong :P) So, at the moment i learn norsk with Babbel, an app. I really would like to have someone i can ask questions or write with.. In Facebook, or maybe whatsapp PS: I love Cats and Deers :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 21. april 2016 #2 Del Skrevet 21. april 2016 Velkommen til Kvinneguiden - stedet hvor alle de snille damene holder til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emalje Skrevet 21. april 2016 #3 Del Skrevet 21. april 2016 Kvinneguiden må være det perfekte stedet å lære seg norsk! Du kan skrive som anonym bruker og si at du har kjærlighetsproblemer, så får du nok øvd deg masse! :D Lykke til! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 21. april 2016 #4 Del Skrevet 21. april 2016 Alle har kjærlighetsproblemer. Man trenger ikke fake det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5 Del Skrevet 21. april 2016 Velkommen til KG. Kanskje du kan lage en tråd i underforumet som handler om språk? Mange hjelpsomme brukere der. Her finner du det: http://forum.kvinneguiden.no/forum/114-spr%C3%A5k/ Anonymkode: 21ee6...0bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #6 Del Skrevet 21. april 2016 Så gøy at du skal lære deg norsk. Jeg skal faktisk til Tyskland om noen uker, bare over en helg da. Kjæresten min prøver å lære seg tysk grunnet jobben. Er veldig smart av deg å melde deg på et norsk forum, der du kan lese mye norsk, og også prøve deg på å skrive. Hvor lenge har du holdt på? Anbefaler også å følge linken over her, til språkdeling av kvinneguiden. Anonymkode: 95205...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå