AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hei! Jeg er altfor tjukk, men har veid mye mer før og har tatt en slankeoperasjon. Er 161 cm høy og veier 80 kilo. Greia er at jeg orker ikke å ta frem målebånd for å måle for da blir jeg bare lei meg, spesielt når det gjelder magen, har ekstrem epleform. Jeg har ikke kjøpt nye klær på lenge (blir bare deppa av det for jeg er fremdeles kjempetjukk og ingenting passer) og har dermed ikke peiling på hvilken størrelse jeg er per nå. Lurer på om noen her kanskje kan se for seg hvilken størrelse jeg er nå? Tenkte å prøve å handle litt på nettet, men aner ikke hvilken størrelse jeg skal satse på. Blir veldig glad om noen har lyst å tippe litt Anonymkode: e9d4b...42f
Plexus Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Kanskje str 40-42 i genser, topper osv Bukser hmm.. W34 L27 ?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Tror du ikke jeg er større enn 40-42? Jeg er jo ganske lav så jeg tror jeg bruker større størrelse enn det...Ja, jeg tror jeg må være større enn 40-42, jeg ligger jo fremdeles i kategorien fedme. Er sikkert 40-42 rundt 70 kilo tipper jeg.. Men aner jo egentlig ikke. TS. Anonymkode: e9d4b...42f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 42 i overdeler tenker jeg, bukser er litt vanskelig å si, 32 kanskje. Anonymkode: c4033...a7b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Jeg er et par cm høyere og har 8 kg mer enn deg. Bruker 42 og L/XL. Anonymkode: 99a62...d69
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Jeg tenkte også 42. Jeg er 164 og da jeg veide 73 kg brukte jeg str 40 i bukser. Anonymkode: fceff...d16
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Dette er en umulig oppgave for oss. Folk bruker forskjellige størrelser fordi kiloene plasserer seg forskjellig på kroppene. Du må ta frem målebånd, ts. Gå inn på noen postordrekataloger og finn størrelsene dine der. Anonymkode: b1f2f...61f 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte også 42. Jeg er 164 og da jeg veide 73 kg brukte jeg str 40 i bukser. Anonymkode: fceff...d16 Men siden jeg er både lavere enn deg og tykkere vil jeg egentlig tro at jeg kanskje er minst to størrelser større. Kanskje jeg skal gå for 44.. Vurderer å bare prøve litt forskjellige størrelser og prøve, men syns det er så vanskelig for føler at størrelsene varierer en del fra butikk til butikk og merke til merke. Anonymkode: e9d4b...42f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #9 Skrevet 21. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en umulig oppgave for oss. Folk bruker forskjellige størrelser fordi kiloene plasserer seg forskjellig på kroppene. Du må ta frem målebånd, ts. Gå inn på noen postordrekataloger og finn størrelsene dine der. Anonymkode: b1f2f...61f Ja jeg vet jeg burde måle, men klarer det rett og slett ikke. Tenkte at om jeg fikk noen svar herfra så kunne jeg bestille ut fra det, for jeg har ikke peiling selv. Men tror nok jeg bruker større enn 42. Anonymkode: e9d4b...42f
Pearl2.0 Skrevet 21. april 2016 #11 Skrevet 21. april 2016 Hvis du tror du bruker større enn 42 så bestiller du det du tror du bruker☺ kan returnere hvis det blir feil.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #12 Skrevet 21. april 2016 Tipper 44 i genser, 40 i bukser. Men vanskelig å si... Selv er jeg 160 og veier 68 kilo. Jeg bruker 40 i genser og 38 i bukser. Eller M genser og S bukser.. Anonymkode: 5c97e...996
Pås Skrevet 21. april 2016 #13 Skrevet 21. april 2016 Søsteren min er omtrent som deg i vekt og høyde, hun har pærefasong da. Hun bruker 42-44 i bukser og 40-42 i overdeler!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #14 Skrevet 21. april 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er altfor tjukk, men har veid mye mer før og har tatt en slankeoperasjon. Er 161 cm høy og veier 80 kilo. Greia er at jeg orker ikke å ta frem målebånd for å måle for da blir jeg bare lei meg, spesielt når det gjelder magen, har ekstrem epleform. Jeg har ikke kjøpt nye klær på lenge (blir bare deppa av det for jeg er fremdeles kjempetjukk og ingenting passer) og har dermed ikke peiling på hvilken størrelse jeg er per nå. Lurer på om noen her kanskje kan se for seg hvilken størrelse jeg er nå? Tenkte å prøve å handle litt på nettet, men aner ikke hvilken størrelse jeg skal satse på. Blir veldig glad om noen har lyst å tippe litt Anonymkode: e9d4b...42f Hei Her på Mybodygallery, kan du klikke på fotografiene og se hvilke str de bruker (Jeg har søkt på kvinner med ca samme høyde og vekt som deg) http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=160&age=any&weight=82&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=triangle Anonymkode: 5ec4d...21c 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #15 Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei Her på Mybodygallery, kan du klikke på fotografiene og se hvilke str de bruker (Jeg har søkt på kvinner med ca samme høyde og vekt som deg) http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=160&age=any&weight=82&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=triangle Anonymkode: 5ec4d...21c (Hvis noen av de har ca samme kroppsfasong som deg, vil du få en pekepinn om hvilken str du må ha i klær) Anonymkode: 5ec4d...21c
Fashionistaen Skrevet 21. april 2016 #16 Skrevet 21. april 2016 Det spørs jo hvordan vekten din fordeler seg det. Skjønner det er kjedelig å prøve klær i butikk om man føler seg stor og at det er deprimerende for det. Tror allikevel ikke det er noe bedre løsning at tilfeldige mennesker som kun har tall og ingen bilder å gå etter, skal gjette størrelsen din. Blir ikke noe bedre følelse om du bestiller en haug med klær som noen mennesker på internett trodde skulle passe, også passer de ikke. Du trenger ikke å ta frem målebånd, om det er deprimerende. Dra heller og prøv klærne i butikk. Stoler ikke på målebånd selv, da jeg av erfaring vet at str er ulik på merker og plagg. Ta meg selv f.eks.: jeg bruker alt fra w25-28 i jeans, 36-38 i overdeler og 36-40 i kjoler. Ganske stor forskjell.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #17 Skrevet 21. april 2016 4 minutter siden, Fashionistaen skrev: Det spørs jo hvordan vekten din fordeler seg det. Skjønner det er kjedelig å prøve klær i butikk om man føler seg stor og at det er deprimerende for det. Tror allikevel ikke det er noe bedre løsning at tilfeldige mennesker som kun har tall og ingen bilder å gå etter, skal gjette størrelsen din. Blir ikke noe bedre følelse om du bestiller en haug med klær som noen mennesker på internett trodde skulle passe, også passer de ikke. Du trenger ikke å ta frem målebånd, om det er deprimerende. Dra heller og prøv klærne i butikk. Stoler ikke på målebånd selv, da jeg av erfaring vet at str er ulik på merker og plagg. Ta meg selv f.eks.: jeg bruker alt fra w25-28 i jeans, 36-38 i overdeler og 36-40 i kjoler. Ganske stor forskjell. Hei, ja jeg vet at jeg helst burde prøve, men det er ingen butikker her som har klær som passer til meg. Bor på et lite sted. Anonymkode: e9d4b...42f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #18 Skrevet 21. april 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: (Hvis noen av de har ca samme kroppsfasong som deg, vil du få en pekepinn om hvilken str du må ha i klær) Anonymkode: 5ec4d...21c Takk for tips. Vet du om størrelsen som blir opplyst der er UK, US eller europeisk? For ut fra det bildet som kanskje lignet mest så står det str. 44 i shirt size, men vet ikke om det er europeisk størrelse? Anonymkode: e9d4b...42f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #19 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Vet du om størrelsen som blir opplyst der er UK, US eller europeisk? For ut fra det bildet som kanskje lignet mest så står det str. 44 i shirt size, men vet ikke om det er europeisk størrelse? Anonymkode: e9d4b...42f Jeg vet dessverre ikke det. Er nettsiden egelsk, så er det vel UK-str. Jeg vet ikke nasjonaliteten på nettsiden Anonymkode: 5ec4d...21c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #20 Skrevet 21. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Vet du om størrelsen som blir opplyst der er UK, US eller europeisk? For ut fra det bildet som kanskje lignet mest så står det str. 44 i shirt size, men vet ikke om det er europeisk størrelse? Anonymkode: e9d4b...42f Det står på str at de er Euro (betyr vel europeisk?) Anonymkode: 5ec4d...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå