Gå til innhold

London: Klær i store størrelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen har noen tips til butikker (helst på eller i nærheten av Oxford street) som har pene klær i store størrelser? Til kvinne 30 år. Vet ikke helt hva jeg kan kalle stilen min. Den er nok kjedelig og jeg liker ikke å skille meg ut. Ønsker meg egentlig bare helt normalt pene klær som ikke tiltrekker seg oppmerksomhet. 

Jeg vet om Next, Dorothy Perkins, M&S, men ønsker gjerne noe som er litt bedre kvalitet på enn det, slik at det sitter pent. Men har ikke råd til dyre designerklær heller.

Håper på noen tips :)

Anonymkode: bff33...6cb

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Evans, simplybe, jessica london, new look (har egen avdeling, som h&m og andre), marina rinaldi, yours clothing. De to første og den siste spesialiserer seg på store størrelser, og har god passform for mye. Anbefaler å sjekke de ut. Førstnevnte har jeg handlet mye hos i London.

Takk for svar! Har Evans flere butikker i London? Er det noen av de som er bedre/større enn de andre?

Anonymkode: bff33...6cb

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 21.4.2016 den 17.14):

Endret av annebanane
Skrevet

Evans ved oxford street har defintivt størst utvalg, men man finner en nesten like bra avdeling på Westfield.

Skrevet
19 timer siden, Moonwalker skrev:

Evans, simplybe, jessica london, new look (har egen avdeling, som h&m og andre), marina rinaldi, yours clothing. De to første og den siste spesialiserer seg på store størrelser, og har god passform for mye. Anbefaler å sjekke de ut. Førstnevnte har jeg handlet mye hos i London.

Har du handlet hos Marina Rinaldi? Hva syntes du om størrelsene der?

Skrevet (endret)
secret92 skrev (På 22.4.2016 den 12.18):

Endret av annebanane
Skrevet (endret)
19 timer siden, Moonwalker skrev:

Jeg vet ikke hvor mange butikker de har. Har bare vært på den som ligger ved primark ved oxford street. Den er ganske så stor, og har et bra utvalg.

Evans har butikker over hele London/Storbritannia.

Dette er mine favoritter:
Evans
Dorothy Perkins (de har nå fått en bedre og større avdeling for curve/plus size)
Marks & Spencer
Monsoon
New Look
Next
Primark
BHS
Debenhams
Simplybe
Forever 21
Yours Clothing
Wallis

Synes forøvrig kvaliteten til Dorothy Perkins og M&S er ganske grei. Jeg har fremdeles klær kjøpt for flere år siden som er like fine som da de ble kjøpt. Monsoon har jo forøvrig veldig mye fint da.

Jeg pleier som regel å handle på nett først og hente klærne i butikkene i London. På den måten får jeg ofte rabatter, og må klærne byttes gjør jeg bare det i butikken. De har en del utvalg på nettet som man ikke alltid finner i butikken.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Hvor store størrelser trenger du? Jeg synes at butikkene i England er bedre med størrelser enn norske butikker. Så er du 44-46-48 vil du kunne finne klær mange steder. 

Jeg bruker opp pengene mine på banana republic, Monsoon og kew. Uniqlo har også fine klær. 

Anbefaler også bravissimo for BH-kjøp. Om du ikke allerede har hatt aha-opplevelsen 😉 Bestill time med konsulent (gratis) og ned opp med flotte BHer som ikke er dyre. Klesmerket deres, Pepperberry, er bra for de av oss med litt ekstra der foran. Sjekk ut nettsiden og se om det kan være noe for deg. Butikken på covent garden er best, synes jeg. 

Anonymkode: fb710...2f7

Skrevet

SimplyBe og Evans har jeg hørt mye positivt om fra min favoritt plus size blogger! Og ja, benytt helt klart sjangsen til en ordentlig BH-fitting hos Bravissimo! Beste stedet for å plukke opp badetøy til sommeren og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...