guerlain Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Er det noen som har kjennskap til hudpleie produktene og make upen der? Er det noe som er mindre bra ...veldig bra osv. Vet om ett par veldig gode ting,men skulle gjerne hatt litt tilbake meldinger fra andre..
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg liker enkelte ting fra YSL (hos Guerlain synes jeg designet er for tacky for min smak). Jeg liker leppestiftene, solpudderet, mascaraen og rougen som heter Touch Blush. Lipglossene stinker dessverre våt hund...
Miss-X Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 Øyenskyggene til YSL er fløyelsmyke og sitter godt. Ellers så har jeg nettop kjøpt den nye concealeren til Guerlain Issima - Precious Light. Den er veldig lik Diors Skinflash, bade i farger og dekkevne. Mulig at concealeren fra Guerlain legger seg litt mindre i de fine linjene.
Arkana Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 YSL Faux Cils Mascara er den beste jeg noen gang har prøvd.
Gjest Snupsy Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Guerlain er ett av mine to desiderte favorittmerker!! Eeeeeeeelsker solpudderet, flere av foundationene og i det hele tatt det meste av produktene fra dette merket. YSL produserer to ting jeg er veldig fornøyd med; volummascaraen og concealeren. Finnes ikke bedre etter min mening HanneH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå