AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Jeg lurer på om det er Ok å gå til frisøren bare for og vake og style det litt? Jeg bor i utlandet hvor alt er billigere enn hjemme i Norge da. Men vil de synes jeg er teit vis jeg kommer en gang i uken bare for vask og styling ? Anonymkode: d475f...86a
Viktualia Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Utlandet er jo så mangt. Men i mange land er dette vanlig, ja. 1
Oz- Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vil de synes jeg er teit vis jeg kommer en gang i uken bare for vask og styling ? Gjør det noe hvis de synes du er teit? :-)
Gjest O.G. Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om det er Ok å gå til frisøren bare for og vake og style det litt? Jeg bor i utlandet hvor alt er billigere enn hjemme i Norge da. Men vil de synes jeg er teit vis jeg kommer en gang i uken bare for vask og styling ? Anonymkode: d475f...86a Mener du at du bare skal vaske håret den ene gangen i uken da eller?
Cesil Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Jeg har bodd i England i flere år og der har de egne salonger som kun vasker og styler, ingen klipp. Så det hadde ikke vært rart der i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Nei, har gjort det i både i Norge og utlandet. De er bare glad for å tjene penger. Anonymkode: 0c0d6...9b4 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Mener du at du bare skal vaske håret den ene gangen i uken da eller? Nei jeg tenkte å vaske det hjemme ellers, nå vasker jeg det sikkert 5 dager i uken men etter jeg har hvert hos frisøren og vasket det så venter jeg kanskje 3 dager, føles så mye renere. Kanskje vaske det 2 dager i uken hos frisøren også. det ser så mye finere ut etterpå. Men vet bare ikke om frisørene synes dette er Ok. Anonymkode: d475f...86a
Gjest O.G. Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg tenkte å vaske det hjemme ellers, nå vasker jeg det sikkert 5 dager i uken men etter jeg har hvert hos frisøren og vasket det så venter jeg kanskje 3 dager, føles så mye renere. Kanskje vaske det 2 dager i uken hos frisøren også. det ser så mye finere ut etterpå. Men vet bare ikke om frisørene synes dette er Ok. Anonymkode: d475f...86a Må du nesten spørre frisørene om.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #9 Skrevet 21. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om det er Ok å gå til frisøren bare for og vake og style det litt? Jeg bor i utlandet hvor alt er billigere enn hjemme i Norge da. Men vil de synes jeg er teit vis jeg kommer en gang i uken bare for vask og styling ? Anonymkode: d475f...86a Vask og legg, het dette i gamle dager, i dag heter det vask og føn. Helt greit, mange som bor i utlandet gjør dette en til to ganger for uken for å slippe å vaske håret hjemme. Husk og på at du bidrar til å opprettholde arbeidsplasser i land med høyere arbeidsledighet enn her hjemme. Å vaske håret hos frisøren har jeg gjort her hjemme, uten noe annet, når jeg har trengt hjelp med hårvask. Helt innafor. Anonymkode: 120ff...fa9 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #10 Skrevet 21. april 2016 Takk for svar folkens, da ser det ut som jeg kan gjøre det uten noe problem :D Anonymkode: d475f...86a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #11 Skrevet 21. april 2016 Det er selvsagt helt greit. Det er også mye mer vanlig i andre land enn det er i Norge. Anonymkode: b5e90...75e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #12 Skrevet 21. april 2016 Kanskje litt off topic, men jeg har så lyst på pariserfletter og klarer ikke gjøre det selv. Tror dere man kan gå til frisøren bare for å få flettet håret? Anonymkode: f3eab...d8f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #13 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt off topic, men jeg har så lyst på pariserfletter og klarer ikke gjøre det selv. Tror dere man kan gå til frisøren bare for å få flettet håret? Anonymkode: f3eab...d8f Seff. Anonymkode: 0c0d6...9b4 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #14 Skrevet 22. april 2016 Bestemoren min har gått til frisøren for "vask og legg" så lenge jeg kan huske. Tror det var helt vanlig i hennes generasjon. Anonymkode: 83ffa...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå