AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hei. Er det noen av dere som har noe erfaring med fuck friend? Har lyst å finne en som er med på litt forskjellig, vist man ikke skjenner noen hvordan treffer man noen som vil det samme da? Har også lyst å prøve trekant og lesbe sex, men er vel ikke så lett å bare finne noen som har lyst å prøve de samme? Anonymkode: 7633e...f81
Gjest Fox Mulder Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Ikke erfaring desverre, men du kan bruke datingapper da?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 10 minutter siden, Fox Mulder skrev: Ikke erfaring desverre, men du kan bruke datingapper da? Ja har tinder liksom. Vet ikke hvordan en går fram. Bare si hey! trenger en ny fuckfriend! hehe Anonymkode: 7633e...f81
Gjest Fox Mulder Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har tinder liksom. Vet ikke hvordan en går fram. Bare si hey! trenger en ny fuckfriend! hehe Anonymkode: 7633e...f81 Søker hverken samtalepartner, noe seriøst eller en som poster lange motivasjonstekster på Instagram. Men om du vil bruke meg eller bli brukt for å så komme tilbake igjen så er det bare å ta kontakt. PS: Ingen hund. Prøv noe lignende
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Hei hei. Jeg og samboeren min har lenge hvert på jakt etter en jente som blir med på trekant. Men gud det er vanskelig. Sliter med det samme ☺ gode ideer taes imot her også 😀 Anonymkode: 3f793...5e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå