AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Ja, jeg har endel acnearr på kinnene og rundt munnen, og lurer på om det er veldig turnoff? Jeg er kvinne. Anonymkode: 1a2a1...a75
Gjest Trollkarlen Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Er du pen ellers så betyr det svært lite. Er du ikke pen, ja da hjelper det ikke akkurat. Glatt i huden betyr ikke at du har et pent fjes, bare at huden er glatt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 2 minutter siden, Trollkarlen skrev: Er du pen ellers så betyr det svært lite. Er du ikke pen, ja da hjelper det ikke akkurat. Glatt i huden betyr ikke at du har et pent fjes, bare at huden er glatt. Huden er glatt å ta på (er flink til å rense og smøre meg inn), men det er litt rødt og irritert akkurat nå. Går på noen medisiner og legen mener at rødheten vil forsvinne når jeg slutter på disse og hvis jeg får litt brunfarge i sommer så vil jo arrene blekne betydelig. Vet ikke om jeg er pen ellers.. Anonymkode: 1a2a1...a75
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Eh...Kunne ikke brydd meg mindre...Hun jeg dater har noen acnearr, jeg er helt blendet av hennes skjønnet. Har aldri sett noe i virkeligheten på to ben. Anonymkode: 75d0c...d95 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eh...Kunne ikke brydd meg mindre...Hun jeg dater har noen acnearr, jeg er helt blendet av hennes skjønnet. Har aldri sett noe i virkeligheten på to ben. Anonymkode: 75d0c...d95 EDIT: Har aldri sett noe lignende i virkeligheten på to ben Anonymkode: 75d0c...d95 3
Okapi Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Neida, det er ikke så farlig. Har ikke den peneste huden i skuffen jeg heller.
Kamikatze Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Har ikke betydd noe til nå, ihvertfall. Personlighet, ansiktstrekk og kroppsform betyr mest. Trodde det het kopparr, men det kan være jeg roter litt nå.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #9 Skrevet 21. april 2016 Vet du hva? Jeg går rundt og smiler fra toppen til tåa fra morgen til kveld. Hvorfor? Fordi jeg har verdens vakreste og flotteste jente å stå opp til og legge meg med, som utfordrer meg og får meg til å smile. Deilig sex og hygge. Intelligente og meningsfulle samtaler. Acnearr? En kvise? Ja, hjelp! Nei, glem det ts. Om du er pen og hvis du kan tilby noe i nærheten av denne gleden for noen, bør ingenting stoppe deg. Gå å gjør noen til verdens lykkeligste! Anonymkode: b016b...659 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #10 Skrevet 21. april 2016 Jeg har arr over brynet og noen steder på kroppen. Ingen kvinner har brydd seg om det. Ingen er perfekte og uten arr, ingen. Det er bare noe som skjer når man kan photoshope sannheten. Ikke engang de kjekkeste og peneste kjendisene slipper unna. Anonymkode: 37a64...c1d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #11 Skrevet 21. april 2016 1 time siden, Kamikatze skrev: Har ikke betydd noe til nå, ihvertfall. Personlighet, ansiktstrekk og kroppsform betyr mest. Trodde det het kopparr, men det kan være jeg roter litt nå. Kopparr? Er ikke det etter kopper, da? Acnearr er arr etter acner (kviser)... Anonymkode: 2c81c...c97
Kamikatze Skrevet 21. april 2016 #12 Skrevet 21. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kopparr? Er ikke det etter kopper, da? Acnearr er arr etter acner (kviser)... Anonymkode: 2c81c...c97 Kopparr er sånne fordypninger. Oppstår når en klorer hull på kopperblemmene. Trodde acnearr var det samme, bare etter kviser. Hvis acnearr kun er røde prikker, vil jo solbruning gjøre at hudtonen står mindre i kontrast til arrene ettersom rødt er en bestanddel av brunt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #13 Skrevet 21. april 2016 Nei, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Hvis du ikke er min smak ellers så er det nei uansett, men da er det ikke sånt det går på. Anonymkode: 1eb17...70e
20052014 Skrevet 21. april 2016 #15 Skrevet 21. april 2016 Nå er ikke jeg mann, men som kvinne hadde jeg ikke brydd meg om han hadde hatt arr nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå