Gå til innhold

Har hun her perfekt kropp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er hun?

Anonymkode: 75928...e91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Shit! Helt seriøst jeg fikk hjertet i halsen i noen sek, da jeg har prikk lik kropp. Og jeg tar slike selfies til kjæresten min som elsker å se min kropp i tettsittende klær 😛 Men det var ikke meg, men min tvilligkropp! 

Jeg kan jo svare på spørsmålet om dette er en perfekt kropp. Noen ganger ja andre ganger nei. Ja fordi jeg føler meg utrolig sexy og jeg har timeglass figur. Nei fordi det kan være vanskelig å finne klær, man ser enten litt lubben ut med formløse klær, men man kan også fort bli for vulgær om klærne blir for trange og for mye rumpe og pupp, så må alltid passe på det. 

Anonymkode: d6bad...51f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei absolutt ikke, ikke høy nok, lår og bakende er altfor store.

Anonymkode: 47e2b...4d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som nevner høyde. En velproposjonert kropp er det viktigste, om man er 1.55 eller 1.75. Er man høy eller lav og uproposjonert, er det ikke fint, men er man høy eller lav og velproposjonert, er det fint. Ei lav kan ha lange bein i forhold til sine proposjoner, samme som ei høy kan være nettere enn ei anna høy osv. Alt handler om helhet og proposjoner!

Men legger man det til side, er det viktigste at man er fornøyd med egen kropp, uansett størrelse og fasong.

Anonymkode: d8f32...4d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere som nevner høyde. En velproposjonert kropp er det viktigste, om man er 1.55 eller 1.75. Er man høy eller lav og uproposjonert, er det ikke fint, men er man høy eller lav og velproposjonert, er det fint. Ei lav kan ha lange bein i forhold til sine proposjoner, samme som ei høy kan være nettere enn ei anna høy osv. Alt handler om helhet og proposjoner!

Men legger man det til side, er det viktigste at man er fornøyd med egen kropp, uansett størrelse og fasong.

Enig, en på studie mitt er 158 høy, og har kjempekorte ben, og en annen er litt lavere, men lengden på bena i forhold til kroppen er veldig lange, og det ser mye bedre ut :) en annen må være godt over 180 høy, men overkroppen er mye lenger enn beina, hun lave med lange ben har mye finere kropp en hun høye for eksempel. Proposjoner ee det viktigste. :) 

Anonymkode: f6924...0fc

• Liker 3
Skrevet

En flott kropp absolutt! Men perfekt er man vel kun i øynene på ens utvalgte.. 

Skrevet

Hun var jo veldig pen, men ikke nødvendigvis min smak (men det er egentlig fordi hun tar selfie på treningen, det er så utrolig negativt 😂). Hadde jeg sett sånn ut, hadde jeg vært happy 😃

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, en på studie mitt er 158 høy, og har kjempekorte ben, og en annen er litt lavere, men lengden på bena i forhold til kroppen er veldig lange, og det ser mye bedre ut :) en annen må være godt over 180 høy, men overkroppen er mye lenger enn beina, hun lave med lange ben har mye finere kropp en hun høye for eksempel. Proposjoner ee det viktigste. :) 

Haha, men sånne ting kan man jo i aaalle fall ikke gjøre noe med. Og det er ikke så sykt kult at folk bare "åja, du har korte ben, da er du ikke velproposjonert da."

Anonymkode: b4a38...a82

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, men syntes hun så veldig lav ut, under 160 i alle fall. Var bare nysgjerrig på høyden.

Anonymkode: 75928...e91

Skrevet

Nei, etter min mening har hun langt i fra en perfekt kropp. 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at du foretrekker en slik kropp som du beskriver, men nå er ikke høyde noe vi lave jenter kan gjøre noe som helst med da.. 

Personlig synes jeg hun var litt bulky, men jeg reagerer ikke på høyden.

Jeg sa ikke at lave personer skulle bli lengre. Spørsmålet var om man syntes hun hadde perfekt kropp, det synes ikke jeg. Skal jeg reagere hvis noen foretrekker kulemuskler, bare fordi jeg ikke kan bygge slike?

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk svarer jo utifra bildet. Og hun som er avbildet er lav med korte ben, generelt. 

Det er klart at alle som er lave ser forskjellige ut, akkurat som at alle høye gjør det. 

Anonymkode: 7d3fd...426

Skrevet

Syns låra er litt for store for min del, men resten er fin! 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, estrella skrev:

Hun var jo veldig pen, men ikke nødvendigvis min smak (men det er egentlig fordi hun tar selfie på treningen, det er så utrolig negativt 😂). Hadde jeg sett sånn ut, hadde jeg vært happy 😃

Det synes jeg ihvertfall ikke.

Ansiktet er ikke pent. Ikke sånn kropp jeg liker heller. Blir for kunstig.

Anonymkode: 35f8e...a09

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, men sånne ting kan man jo i aaalle fall ikke gjøre noe med. Og det er ikke så sykt kult at folk bare "åja, du har korte ben, da er du ikke velproposjonert da."

Neinei, det er sant, men alle trenger jo ikke å være helt perfekte heller. :) Alle disse jentene har flotte kjærester, som igjen har sine "mangler" og "goder". Altså, det er egentlig ingen som bryr seg om nesen din er litt for stor, om bena er kortere enn overkroppen, om øynene dine sitter litt tett. Nei, jeg droppa han, han var helt perfekt, men armene hans var så lange i forhold til kroppen, og det kan man jo ikke være sammen med. Skjønner :p?

Skrevet
44 minutter siden, Smookiekins skrev:

Ser ikke helt den store forskjellen på bildene. Begge har føttene til tynne supermodeller og tynn mage. Eneste som er forskjellig er at hoftene er noen cm større og puppene er større på det til høyre. Ingen av disse ligner på TS sitt bilde, hun er langt større og lavere.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, frk91 skrev:

Ser ikke helt den store forskjellen på bildene. Begge har føttene til tynne supermodeller og tynn mage. Eneste som er forskjellig er at hoftene er noen cm større og puppene er større på det til høyre. Ingen av disse ligner på TS sitt bilde, hun er langt større og lavere.

Det var litt mer myntet på hva som egentlig er den perfekte kroppen.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor snakker vi om perfekt kropp, det vil man jo aldri enes om. Hva med at hun er en flott jente som har jobbet hardt for den kroppen hun har nå, og burde være stolt av det.

Anonymkode: c11bf...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...