Gå til innhold

Har hun her perfekt kropp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 6faf1...af0

Videoannonse
Annonse
Gjest kaninen
Skrevet

Perfekt vet jeg ikke, men fin var den. :essen2:

Skrevet

Litt for bulkete for min del.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Meeeeget pulbar jente.

Anonymkode: a0548...40a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk resultat av styrketrening, lite kardio, dagens kosthold, p-piller med høy hormonmengde, typ trent feit. Mye fett i musklaturen og høyt nivå karbo som binder veske i musklaturen. Noen liker det slik, gjerne de samme som setter pris på et brystparti full av silikon? For min del litt avhengig av dagens Maslow pyramide :-) der behov og preferanser varierer i ulike situasjoner. 

Anonymkode: c9510...98e

• Liker 4
Skrevet

Kommer ant på øyet som ser.

I mine øyne er det laangt fra perfekt.

• Liker 2
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Veldig fin kropp! Spesielt rumpa, spank spank :P

AnonymBruker
Skrevet

Spesielt. Dagens ideal er vell slank, men med hofter og pupper, samt rumpe. Hun der har jo akkurat slik kropp. Jeg syns hun er fantastisk fin og skulle ønske kroppen min så slik ut, jeg er imponert over hvor flott hun er!! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må se mer av hips to waist ratioen for å kunne si noe om perfeksjon. 

Anonymkode: f2016...adf

AnonymBruker
Skrevet

Litt for store lår til å være perfekt

Anonymkode: 6c242...01b

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke slike kropper er så fine. Hun ser veldig lav ut? Synes lang, trent og slank er penere ☺ mye synlige og klumpete muskler får gutta ha.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk resultat av styrketrening, lite kardio, dagens kosthold, p-piller med høy hormonmengde, typ trent feit. Mye fett i musklaturen og høyt nivå karbo som binder veske i musklaturen. Noen liker det slik, gjerne de samme som setter pris på et brystparti full av silikon? For min del litt avhengig av dagens Maslow pyramide :-) der behov og preferanser varierer i ulike situasjoner. 

Må innrømme at jeg aldri har sett problemet med en grei kombinasjon av muskler og fett, ei en kropp som holder på vann pga carbs i dietten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig "butt" og klumpete.

Dersom man er lav med korte ben synes jeg det er penere å være slank og moderat trent, dvs. "petite". 

Anonymkode: 7d3fd...426

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Synes ikke slike kropper er så fine. Hun ser veldig lav ut? Synes lang, trent og slank er penere ☺ mye synlige og klumpete muskler får gutta ha.

Skjønner godt at du foretrekker en slik kropp som du beskriver, men nå er ikke høyde noe vi lave jenter kan gjøre noe som helst med da.. 

Personlig synes jeg hun var litt bulky, men jeg reagerer ikke på høyden.

Anonymkode: b4a38...a82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha!! Mye fett i muskulaturen 😂😂😂 Kom tilbake til tråden når du faktisk kan noe om fysiologi, istedenfor å bare late som. Du er vel en av de som kunne sagt at du liker/liker ikke jenter med kjøtt på kroppen. (Kjøtt er muskler, fett er fett)

Anonymkode: f6924...0fc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fett i muskulatur ja. Hvordan skjer dette da? Annenhver fettcelle og muskelcelle i muskelvevet? :fnise: 

Uansett: jeg personlig synes ikke dette er en "perfekt" kropp, men bra om hun er stolt av egen kropp og føler seg komfortabel i den. Det er det viktigste. 

Anonymkode: c2d5f...42d

Skrevet

For mye muskler er ikke så pent på jenter og kvinner. Ihvertfall ikke på magen. Sixpack passer best oss menn. Så bra hun ikke har mer muskler. Det blir alt for mandig. Ellers har hun pen kropp. Sexy rumpe! 

Perfekt? Nei. Ingen har perfekt kropp.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk kropp 👌

Anonymkode: 4903b...928

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...