Gå til innhold

Blir du ofte sensurert?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Melissa Gioberti utl.

Jeg søkte opp nick-navnet mitt på Google og tror dere ikke at det er svinn på skogen på det nicket..

Moderatorer har tydeligvis hatt store problemer i å vurdere om de ville la enkelte av innleggene min stå.

Har det samme skjedd andre her, at tråder har blitt fjernet/slettet?

Jeg synes vel selv ikke at det var grunn til å fjerne en bestemt tråd jeg startet, men moderatorene var sikkert redd for konsekvensene fordi den handlet om en fremtredende samfunnsfigur i politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Ja jeg blir sensurert nå og da. I tillegg har jeg fått beskjed om å ikke starte innlegg om islam og innvandring, synd siden det er det jeg er mest opptatt av og har mye informasjon å komme med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir sensurert nå og da. I tillegg har jeg fått beskjed om å ikke starte innlegg om islam og innvandring' date=' synd siden det er det jeg er mest opptatt av og har mye informasjon å komme med :-)[/quote']

Hvordan synspunkter har du på det da?

Hadde du giddi å sendt meg en pm om det?

ER nysgjerrig av meg, har en del tanker om akkurat det der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger forsvinner innleggene bare. Fordi de handler om folks meninger om jobben til Krohn Devold, barneombudet, og fordi jeg stiller kritiske spørsmål rundt offentlige personer og deres stillinger.

Noe kan likne spekulasjoner kanskje, men jeg trodde det var greit å diskutere det. Det kan kanskje ende med usakligheter fra mange som ikke burde ha skrevet osv.

Godt å vite at det ikke kun er meg blant mange tusen som blir sensurert. :)

Det skjer jo ikke ofte akkurat men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Google-søket:

Kvinneguiden diskusjonsforum :: Hovedsiden

... Her er stedet. Moderatorer usikker, Moderatorgruppe, 92, 1492, Lør Okt 16,

2004 00:23 Melissa Gioberti Vis Siste Innlegg. Skråblikk ...

forum.kvinneguiden.no/ - 88k - I hurtigbuffer - Lignende sider

Melissa:

Jeg søkte opp nick-navnet mitt på Google og tror dere ikke at det er svinn på skogen på det nicket..

Moderatorer har tydeligvis hatt store problemer i å vurdere om de ville la enkelte av innleggene min stå.

Fra KG forum, forsiden:

Singelforumet

Singel? Lyst til å dele tanker med andre i samme situasjon? Her er stedet.

Moderatorer usikker, Moderatorgruppe

Som dere vet har vi en moderator som heter Usikker. Verre er det ikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja jeg blir sensurert nå og da. I tillegg har jeg fått beskjed om å ikke starte innlegg om islam og innvandring, synd siden det er det jeg er mest opptatt av og har mye informasjon å komme med  :-)

Må si at jeg ikke er helt enig med deg i alt som handler om innvandring og islam, men synes det er litt rart at du ikke får lov til å starte det? Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra Google-søket:

Melissa:

Fra KG forum, forsiden:

Som dere vet har vi en moderator som heter Usikker. Verre er det ikke :wink:

Ok Hege, den er grei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tja - jeg vet ikke jeg - men jeg tror ikke det var moderator som hadde det største problemet her. Derimot DEG - som trodde det værste!!!! :roll::ler:

Et eksempel på at man kanskje bør sjekke fakta før man skriker HØYT.

Og dette er ikke myntet på trådstarter spesielt - men på alle som "roper ulv" i tide og utide ................ :-x :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit å gjøre feil.

Etter det første innlegget å dømme gjelder ikke dette for moderatorer? Du mente visst at det var de som hadde svin på skogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at det var nicket mitt som hadde svinn på skogen...ikke moderatoren. Det hele var min feil: moderator kaller seg "Usikker" (av alle ting!) så derfor trakk jeg noen merkelige konklusjoner.

Nok om det! Fjern gjerne hele denne duste-tråden..Den behøver i grunnen ikke stå her og ta opp plass.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh! jeg har fått mine innlegg "moderert" endel ganger og jeg ble meget forbannet ja. Derfor er det greit å avreagere på scream forumet siden man kan si omtrent hva man vil der (merkelig nok så oppfører folk seg stort sett bra der uten noen innblanding fra moderatorer. :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Hvis jeg har blitt sensurert har det gått med hus forbi! Har fått kjeft en gang da....haha! Gikk litt for personlig i angrep på en gjest *vi nevner ikke hvem men den liker ikke førskolelærere eller lærere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...