Gjest care Skrevet 17. juli 2002 #1 Del Skrevet 17. juli 2002 Hyggelig at du endelig tar deg til til å komme..... Vi høres....... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pettern Skrevet 17. juli 2002 #2 Del Skrevet 17. juli 2002 Huh, slit å finne fram hit. Hvordan får jeg tegning eller bilde under navnet mitt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. juli 2002 #3 Del Skrevet 17. juli 2002 Ja det var et godt spørsmål, kanskje vi skal ta det over telefon. Ellers går det jo ann å se på reglamentet. Men kjenner jeg deg rett så gidder du vel ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pettern Skrevet 17. juli 2002 #4 Del Skrevet 17. juli 2002 Reglement er drit kjedelig. Skal prøve å laste opp bilde til min profil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. juli 2002 #5 Del Skrevet 17. juli 2002 Ja gjør det, men husk ikke større enn 80*80 p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. juli 2002 #6 Del Skrevet 17. juli 2002 Reglement er drit kjedelig. Jaaaaaaa, det var jo den sjekke replikken på KG da Velkommen hit til oss :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pettern Skrevet 17. juli 2002 #7 Del Skrevet 17. juli 2002 Takk Thea. Kan ikke noe for det har samme forhold til reglement som til bruksanvisninger, gidder aldri å lese dem. Du skal ikke plage andre, du skal være snill og grei og forøvrig kan man gjøre som man vil. Trenger man egentlig flere regler enn det? ...og serveren sier ifra om bildestørrelse. Dett skal nok gå bra. fra Pettern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. juli 2002 #8 Del Skrevet 17. juli 2002 Er det ikke sol der du bor heller Pettern?? Synes du så så blek ut.Om det er en trøst så er det flere av oss :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. juli 2002 #9 Del Skrevet 17. juli 2002 *Unnzyld....* *ler mer* Sorry, Pettern, ikke deg jeg ler av..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pettern Skrevet 17. juli 2002 #10 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg er blek, men fattet. Sommeren kunne utvilsomt ha vært bedre her i sørnorge ja. På den annen side, jeg har ikke ferie i år, så.... I dag var det 27 grader pluss på kontoret og det er varmt, så hva prøver jeg egentlig å si.....? Vet ikke helt selv jeg. 8) --------------Pettern------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå