Kvinne87Rogaland Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Jeg har nettopp kjøpt meg ny bolig med stor terrasse. Har aldri hatt terrasse før, og skal kjøpe meg nye hagemøbler. Noen som har anbefalinger? Jeg ønsker en behagelig hjørnesofa med bord, helst ikke så altfor dyrt... Noen som har erfaring med hagemøblene fra IKEA?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Ingen erfaring med IKEA, men vi har Rotting hagemøbler fra jysk. De er ikke dyre, og våre har vi hatt i 6 år, og de er ikke slitte eller stygge. Så kan anbefale å se der. De har salg frem til lørdag hvis jeg husker riktig. Anonymkode: 09037...eb9
Kvinne87Rogaland Skrevet 21. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ingen erfaring med IKEA, men vi har Rotting hagemøbler fra jysk. De er ikke dyre, og våre har vi hatt i 6 år, og de er ikke slitte eller stygge. Så kan anbefale å se der. De har salg frem til lørdag hvis jeg husker riktig. Anonymkode: 09037...eb9 Takk for svar! Husker du hvilket merke du kjøpte? Har hørt at møblene fra JYSK er av dårlig kvalitet, men det gjelder kanskje de aller billigste... Du får hva du betaler for
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 4 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Takk for svar! Husker du hvilket merke du kjøpte? Har hørt at møblene fra JYSK er av dårlig kvalitet, men det gjelder kanskje de aller billigste... Du får hva du betaler for Jeg er litt usikker, men det er helt standard rottingmøbler. Ja, det er en vanlig mening at det er dårlig kvaliet. Vi har litt jyskmøbler i hus. Noe dårlig, noe bra, men slik er det ofte når en vil ha det rimelig. Jeg syns hagemøbler som har holdt seg i 6 år er god nok kvalitet for meg. Tipper du får samme kvalitet på ikea, men det er jo relativt nytt med hagemøbler derfra så jeg vet ikke. Anonymkode: 09037...eb9
Anglofil Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 (endret) Vi har vår hagemøbler fra Ikea, og de fungerer fint. Har en hjørnesofa og bord, hatt dem nå i over 2 år, og de har stått ute om vinteren. Like fine som da vi kjøpte dem. Mvh Yvonne Endret 21. april 2016 av Yvonne 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 21. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, Yvonne skrev: Vi har vår hagemøbler fra Ikea, og de fungerer fint. Har en hjørnesofa og bord, hatt dem nå i over 2 år, og de har stått ute om vinteren. Like fine som da vi kjøpte dem. Mvh Yvonne Takk for svar! Husker du hvilket merke det er? De har 3: ARHOLMA, KUNGSHOLMEN og ÄPPLARÖ http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/outdoor/21959/
Anglofil Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 (endret) 32 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Takk for svar! Husker du hvilket merke det er? De har 3: ARHOLMA, KUNGSHOLMEN og ÄPPLARÖ http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/outdoor/21959/ Vi har Armholma, i tillegg har vi også Äpplarö-benk til oppbevaring (med puter oppå til ekstra sitteplass). Vi har også Kungsholmen sofabordet da Armholma-bordet var utsolgt da vi skulle kjøpe det. Mvh Yvonne Endret 21. april 2016 av Yvonne 1
Gjest Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Jeg har Applaro. Selv om jeg glemte å dekke til bordet er alt helt fint. Pga snøen og solbleking valgte jeg derimot å beise bordet med beis fra ikea så det er lik farge som stolene. Men bordet har jeg hatt i over 6 år nå så da forventes det vel litt vedlikehold
Kvinne87Rogaland Skrevet 21. april 2016 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2016 12 minutter siden, Ann Christin skrev: Jeg har Applaro. Selv om jeg glemte å dekke til bordet er alt helt fint. Pga snøen og solbleking valgte jeg derimot å beise bordet med beis fra ikea så det er lik farge som stolene. Men bordet har jeg hatt i over 6 år nå så da forventes det vel litt vedlikehold Så bra Jeg vurderer Applaro selv, men er sofaen god å sitte i? Syns det ser litt rart ut på bildene, da det er store mellomrom mellom ryggputene...
Gjest Skrevet 21. april 2016 #10 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, Kvinne87Rogaland skrev: Så bra Jeg vurderer Applaro selv, men er sofaen god å sitte i? Syns det ser litt rart ut på bildene, da det er store mellomrom mellom ryggputene... Jeg syntes den er kjempegod! Solgte min i fjor da hit jeg flyttet nå ikke hadde plass og beholdt bare vanlige spisestoler. Angrer som bare det, men den tok jo stor plass og det har jeg ikke
Kvinne87Rogaland Skrevet 21. april 2016 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2016 5 minutter siden, Ann Christin skrev: Jeg syntes den er kjempegod! Solgte min i fjor da hit jeg flyttet nå ikke hadde plass og beholdt bare vanlige spisestoler. Angrer som bare det, men den tok jo stor plass og det har jeg ikke Tusen takk for svar, da blir det IKEA-tur på meg
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #12 Skrevet 21. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen erfaring med IKEA, men vi har Rotting hagemøbler fra jysk. De er ikke dyre, og våre har vi hatt i 6 år, og de er ikke slitte eller stygge. Så kan anbefale å se der. De har salg frem til lørdag hvis jeg husker riktig. Anonymkode: 09037...eb9 Kan de stå ute om vinteren, under presenning? Hva bet du? Anonymkode: 24a38...cdd
Batteri Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 Har Äpplarö, de er kjempefine! Gooode å sitte i 😊 Anbefales!
Ny Bruker Skrevet 26. april 2016 #14 Skrevet 26. april 2016 Vi har selv letet etter utemøbler og valgte Äpplarö. Kjøper dem snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå