Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av oss ønsker å være best i alt, alt fra utseendet og kropp til økonomi og utdanning. Og ikke minst så skal livet være så jævla bra hele tiden. Vi skal jevnt over føle oss bra hele tiden, se bra ut og ha gode utviklingsmuligheter på tilnærmet alle plan her i livet. Har mange av oss (meg selv inkludert) for høye tanker om livet og hvor fantastisk det er/kan bli? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja Veien til lykke er å ønske seg det man har:)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Iona skrev:

Mange av oss ønsker å være best i alt, alt fra utseendet og kropp til økonomi og utdanning. Og ikke minst så skal livet være så jævla bra hele tiden. Vi skal jevnt over føle oss bra hele tiden, se bra ut og ha gode utviklingsmuligheter på tilnærmet alle plan her i livet. Har mange av oss (meg selv inkludert) for høye tanker om livet og hvor fantastisk det er/kan bli? 

Jeg vil tro det blir en del nedturer hvis man hele tiden forventer å være på topp.

Anonymkode: 0a2ba...bd1

AnonymBruker
Skrevet

Synes dette var så fint sagt. 

" Livet vil føles tungt i motgang om man ikke har vedkjent at livet ikke alltid er søtt. Før visste vi at livet ikke var smertefritt.
I dag skal livet være så glansfullt at man ikke en gang kan si at man har en dårlig dag. Vi lever under gode forutsetninger, men det betyr ikke at livet alltid vil være perfekt."

Tomine Kleivset (91)

Anonymkode: 66b77...882

Skrevet

Å ha for høye forventinger om livet er nærmest en absolutt garantist for å ende opp ulykkelig. Livet innebærer mye lidelse, smerter, skuffelser, nederlag etc., men livet kan også innebærer mye nytelse, lykke, harmoni og kjærlighet. Så man bør ikke ha for høye forventinger til livet, men heller ikke for lave - en middel ting er realistisk og ideelt, mener nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...