AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Er den fra Lene Orvik sin kolleksjon? Anonymkode: 54fa7...63d
Clarity Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 1 time siden, FantasDick skrev: Tror det er denne. Jepp, det er den. Prøvde den her om dagen. Ubehagelig klam å ha på seg.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 51 minutter siden, Clarity skrev: Jepp, det er den. Prøvde den her om dagen. Ubehagelig klam å ha på seg. Da er det greit, da blir det ingen bukse på meg. Verste jeg vet er bukser som blir klamme Anonymkode: 54fa7...63d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 1 time siden, Clarity skrev: Jepp, det er den. Prøvde den her om dagen. Ubehagelig klam å ha på seg. Jeg har den i svart og synes den er utrolig deilig å ha på! Men min er ikke like tight som Ida Wulff sin da.. Anonymkode: 8eec9...146
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Om du liker 2nd One Miley buksene så har de en tilsvarende bukse. Kjøpte den i dag og det blir nok en favoritt hos meg fremover. Den er bare behagelig og kjentes ikke det minste klam ut. Bare et tips! Anonymkode: 01de2...707
Clarity Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 Den 21. april 2016 at 15.15, AnonymBruker skrev: Jeg har den i svart og synes den er utrolig deilig å ha på! Men min er ikke like tight som Ida Wulff sin da.. Anonymkode: 8eec9...146 Kommer kanskje an på hvor løs man har den, ja. Den buksa der skal jo egentlig sitte ganske tight da, og da ble den rimelig klam å ha på seg. Det er jo fløyel, så ser for meg at det fort blir varmt å bruke den buksa utover nå.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 23 timer siden, Clarity skrev: Kommer kanskje an på hvor løs man har den, ja. Den buksa der skal jo egentlig sitte ganske tight da, og da ble den rimelig klam å ha på seg. Det er jo fløyel, så ser for meg at det fort blir varmt å bruke den buksa utover nå. Tja, skal den nå egentlig det? Hvis du ser på bildet av buksen på bikbok.com, og spesielt bildet av buksens bakside, ser du at den sitter mye løsere på modellen. Uansett, jeg synes buksa er fin og digg - men skjønner at den kan bli klam dersom man vil ha den veldig tight Anonymkode: 8eec9...146
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 Den kledde i hvertfall ikke den damen som bærer den, skjønner ikke hvorfor folk kler seg i klær som ikke passer deres kroppsfasong Anonymkode: 9bd2e...ba3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå