Gå til innhold

Omskjært penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en med omskjært penis. Har aldri vært borti dette før, og lurer på hvordan det blir med handjobs og blowjobs? 

Hva blir annerledes? 

Hilsen nysgjerrig og  lysten frøken :fnise:

Anonymkode: 194eb...e5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mest indiviuelt da. Men generelt er de mindre følsomme på penis-hodet. Av egen erfaring, så runker/slikker/suger jeg mer på skaftet og det fungerer bra. Om man er omkjært er man generelt litt mindre følsom. Om når han blir eldre er det vanligere med ereksjons-problemer.

Anonymkode: 0877b...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg blow-jobs er/var enklere for meg, jeg liker å gjøre det bedre på omskårne. Men det er klart det er individuelt både fra din og hans side. Det er mindre hud å "leke" med, du må kanskje være litt forsiktigere med runkingen(det blir mer direkte , ingen løs hud som dras opp og ned, så pass på fuktighet). Min erfaring er at de ikke er mindre følsomme, men det er selvfølgelig ikke akkurat statistikk.

Anonymkode: d6dd9...1b8

Skrevet

Nå har ikke jeg noen erfaring med omskjærte gutter/menn, men jeg vil tro at en håndjager vil kreve glidemiddel, mens suging er suging, det er jo uansett "hodet" som skal stimuleres, på samme måte som en som har forhuden intakt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to amerikanske kjærester, så har litt erfaring.

Det eneste var ift. blowjobs - jeg pleier ofte å "leke litt" med forhuden ellers. Ingen forskjell på handjobs, eller penetrering generelt. 

Hvor sensitive menn er, er jo individuelt. Begge måtte "roe ned" for å ikke komme med en gang, og responderte enormt på blowjobs, så det var ingen synlig mindre sensitivitet der. I det hele tatt teller jo sexlysten og tenningen mye mer. 

Anonymkode: 022af...d80

Skrevet

Det er mindre hud å flytte på, og de kan være mindre følsomme. Ellers er det veldig lite forskjell, altså.

AnonymBruker
Skrevet

Mindre hud å flytte på.. Ser penere/mer delikat ut (men det er vel individuelt). Ellers ikke så stor forskjell synes jeg (nå har jeg bare vært borti 2 stk med forhud da, i starten av min seksuelle karriere om jeg kan si det slik). Foretrekker omskjærte

Anonymkode: 09cf0...7e2

Skrevet

Jeg har bare vært borti 4 omskjærte, så jeg har ikke så mye erfaring. Det eneste negative er at de har mer lo og diverse ting som er klistret til penishodet dersom de ikke kommer rett fra dusjen. Men på den positive siden så slipper vi problemer med bæsj under forhuden etter anal penetrering, noe som er et velkjent problem hvis man kjører rett fra anal til oral.  Ellers er det ett fett om de har nisselue eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...