AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hei ! Er så luta lei av å barbere meg i underlivet, blir sår, får røde nupper og stubber. Er det noen her som har prøvd braziliansk voksing og kan svare på noen spørsmål? Har en ganske stor hårvekst der nede, og lurer på om de fjerner hår fra innsiden av kjønnsleppene også? Hvor lenge varer glattheten før hår begynner å vokse ut igjen? Er det å anbefale? På forhånd, tusen takk for svar Anonymkode: b020d...02e
ablaze Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Ja de fjerner så og si alt hår, også på innsiden av kjønnsleppene. Det er alltid et par hår igjen, men de kan du ta selv om ønskelig (gjør overraskende nok ikke så vondt der). Det er selvfølgelig forskjellig, men jeg vil si ca en uke helt glatt. Det er også her noen hår igjen da de er for korte for voksen, men hvis du plukker litt selv med pinsett så hjelper det masse. Kan definitivt anbefales! Gjør jo vondt, men styr unna rett før og under mens og så er det litt mindre vondt. Er helt overkommelig og definitivt verdt smerten! Genialt nå når sommeren og bikinien kommer 😊
Gjest J22 Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Det anbefales ja. Men fy FAEN det gjør vondt.
OppNedPåAlt Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Anbefales! Hos meg tar det kanskje 2 uker før det begynner å gro igjen, og hårveksten ble betydelig mindre når jeg begynte å vokse. Min hud er veldig ømfintlig og det gikk ikke med barbering, med voksing er det derimot bare sårt noen timer etter, også er det tipp topp! Men vær flink med å skrubbe/peele for å unngå inngrodde hår PS: Jeg byttet tilfeldigvis klinikk og der vokset de med en slik voks som de ikke brukte strips på. Altså, påførte voksen, lot den stivne og dro den av. Dette var mye mer skånsommere på huden (fester seg ikke i huden slik den andre voksen gjør), og jeg gikk fra å ha sårt der nede en hel dag til bare et par timer
Vackra Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Overhodet ikke så ille som man skulle tro. Syntes faktisk ikke det er spesielt mye verre enn å ta en vaksine egentlig. Kjapt går det også hvis du går til riktige folk. De tar overalt, men du føler deg ikke "utbretta". De har gode teknikker, og det går kjapt. Det vondeste er når de tar på kjønnsleppene, men du føler ikke at de "graver på innsiden", bare etterpå er hårene på innsiden vekk, også har de visst tatt de og. Du blir utrolig deilig glatt, og hårene som vokser ut blir mykere. Vær obs på at du kan få røde prikker av voks også, hvis du ikke skrubber huden litt i blant, ettersom huden kan "vokse over" hårene, og bli irritert. På meg var jeg helt glatt i to uker, før jeg fikk dun. Ideelt for å holde det glatt hele tiden ville jeg gjort det hver 3 uke, men for å spare penger tar jeg bare én gang i måneden. Det går også fint, og det er det som er vanlig. Jobben blir penere for hver gang, de første gangene vil det være igjen litt hår. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Voksing er tipp topp!! Vondt der og da, etterpå er det herlig mykt og glatt lenge! Jeg føler meg glatt i opptil en måned før det begynner å komme dun. Neste gang er det mindre vondt å vokse, og det tar enda lengre tid før det kommer igjen. Fantastisk å gå fra barbering, sår, kløe, nupper og stive hårstubber til voksing!! Anonymkode: 2dcd3...9dd
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Må man la det vokse helt ut før voksing? Anonymkode: 19c10...5e6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man la det vokse helt ut før voksing? Anonymkode: 19c10...5e6 Det bør være ca 1 cm tror jeg. Men det er uansett veldig mye mykere da Anonymkode: 2dcd3...9dd
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #9 Skrevet 21. april 2016 jeg har vokset jevnt i 7 år ca. siste 2 årene har jeg begynt å få 'nupper' nedentil. vet ikke om det er relatert.. men det er lite lekkert!! og det gjør ikke så vondt! normalt er jeg en med ikke-eksisterende smerteterskel, men flere ganger har damene kommentert hvor rolig jeg er når de vokser.. men vi er alle forskjellige! det er veldig behagelig, med tanke på at når jeg barberer har jeg stive stubber igjen.. det får jeg ikke med voks. er helt myk! pluss jeg syntes det er mer hygienisk når utflod ikke settet seg i kjønnhårene.. Anonymkode: c6806...ff1 1
glovarm Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 Kjempenøgd med brasiliansk her iallefall! Er Sjølvsagt knallvondt fyrste gongen, men det vert ein vane! Har gjort det jamnt i 3 år, og kjem nok ikkje til å gå tilbake til høvel med det fyrste =) Hugs å eksfoliera huden før og etterpå. Då slepp du som regel inngrodde hår =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå