Nabi Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 (endret) Hei! Som tittelen sier så lurer jeg på når kan man bruke kjole til hverdags? Jeg fikk for meg i fjor å kjøpe mange kjoler, alle slags mulige typer. Ble 30år så ble vel mer opptatt av å se voksen ut. 😁 Kjøpte kjoler som sommerkjoler, pen/festkjoler og noen mer helt enkle kjoler, men jeg er helt ny i kjoleverden og er veldig usikker på hvem jeg kan bruke til hva. Og er det lov å bruke tykk strømpebukse uten at det er ullkjole liksom? Legger ved bilde av en type kjole jeg har. Blir veldig glad for litt tips og råd! Endret 21. april 2016 av Nabi
Rosa Sitron Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Jeg har begynt å bruke vår/sommerkjolene med tykk strømpebukse og evt en tynn genser under. Det må bli mye varmere før jeg bytter strømpebukse,
Rosa Sitron Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Men hvilken kjole er det du prøvde å linke til? Jeg får bare opp en oversikt over HM-kjoler og de varierer mye i stil og stoff.
Gjest Raindrops Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Jeg bruker kjole hele året, har det på i dag også, med tykk strømpebukse. Det et også en sommerkjole men det synes jeg ikke gjør noe nå som det er vår
Nabi Skrevet 21. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2016 7 minutter siden, VinterSnø skrev: Men hvilken kjole er det du prøvde å linke til? Jeg får bare opp en oversikt over HM-kjoler og de varierer mye i stil og stoff. Sorry. La til bilde nå. 😊
Rosa Sitron Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 2 minutter siden, Nabi skrev: Sorry. La til bilde nå. 😊 Den hadde jeg valgt en spresk strømpebuse til og kunne gått med den i dag =) 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Jeg bruker mye den type kjoler (og gjerne litt mer kroppsnære kjoler som er knelange og med halve eller lange ermer) til hverdags på jobb. Jeg bruker de da sammen med støvletter og ullkåpe, denimjakke eller skinnjakke. Jeg bruker ofte kjoler av hverdagstypen med litt tykkere strømper til på vinteren, og gjerne da også med knehøye støvletter. Kjoler kan du ha på deg på festival, på butikken, i barnebursdag, ut på byen, jobbintervju, jobb (ikke alle typer stilling) og egentlig nesten hvor du vil, så sant det ikke går i mot kleskoden eller uniformsplikten. Anonymkode: 8a8a0...81f
Plexus Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Den kjolen var kjempefin Ville brukt den når som helst. Til hverdags med en halvtjukk (ikke med nupper) svart strømpebukse, noen kule svarte sko, en lang ulljakke. Typ sånn som på dette bildet: 7c5332db135ddab484cc9dc1aff4a773.jpg Jeg bruker kjoler hele året og til alle anledninger 1
Nabi Skrevet 21. april 2016 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2016 Ja, og da kom ett nytt problem.. hvordan sko skal jeg bruke? Har noen lyseblå joggesko ellers mange sorte støvletter,men kan ikke bruke sko med høye hæler nå pga en skade. Kan man da bruke joggesko til denne kjolen og svart strømpebukse? I need help! 😁
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #10 Skrevet 21. april 2016 5 minutter siden, Nabi skrev: Ja, og da kom ett nytt problem.. hvordan sko skal jeg bruke? Har noen lyseblå joggesko ellers mange sorte støvletter,men kan ikke bruke sko med høye hæler nå pga en skade. Kan man da bruke joggesko til denne kjolen og svart strømpebukse? I need help! 😁 *hvilke eller hva slags. Ikke hvordan sko. Anonymkode: bbdf3...4e0 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #11 Skrevet 21. april 2016 6 minutter siden, Nabi skrev: Ja, og da kom ett nytt problem.. hvordan sko skal jeg bruke? Har noen lyseblå joggesko ellers mange sorte støvletter,men kan ikke bruke sko med høye hæler nå pga en skade. Kan man da bruke joggesko til denne kjolen og svart strømpebukse? I need help! 😁 Jeg bruker noe slikt http://shopeu.ecco.com/no/no/ecco/angelholm_11464155/11464156?navId=180 også på grunn av skade. Anonymkode: bbdf3...4e0
Gjest Tigress Skrevet 21. april 2016 #12 Skrevet 21. april 2016 Prøv deg fram. Somme kjolar ser heilt teite ut med tjukk strømpis under, andre ser heilt knall ut. Det ser du sjølv, om du har heilspegel og kritisk sans. Bruk sko som passar til, det ser du også. Eg brukar alt frå pumps og støvlar til knallfarga joggesko - eg har plantar fascitt og må ha god demping. Det funkar, det. Om du er redd for å vere for pynta så held du litt igjen med smykke og hårspray.
Nabi Skrevet 21. april 2016 Forfatter #13 Skrevet 21. april 2016 Det som er litt av problemet er vel at jeg kanskje ikke har så veldig god motesans så ser ikke alltid hva som går sammen og ikke. Alltid vært en jeans/t-shirt jente. 😄 Men skal ihvertfall kjøpe inn litt flere strømpebukser. 👍😊
OppNedPåAlt Skrevet 21. april 2016 #14 Skrevet 21. april 2016 Henger meg på denne altså! Jeg har så lyst å bli mer classy, har begynt å jobbe på kontoret, og da er det greit å kle seg deretter (istedenfor jeans og vans og tskjorte)
momo Skrevet 21. april 2016 #15 Skrevet 21. april 2016 Jeg bruker nesten alltid kjole. Bruker de fleste typer kjoler, og har svart strømpebukse til i forskjellige tykkelser. Av sko så bruker jeg pumps, ballerina eller skoletter. Nå bare gleder jeg meg til sommeren kommer, og jeg kan gå uten strømpebukser. Da kommer flere av sommerkjolene fram.
Gjest Tigress Skrevet 21. april 2016 #16 Skrevet 21. april 2016 6 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Henger meg på denne altså! Jeg har så lyst å bli mer classy, har begynt å jobbe på kontoret, og da er det greit å kle seg deretter (istedenfor jeans og vans og tskjorte) Hiv på deg eit skjørt i staden for jeans, og du er i gang. Ta ei strikkejakke i staden for hettegenseren, skinnsko i staden for Vans, bytt ein detalj kvar dag. I dag har eg raud t-skjorte med "W" på (Wisconsin Badgers!), svart foldeskjørt, svarte strømpebukser og raude Vans. Strikkejakke frå Mette Møller. Heilt anna uttrykk enn om eg hadde hatt jeans til.
OppNedPåAlt Skrevet 21. april 2016 #17 Skrevet 21. april 2016 5 minutter siden, Tigress skrev: Hiv på deg eit skjørt i staden for jeans, og du er i gang. Ta ei strikkejakke i staden for hettegenseren, skinnsko i staden for Vans, bytt ein detalj kvar dag. I dag har eg raud t-skjorte med "W" på (Wisconsin Badgers!), svart foldeskjørt, svarte strømpebukser og raude Vans. Strikkejakke frå Mette Møller. Heilt anna uttrykk enn om eg hadde hatt jeans til. Oh! Høres it som en bra stil! Er nå litt livredd for å gå i skjørt og kjoler utenom fest, har litt (en del (mye) ) lår, slik at jeg føler de blir så dominerende/nakne i strømpebukse...
Nabi Skrevet 21. april 2016 Forfatter #18 Skrevet 21. april 2016 Da blir det kjole og svart strømpebukse på meg i dag. Er jo mye mer behagelig enn skinny jeans og man føler seg så mye mer fjong. 😀👍 Også får jeg vel bare prøve ut litt forskjellige kjoler til forskjellige anledninger. 😊
FantasDick Skrevet 21. april 2016 #19 Skrevet 21. april 2016 Jeg bruker kjoler og skjørt hele året. Tykkere (glatte) strømpebukser under nå som det ikke er så varmt enda. Bruker litt forskjellig skotøy; ballerinas, ankelstøvletter, tøysko, sneakers - alt til sitt bruk og antrekk. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #20 Skrevet 21. april 2016 1 time siden, OppNedPåAlt skrev: Oh! Høres it som en bra stil! Er nå litt livredd for å gå i skjørt og kjoler utenom fest, har litt (en del (mye) ) lår, slik at jeg føler de blir så dominerende/nakne i strømpebukse... Du får jo ha en kjole eller skjørt som går nedenfor lårene da vet du. Trenger ikke å gå i miniskjørt og lårkort. Anonymkode: 9c552...b92 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå