AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Altså, seriøst? Hvorfor peprer denne kvinnen oss vanlige kvinner med de elendige tankene sine? Er så lei av slike kvinner. "jeg har hengepupper, men jeg er i det minste flink til å lage ekte bernaisesaus fra bunnen av" "Jeg har ikke besteget mount everent, men jeg klarer i alle fall å vaske gulv slik at de blir shiny" Kan de ikke holde de destruktive tankegangene for seg selv? De er UINTERESSANTE og bidrar til INGENTING samfunnsnyttig! De burde blittbeskyttet mot seg selv. Anonymkode: bde8f...f20 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Hva mener du med at du kan bruke din skeive tann? Har du en spesiell teknikk når du suger kuk? Anonymkode: 16d09...de8
herzeleid Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, seriøst? Hvorfor peprer denne kvinnen oss vanlige kvinner med de elendige tankene sine? Er så lei av slike kvinner. "jeg har hengepupper, men jeg er i det minste flink til å lage ekte bernaisesaus fra bunnen av" "Jeg har ikke besteget mount everent, men jeg klarer i alle fall å vaske gulv slik at de blir shiny" Kan de ikke holde de destruktive tankegangene for seg selv? De er UINTERESSANTE og bidrar til INGENTING samfunnsnyttig! De burde blittbeskyttet mot seg selv. Anonymkode: bde8f...f20 Jeg tror det mangler en link eller noe, for dette sa meg ikke så mye. ' 5
OPIgirl Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, seriøst? Hvorfor peprer denne kvinnen oss vanlige kvinner med de elendige tankene sine? Er så lei av slike kvinner. "jeg har hengepupper, men jeg er i det minste flink til å lage ekte bernaisesaus fra bunnen av" "Jeg har ikke besteget mount everent, men jeg klarer i alle fall å vaske gulv slik at de blir shiny" Kan de ikke holde de destruktive tankegangene for seg selv? De er UINTERESSANTE og bidrar til INGENTING samfunnsnyttig! De burde blittbeskyttet mot seg selv. Anonymkode: bde8f...f20 Bidrar du selv til noe samfunnsnyttig? Er du selv så interessant? 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 http://www.klikk.no/kvinneguiden/kommentarer/fordeler-ved-a-bli-40-1674038.ece trodde alle hadde sett den. Anonymkode: 10f1a...db0 1
SøtMelon Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 La de holde hengerumpene og de skjeve tennene for seg selv.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå