AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #61 Skrevet 21. april 2016 21 timer siden, sterk88 skrev: Ja driter i trælene mine. Er det hun eller jeg som er urimelig? Det er hun! Træler betyr jo bare at du trener mye. Det er hot Anonymkode: 06894...0cf
Arabella Skrevet 21. april 2016 #62 Skrevet 21. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er hun! Træler betyr jo bare at du trener mye. Det er hot Anonymkode: 06894...0cf Tidene forandrer seg. Tidligere betød træler i hendene hos en mann at han var en skikkelig arbeidskar, en snekker, tømrer, skogsarbeider, gårdbruker... 4
Gjest FarDareisMai Skrevet 22. april 2016 #63 Skrevet 22. april 2016 Tja, træler er vanligvis ikke noe problem, men noen kan være ubehagelige. Hva er egentlig problemet? Dør du av å smøre hendene inn med spenol en gang om dagen? Vil du plutselig få knekk på håndleddet og snakke i falsett etter noen dagers bruk av håndkrem eller fil? Eller plutselig kun være i stand til å løfte 2 kilos rosa kettlebells med Justin Bieber på øret? Hvis du er så usikker mtp maskuliniteten din, så hjelper det ikke med allverdens vektløfting. En ordentlig mann tåler litt spenol innimellom, klarer å tilpasse seg og ta hensyn til folk rundt seg uten å utslette seg selv.
Arabella Skrevet 22. april 2016 #64 Skrevet 22. april 2016 (endret) 15 minutter siden, FarDareisMai skrev: Tja, træler er vanligvis ikke noe problem, men noen kan være ubehagelige. Hva er egentlig problemet? Dør du av å smøre hendene inn med spenol en gang om dagen? Vil du plutselig få knekk på håndleddet og snakke i falsett etter noen dagers bruk av håndkrem eller fil? Eller plutselig kun være i stand til å løfte 2 kilos rosa kettlebells med Justin Bieber på øret? Hvis du er så usikker mtp maskuliniteten din, så hjelper det ikke med allverdens vektløfting. En ordentlig mann tåler litt spenol innimellom, klarer å tilpasse seg og ta hensyn til folk rundt seg uten å utslette seg selv. Det ligger i navnet hva spenol skal brukes til, nemlig til spenene på kujur. Det kan umulig være bra for menneskehud. Se innholdsfortegnelsen: Spenol inneholder: Mineraloljer, emulgatorer, fettsyrer, voks, fuktighetsbevarende middel, konserveringsmiddel og destillert vann. Spenol inneholder også de hormonforstyrrende stoffene propylparaben og methylparaben. Endret 22. april 2016 av Arabella 1
Gjest FarDareisMai Skrevet 22. april 2016 #65 Skrevet 22. april 2016 4 minutter siden, Arabella skrev: Det ligger i navnet hva spenol skal brukes til, nemlig til spenene på kujur. Det kan umulig være bra for menneskehud. Se innholdsfortegnelsen: Spenol inneholder: Mineraloljer, emulgatorer, fettsyrer, voks, fuktighetsbevarende middel, konserveringsmiddel og destillert vann. Spenol inneholder også de hormonforstyrrende stoffene propylparaben og methylparaben. Kanskje han vil bruke spenol, da det innebærer å leve litt farlig. Parabener for ekte mannfolk med hår på brøstet!!!!! Reklameide: mann smører hender med spenol, flekser med musklene og skriker yihaaaaaa! Så teksten: Spenol. For the manly man.
Juniper Skrevet 22. april 2016 #66 Skrevet 22. april 2016 10 minutter siden, Arabella skrev: Det ligger i navnet hva spenol skal brukes til, nemlig til spenene på kujur. Det kan umulig være bra for menneskehud. Se innholdsfortegnelsen: Spenol inneholder: Mineraloljer, emulgatorer, fettsyrer, voks, fuktighetsbevarende middel, konserveringsmiddel og destillert vann. Spenol inneholder også de hormonforstyrrende stoffene propylparaben og methylparaben. Enda mer hormonforstyrrende dritt er vel ikke det en vektløfter trenger... 1
Arabella Skrevet 22. april 2016 #67 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, FarDareisMai skrev: Kanskje han vil bruke spenol, da det innebærer å leve litt farlig. Parabener for ekte mannfolk med hår på brøstet!!!!! Reklameide: mann smører hender med spenol, flekser med musklene og skriker yihaaaaaa! Så teksten: Spenol. For the manly man. Han burer som en okse også, tenker jeg .
Gjest Sisti Skrevet 22. april 2016 #68 Skrevet 22. april 2016 (endret) Nå hjelper jo håndkrem lite på træler da... Håndkrem er ikke noe vidundermiddel, hvertfall ikke for meg, og jeg er kvinne og ikke redd for å være femi. For meg er det litt som å anbefale å smøre føttene hvis man sliter med hard hud. De fleste som sliter med hard hud under føttene vet at det må litt mer til enn en krem... Endret 22. april 2016 av Sisti
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. april 2016 #69 Skrevet 22. april 2016 Den 20.4.2016 at 1.36, AnonymBruker skrev: Han skrev: " Ja driter i trælene mine. Er det hun eller jeg som er urimelig? " Poenget med tråden er kanskje bare å høre vår mening om hvem av de 2 som er urimelig. Anonymkode: 00ff4...f1a Det er deg TS
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #70 Skrevet 22. april 2016 Herregud, dama di virker veldig bortskjemt og sutrete. Helt klart hun som er urimelig her! Kjæresten min har store træler i hendene sine pga. tung styrketrening og jobben sin som tømrer. Jeg hadde aldri i verden krevd at han skulle begynne med masse hudpleie og styr for å få de fjernet. For det første så hjelper det ingenting å smøre seg med håndkrem, som mange i tråden foreslår. Trælene er tjukke med lag på lag av hard hud. Huden må fjernes for at trælene skal forsvinne, noe som er både smertefullt og unødvendig, i og med at de uansett kommer tilbake etter noen dager på jobb og noen treningsøkter. Hansker er også en uting, spesielt mtp grep. Det kan være direkte farlig med dårlig grep når man f.eks tar markløft. Det er ikke alltid så digg å bli strøket på ryggen nei, og det har blitt noen rifter i strømpebukser opp gjennom årene. Men ærlig talt, dette er små bagateller, og langt ifra noe å lage store problemer ut av! Anonymkode: 64599...b5c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #71 Skrevet 22. april 2016 Den 21. april 2016 at 13.20, Mysticgirl skrev: Hun burde vært overlykkelig over at du vil gi henne en massasje. Hvem bryr seg om træler. Det er bare mandig og tyder på en mann som er litt handy og i aktivitet. Silkemyke hender er ikke helt min stil iallefall Jeg er så utrolig enig. Hvem vil ha en mann som heller bedriver håndpleie enn å være barsk? Ja til trælete og mandige hender. Anonymkode: 5fc8e...9e1
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. april 2016 #72 Skrevet 22. april 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så utrolig enig. Hvem vil ha en mann som heller bedriver håndpleie enn å være barsk? Ja til trælete og mandige hender. Anonymkode: 5fc8e...9e1 Ja, TS får skaffe seg en mann som spiller piano kanskje Men da går det vel utover fingertuppene
Uredd Skrevet 22. april 2016 #73 Skrevet 22. april 2016 3 timer siden, Arabella skrev: Det ligger i navnet hva spenol skal brukes til, nemlig til spenene på kujur. Det kan umulig være bra for menneskehud. Se innholdsfortegnelsen: Spenol inneholder: Mineraloljer, emulgatorer, fettsyrer, voks, fuktighetsbevarende middel, konserveringsmiddel og destillert vann. Spenol inneholder også de hormonforstyrrende stoffene propylparaben og methylparaben. Såda. Puppene til kua har da ikke så forskjellig hud fra mennesker. Spenol er faktisk like bra som alt annet dyrere. I alle fall påstår en bekjent farmasøyt dette. Parabener er også ufortjent rødmerket. Alle alternativer er mye dårligere kjent og derfor ser vi også økende tilfeller av allergi... Sånn det var alvoret... 17 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja, TS får skaffe seg en mann som spiller piano kanskje Men da går det vel utover fingertuppene Jeg vil jo tro at den økte fingerferdigheten gir større fordeler enn ulemper... 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. april 2016 #74 Skrevet 22. april 2016 29 minutter siden, Uredd skrev: Jeg vil jo tro at den økte fingerferdigheten gir større fordeler enn ulemper...
Arabella Skrevet 22. april 2016 #75 Skrevet 22. april 2016 45 minutter siden, Uredd skrev: Såda. Puppene til kua har da ikke så forskjellig hud fra mennesker. Spenol er faktisk like bra som alt annet dyrere. I alle fall påstår en bekjent farmasøyt dette. Parabener er også ufortjent rødmerket. Alle alternativer er mye dårligere kjent og derfor ser vi også økende tilfeller av allergi... Min kommentar var ment som et humoristisk spark til mange som lovpriser spenol, men som samtidig er aldeles hysteriske når det gjelder mineraloljer og parabener. Det er fali' det. 2
Uredd Skrevet 22. april 2016 #76 Skrevet 22. april 2016 16 minutter siden, Arabella skrev: Min kommentar var ment som et humoristisk spark til mange som lovpriser spenol, men som samtidig er aldeles hysteriske når det gjelder mineraloljer og parabener. Det er fali' det. Da er jeg med Spenol er jo en viktig årsak til at kyrne er så lange i ansiktet... Spoiler De blir tatt på puppene to ganger om dagen, men får bare besøk av oksen en gang i året...
Arabella Skrevet 22. april 2016 #77 Skrevet 22. april 2016 Den var ikke dum . Hvis vi overfører til menneskelige forhold, ville sikkert haken min subbe i gulvet .
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #78 Skrevet 22. april 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Ja, TS får skaffe seg en mann som spiller piano kanskje Men da går det vel utover fingertuppene Ts er mannen med trælene. Anonymkode: 6ad7b...451
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. april 2016 #79 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts er mannen med trælene. Anonymkode: 6ad7b...451 Haha... mener dama til TS
Anglofil Skrevet 22. april 2016 #80 Skrevet 22. april 2016 Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger og spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå