sterk88 Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Har en del træler på hendene pga vekter. Dama har et problem med det. I kveld så ble hun forbanna fordi hun ville ha massasje. Jeg sa jeg ikke gadd for hun klagde bare over trælene sist gang jeg ga henne massasje. Hun ble bare sur og glefsa at hun har bedt meg bruke hansker på trening før hun storma på rommet å la seg. Jeg vil ikke bruke hansker på trening fordi det er femi så det er ikke aktuelt. Dessuten syns jeg det er dritirriterende at hun skal henge seg opp i at huden på håndflatene mine ikke er helt glatt. I blant når jeg stryker henne kan hun finne på å dytte vekk hånda mi fordi hun liksom sier jeg stikker henne. Men andre ganger driter hun i det, særlig hvis jeg bare bruker fingertruppene.Ellers funker vi bra sammen, men jeg blir lei av å ikke god nok å bli avvist fordi hobbyen min krever sitt. er det hun som er litt bitch eller er det jeg som er urimelig som ikke vil bruke hansker på trening?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Dere virker ikke helt modne begge to. Kanskje litt tid fra hverandre er en god idé. Anonymkode: 3b9e0...f78 13
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 7 minutter siden, sterk88 skrev: Har en del træler på hendene pga vekter. Dama har et problem med det. I kveld så ble hun forbanna fordi hun ville ha massasje. Jeg sa jeg ikke gadd for hun klagde bare over trælene sist gang jeg ga henne massasje. Hun ble bare sur og glefsa at hun har bedt meg bruke hansker på trening før hun storma på rommet å la seg. Jeg vil ikke bruke hansker på trening fordi det er femi så det er ikke aktuelt. Dessuten syns jeg det er dritirriterende at hun skal henge seg opp i at huden på håndflatene mine ikke er helt glatt. I blant når jeg stryker henne kan hun finne på å dytte vekk hånda mi fordi hun liksom sier jeg stikker henne. Men andre ganger driter hun i det, særlig hvis jeg bare bruker fingertruppene.Ellers funker vi bra sammen, men jeg blir lei av å ikke god nok å bli avvist fordi hobbyen min krever sitt. er det hun som er litt bitch eller er det jeg som er urimelig som ikke vil bruke hansker på trening? Træler, som er hard hud, kan du fixe. Gå på apoteket og kjøp produkter som fjerner hard hud Anonymkode: 00ff4...f1a 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Hjelper hansker? Anonymkode: d0928...bdf
sterk88 Skrevet 20. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Træler, som er hard hud, kan du fixe. Gå på apoteket og kjøp produkter som fjerner hard hud Anonymkode: 00ff4...f1a Ja driter i trælene mine. Er det hun eller jeg som er urimelig?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, sterk88 skrev: Ja driter i trælene mine. Er det hun eller jeg som er urimelig? Ok. .Er det er helt i orden for deg å ha trælene dine og helt i orden for deg at det er ubehagelig for dama når du stryker på henne med håndflatene? Anonymkode: 00ff4...f1a 7
Teethgrinding Skrevet 20. april 2016 #7 Skrevet 20. april 2016 Få deg en fjellklatrerkjæreste, and now you're really fucked. De har træler selv på fingertuppene. 6
sterk88 Skrevet 20. april 2016 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. .Er det er helt i orden for deg å ha trælene dine og helt i orden for deg at det er ubehagelig for dama når du stryker på henne med håndflatene? Anonymkode: 00ff4...f1a Det er nok ikke ubehagelig for henne. Er bare en barnslig måte å få viljen sin på. Hun elsker myke hender sier hun. Hun elsker generelt kroppskontakt å det å bli dullet med av myke hender, så når hun sier det er ubehagelig er det bare fordi de ikke er helt som hun vil. 1
Gjest incognita Skrevet 20. april 2016 #9 Skrevet 20. april 2016 Haha jeg skjønner dama di på en måte da, det er sykt vondt når dere liksom skal stryke så mykt og godt på oss, så kjennes det ut som en kniv som skjærer i stedet liksom ...men er hun i overkant dramatisk? ....
sterk88 Skrevet 20. april 2016 Forfatter #10 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Haha jeg skjønner dama di på en måte da, det er sykt vondt når dere liksom skal stryke så mykt og godt på oss, så kjennes det ut som en kniv som skjærer i stedet liksom ...men er hun i overkant dramatisk? .... For noe bullshit. Det kjennes ikke ut som en kniv. Det er bare hun som vil ha helt myke hender. 2
Gjest incognita Skrevet 20. april 2016 #11 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, sterk88 skrev: For noe bullshit. Det kjennes ikke ut som en kniv. Det er bare hun som vil ha helt myke hender. Jeg sier bare at jeg kjenner meg igjen. Jeg har også sagt "auu!!!" noen ganger når jeg har blitt strøket på. Har likevel ikke sagt at det er noe stort problem, så ro ned reka.
Gjest Mattis Skrevet 20. april 2016 #12 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, sterk88 skrev: Det er nok ikke ubehagelig for henne. Er bare en barnslig måte å få viljen sin på. Hun elsker myke hender sier hun. Hun elsker generelt kroppskontakt å det å bli dullet med av myke hender, så når hun sier det er ubehagelig er det bare fordi de ikke er helt som hun vil. Det er jo ikke akkurat digg å bli massert av en som har stikkende træler på hendene da. Merkelig at du ikke skjønner det, er jo bare å ta deg selv i ansiktet for å føle hvordan det kjennes ut. Noen av oss damer er ganske følsomme på sånne ting så det synes jeg du burde ta hensyn til selv om det å storme inn på soverommet var litt i overkant. Hvis trælene er så ille kan du ikke bare stikke på apoteket å kjøpe noe greier for å fikse det? Siden du ikke vil være femi på trening liksom..
sterk88 Skrevet 20. april 2016 Forfatter #13 Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, Mattis skrev: Det er jo ikke akkurat digg å bli massert av en som har stikkende træler på hendene da. Merkelig at du ikke skjønner det, er jo bare å ta deg selv i ansiktet for å føle hvordan det kjennes ut. Noen av oss damer er ganske følsomme på sånne ting så det synes jeg du burde ta hensyn til selv om det å storme inn på soverommet var litt i overkant. Hvis trælene er så ille kan du ikke bare stikke på apoteket å kjøpe noe greier for å fikse det? Siden du ikke vil være femi på trening liksom.. Fordi jeg ikke orker å drive med hudpleie. Det var hun som ville ha massasje, jeg driter i hele greia.
Gjest Mattis Skrevet 20. april 2016 #14 Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, sterk88 skrev: Fordi jeg ikke orker å drive med hudpleie. Det var hun som ville ha massasje, jeg driter i hele greia. Så du driter i hvordan dama di har det? Happy woman, happy life..
sterk88 Skrevet 20. april 2016 Forfatter #15 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, Mattis skrev: Så du driter i hvordan dama di har det? Happy woman, happy life.. Happy wife, happy life heter det. Nei jeg driter ikke i hvordan dama har det men massasje er luksus og når hun er utakknemlig så får jeg hvertfall ikke lyst å gjøre noe jeg har aversjon mot å gjøre. Menn skal ikke stelle hendene sine. Et sted går grensen. 1
Gjest Mattis Skrevet 20. april 2016 #16 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, sterk88 skrev: Happy wife, happy life heter det. Nei jeg driter ikke i hvordan dama har det men massasje er luksus og når hun er utakknemlig så får jeg hvertfall ikke lyst å gjøre noe jeg har aversjon mot å gjøre. Menn skal ikke stelle hendene sine. Et sted går grensen. Jepp, men dere er ikke gift, men samme ordtak gjelder også for kjærester. Nei men da lar du vær å massere, hvorfor diskuterer du dette her egentlig? Er det ikke oppe og avgjort for din del?
Gjest incognita Skrevet 20. april 2016 #17 Skrevet 20. april 2016 4 minutter siden, Mattis skrev: Så du driter i hvordan dama di har det? Happy woman, happy life.. Hahah sorry men uttrykket er "happy WIFE, happy life".. Ellers så gir det jo ikke så mye mening.
Gjest Mattis Skrevet 20. april 2016 #18 Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Hahah sorry men uttrykket er "happy WIFE, happy life".. Ellers så gir det jo ikke så mye mening. Synes du ikke?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #19 Skrevet 20. april 2016 Mulig din kjæreste overdriver, men jeg synes ikke du virker særlig sympatisk heller. Jeg hadde fått noia av en mann som ikken kan gjøre det ene eller det andre fordi det er "femi" og fordi "menn ikke gjør slikt". Er du så usikker på din egen kjønnsidentitet? Anonymkode: c6aa9...342 18
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #20 Skrevet 20. april 2016 6 minutter siden, Mattis skrev: Jepp, men dere er ikke gift, men samme ordtak gjelder også for kjærester. Nei men da lar du vær å massere, hvorfor diskuterer du dette her egentlig? Er det ikke oppe og avgjort for din del? Han skrev: " Ja driter i trælene mine. Er det hun eller jeg som er urimelig? " Poenget med tråden er kanskje bare å høre vår mening om hvem av de 2 som er urimelig. Anonymkode: 00ff4...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå