Gå til innhold

Spør i nabolaget om de vet om evt huskjøpere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere gjort det i tilfelle noen kjenner noen som er interessert? Før jeg setter i gang mølla med megler og bruker penger på diverse markedsføringspakker? :)

Anonymkode: 45d3c...1b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville dere gjort det i tilfelle noen kjenner noen som er interessert? Før jeg setter i gang mølla med megler og bruker penger på diverse markedsføringspakker? :)

Det går jo an å nevne det for naboer, venner og bekjente, i tilfelle de vet om noen som er interesserte ja :)

Anonymkode: 87d40...35b

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du nylig fått takst på huset? Hvis ikke ville jeg fått det taksert slik at du vet verdien

Anonymkode: 87d40...35b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånt blir det trøbbel av i ettertid. Forhold deg til en megler og selg på profesjonelt vis. Da har du i det minste både takstmann, prospekt, megler og ofte selgerforsikring. Din metode kan bli å spare seg til fant. 

Anonymkode: 36c4c...e5d

• Liker 2
Skrevet

Takst må du nesten ha uansett. Det er viktig for kjøpere,  det er greit ift eierskifteforsikring, og det gir en dugandes pekepinn om verdien.

Men...jeg tror folk flest foretrekker å kjøpe via megler. Om høy salgspris er viktig for deg ville jeg nok ha lagt ut penger der. Invitér flere hjem til deg og la de konkurrere.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...