AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Ville dere gjort det i tilfelle noen kjenner noen som er interessert? Før jeg setter i gang mølla med megler og bruker penger på diverse markedsføringspakker? Anonymkode: 45d3c...1b4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville dere gjort det i tilfelle noen kjenner noen som er interessert? Før jeg setter i gang mølla med megler og bruker penger på diverse markedsføringspakker? Anonymkode: 45d3c...1b4 Det går jo an å nevne det for naboer, venner og bekjente, i tilfelle de vet om noen som er interesserte ja Anonymkode: 87d40...35b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville dere gjort det i tilfelle noen kjenner noen som er interessert? Før jeg setter i gang mølla med megler og bruker penger på diverse markedsføringspakker? Anonymkode: 45d3c...1b4 Har du nylig fått takst på huset? Hvis ikke ville jeg fått det taksert slik at du vet verdien Anonymkode: 87d40...35b 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville dere gjort det i tilfelle noen kjenner noen som er interessert? Før jeg setter i gang mølla med megler og bruker penger på diverse markedsføringspakker? Anonymkode: 45d3c...1b4 Sånt blir det trøbbel av i ettertid. Forhold deg til en megler og selg på profesjonelt vis. Da har du i det minste både takstmann, prospekt, megler og ofte selgerforsikring. Din metode kan bli å spare seg til fant. Anonymkode: 36c4c...e5d 2
catman Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Takst må du nesten ha uansett. Det er viktig for kjøpere, det er greit ift eierskifteforsikring, og det gir en dugandes pekepinn om verdien. Men...jeg tror folk flest foretrekker å kjøpe via megler. Om høy salgspris er viktig for deg ville jeg nok ha lagt ut penger der. Invitér flere hjem til deg og la de konkurrere. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå