AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #21 Skrevet 22. april 2016 Hvis ansatte som hadde jobbet der lenge hadde måtte gå, og så hadde jeg blitt ansatt etter det, så hadde jeg nok ikke vært så høy i hatten når jeg dukket opp på jobb. Dette er sårt også for de ansatte som er igjen og som har mistet gode kolleger. Hvorfor kunne ikke noen av dem fått beholde jobben sin istedet for? Anonymkode: 5b6bc...810
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #22 Skrevet 23. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis ansatte som hadde jobbet der lenge hadde måtte gå, og så hadde jeg blitt ansatt etter det, så hadde jeg nok ikke vært så høy i hatten når jeg dukket opp på jobb. Dette er sårt også for de ansatte som er igjen og som har mistet gode kolleger. Hvorfor kunne ikke noen av dem fått beholde jobben sin istedet for? Anonymkode: 5b6bc...810 Jeg har jobbet i selskapet lenger enn de har. Men ja, føler meg ikke så veldig høy i hatten. De fleste tror jeg har fulltidskontrakt allerede, så hadde nok ikke vært en merkbar endring. Anonymkode: 8d49d...35c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #23 Skrevet 23. april 2016 Nei - jeg hadde valgt å bruke fornuften. Ville ikke sjangset på magefølelsen, nei. Anonymkode: 6426f...6f6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #24 Skrevet 24. april 2016 Da har jeg fått fingeren utav rompa, skrevet om CV og sendt ut søknader til jobber som ser spennende ut. Jeg har ikke sagt noe til sjefen, vi skulle ha et møte på fredag som ikke ble noe av. Det er altfor mange ting i den bedriften som gjør at jeg mistrives, og hadde nok søkt rundt uavhengig av kontrakten. Det er ca 1/3 som har sluttet etter sjefen kom på banen, så det er stor misnøye i hele etasjen. Samtidig så vil denne nedbemanningen treffe de jeg trives best med, og har ikke samvittighet til å ta over og stikke dem i ryggen på den måten. Krysser fingrene for at jeg får det som jeg vil! Anonymkode: 8d49d...35c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #25 Skrevet 24. april 2016 Så bra! Ønsker deg masse lykke til! Anonymkode: 3a612...0c1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #26 Skrevet 25. april 2016 Den 23.4.2016 at 9.36, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet i selskapet lenger enn de har. Men ja, føler meg ikke så veldig høy i hatten. De fleste tror jeg har fulltidskontrakt allerede, så hadde nok ikke vært en merkbar endring. Anonymkode: 8d49d...35c Ja, da blir det annerledes. Anonymkode: 5b6bc...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå