ajarRun Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 (endret) Er det OK? Sko virker så overflødig og tunge. På treningssenter. Endret 20. april 2016 av ambivalentReaction
isbiten. Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Ikke greit på mitt senter pga hygiene. Hva med å f.eks prøve barfotsko? 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Tanken om å løpe barbeint er fin, men seriøst har du prøvd? Man får helt sykt! krampe i leggene. Anonymkode: 9edae...2d8
Rosaprosa20 Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Tviler på at det er ok å løpe barbeint eller med sokker på treningssenter. Vil ikke anbefale det for beina dine heller. Underlaget på mølla er for hardt til å løpe barbeint, og du kommer til å ødelegge beina dine hvis du fortsetter
ajarRun Skrevet 26. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2016 Den 20.4.2016 at 22.30, isbiten. skrev: Ikke greit på mitt senter pga hygiene. Hva med å f.eks prøve barfotsko? 1000 kroner for en hanske til foten min? Som ikke har noen funksjon? Hører også at de er et helvette å ta på og av. Den 20.4.2016 at 22.40, AnonymBruker skrev: Tanken om å løpe barbeint er fin, men seriøst har du prøvd? Man får helt sykt! krampe i leggene. Anonymkode: 9edae...2d8 Med 10-15% stigning sliter leggene uansett, men ikke krampe da, bare vanlig følelse. Det eneste som plagde meg var varmen. Bortsett fra det gikk det helt fint. Den 20.4.2016 at 22.41, minister-mio skrev: Har du prøvd å løpe i sokker? Sokker er glatte, hvis jeg hadde sånne sklisokker som bebiser bruker så ville det jo funket, men jeg aner ikke om noen bebisbutikker som selger sokker i min størrelse. 3 minutter siden, Rosaprosa20 skrev: Tviler på at det er ok å løpe barbeint eller med sokker på treningssenter. Vil ikke anbefale det for beina dine heller. Underlaget på mølla er for hardt til å løpe barbeint, og du kommer til å ødelegge beina dine hvis du fortsetter Hardere enn Afrika? Føles relativt mykt ut i forhold til asfalt.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 Det er ikke noe stress å ta på barfotsko når du har gjort det noen ganger. Selv om det koster litt så er det verdt det fordi du får godt grep og det er ekstremt behagelig. ❤️ Anonymkode: 49a70...9b2 1
ajarRun Skrevet 26. april 2016 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe stress å ta på barfotsko når du har gjort det noen ganger. Selv om det koster litt så er det verdt det fordi du får godt grep og det er ekstremt behagelig. ❤️ Anonymkode: 49a70...9b2 Om bare kroppen min var dekket med et materiale som var behagelig og ga godt grep, om bare.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #9 Skrevet 26. april 2016 Man får sokker med antiskli til voksene også, noen gamle menesker trenger det. Så får man kjøpt så tube man kan tegne på sokker og når det tørker blir det antiskli:) Anonymkode: 10146...917
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #10 Skrevet 26. april 2016 Fivefingers-sko er lette å ta av og på. Ved å bruke rett størrelse, null problem. Elsker å løpe i mine. Klarer ikke joggesko!! Anonymkode: 4f8ac...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå