Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det OK? Sko virker så overflødig og tunge. På treningssenter.

Endret av ambivalentReaction
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke greit på mitt senter pga hygiene. Hva med å f.eks prøve barfotsko? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tanken om å løpe barbeint er fin, men seriøst har du prøvd? Man får helt sykt! krampe i leggene.

Anonymkode: 9edae...2d8

Skrevet

Har du prøvd å løpe i sokker?

• Liker 1
Skrevet

Tviler på at det er ok å løpe barbeint eller med sokker på treningssenter. Vil ikke anbefale det for beina dine heller. Underlaget på mølla er for hardt til å løpe barbeint, og du kommer til å ødelegge beina dine hvis du fortsetter

Skrevet
Den 20.4.2016 at 22.30, isbiten. skrev:

Ikke greit på mitt senter pga hygiene. Hva med å f.eks prøve barfotsko? 

1000 kroner for en hanske til foten min? Som ikke har noen funksjon? Hører også at de er et helvette å ta på og av.

Den 20.4.2016 at 22.40, AnonymBruker skrev:

Tanken om å løpe barbeint er fin, men seriøst har du prøvd? Man får helt sykt! krampe i leggene.

Anonymkode: 9edae...2d8

Med 10-15% stigning sliter leggene uansett, men ikke krampe da, bare vanlig følelse. Det eneste som plagde meg var varmen. Bortsett fra det gikk det helt fint.

Den 20.4.2016 at 22.41, minister-mio skrev:

Har du prøvd å løpe i sokker?

Sokker er glatte, hvis jeg hadde sånne sklisokker som bebiser bruker så ville det jo funket, men jeg aner ikke om noen bebisbutikker som selger sokker i min størrelse.

3 minutter siden, Rosaprosa20 skrev:

Tviler på at det er ok å løpe barbeint eller med sokker på treningssenter. Vil ikke anbefale det for beina dine heller. Underlaget på mølla er for hardt til å løpe barbeint, og du kommer til å ødelegge beina dine hvis du fortsetter

Hardere enn Afrika? Føles relativt mykt ut i forhold til asfalt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe stress å ta på barfotsko når du har gjort det noen ganger. Selv om det koster litt så er det verdt det fordi du får godt grep og det er ekstremt behagelig. ❤️

Anonymkode: 49a70...9b2

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe stress å ta på barfotsko når du har gjort det noen ganger. Selv om det koster litt så er det verdt det fordi du får godt grep og det er ekstremt behagelig. ❤️

Anonymkode: 49a70...9b2

Om bare kroppen min var dekket med et materiale som var behagelig og ga godt grep, om bare.

AnonymBruker
Skrevet

Man får sokker med antiskli til voksene også, noen gamle menesker trenger det. Så får man kjøpt så tube man kan tegne på sokker og når det tørker blir det antiskli:)

Anonymkode: 10146...917

AnonymBruker
Skrevet

Fivefingers-sko er lette å ta av og på. Ved å bruke rett størrelse, null problem.

Elsker å løpe i mine. Klarer ikke joggesko!!

Anonymkode: 4f8ac...5bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...