Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Har du noen gang angret på at du har avvist en invitasjon til noe kan karakteriseres som en date? Eller har du alltid vært 100 % sikker på at du ikke er interessert? Og avviser du selv om du er litt interessert?
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Har angret en gang, selv om jeg visste jeg ikke var interessert. Men det var en hyggelig fyr som jeg burde vært real mot, ikke bare latt være å svare på telefoner og bryte en avtale. Ikke bare real, forresten, men jeg er sikker på at det hadde vært gøy å gå ut med han. Men så var jeg yngre den gangen, og syntes det var veldig ubehagelig å tenke på evt avvisning... SÆRLIG fordi han virka som en veldig snill og bra fyr.
Gjest ung mor Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 ja, noen kan avvise rett og slett fordi de føler(jenter) at de er de ivrigste... Men normalt sett regner jeg med at folk sier det de mener 8)
Cata Skrevet 27. oktober 2004 #4 Skrevet 27. oktober 2004 Jada, jeg avviser selv om jeg er litt interessert. Prøver å tenke gjennom om jeg ville bli tilfreds om det skulle utvikle seg til et forhold, og da kommer jeg ofte til at det ikke er noe å satse på og derfor heller ingen grunn til å "starte".
echoalfa Skrevet 27. oktober 2004 #5 Skrevet 27. oktober 2004 Viste ikke at en date betyr at man må bli "sammen". Er ikke det å se om man har det gøy i lag hele poenget med date? Å treffe nye mennesker, for å finne det man leter etter, eller at det viser veien å gå videre? Min mening er at man aldri har noe å tape på å møte noen for en kaffe, hvis man har tid og en viss interesse er tilstede. I verstefall "må" man sitte der i 30 min og drikke opp kaffen man har bestilt, hva så...? Det er sjelden noe bra på tv'n uansett. Og hvis man ikke har noe å prate om, så er det jo bare å avslutte tidlig, og ofte er det en besluttning begge er enige i. Man må ofte løfte på steinene for å se om det er noe spennede under.
valentino Skrevet 27. oktober 2004 #6 Skrevet 27. oktober 2004 Jada' date=' jeg avviser selv om jeg er litt interessert. Prøver å tenke gjennom om jeg ville bli tilfreds om det skulle utvikle seg til et forhold, og da kommer jeg ofte til at det ikke er noe å satse på og derfor heller ingen grunn til å "starte". [/quote'] ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå