Auri Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Jeg er på leting etter en god shapewear-shorts. Jeg har hatt en fra Change, men er ikke helt fornøyd med denne; strikken øverst gnager seg inn i magen, og den ruller opp langs beina etter en stund. Og etter seks måneder begynner den å gå i sømmene... Ikke helt imponert der. Jeg vil ha en som går til ca midt på låret, og godt opp på magen. Jeg er str 42-44. Pris har ikke noe å si. Helst en som ikke bli kjempeklam, siden jeg er avhenging av den om sommeren for å slippe lårgnissing. Anbefalinger?
FantasDick Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Jeg har en fra Triumph som jeg liker veldig godt! Kjøpte den på salg til en 50-lapp, den er sort, går til midt på lårene og opp til BHen. Silikon øverst så den sitter ganske godt.
Auri Skrevet 23. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2016 Blir den veldig klam der silikonen er? Vært borti noen typer silikon som blir kjempeekkel og andre som ikke er noe problem!
FantasDick Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Den Saturday, April 23, 2016 at 19.03, Auri skrev: Blir den veldig klam der silikonen er? Vært borti noen typer silikon som blir kjempeekkel og andre som ikke er noe problem! Jeg blir litt "svett" langs silikon etter noen timer, ja. Synes ikke det er plagsomt, men jeg merker det.
Lexxus Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Den 2016/4/20 at 3.51, Auri skrev: Jeg er på leting etter en god shapewear-shorts. Jeg har hatt en fra Change, men er ikke helt fornøyd med denne; strikken øverst gnager seg inn i magen, og den ruller opp langs beina etter en stund. Og etter seks måneder begynner den å gå i sømmene... Ikke helt imponert der. Jeg vil ha en som går til ca midt på låret, og godt opp på magen. Jeg er str 42-44. Pris har ikke noe å si. Helst en som ikke bli kjempeklam, siden jeg er avhenging av den om sommeren for å slippe lårgnissing. Anbefalinger? Liker du dette
Auri Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2016 11 timer siden, Lexxus skrev: Liker du dette Nei. 11 timer siden, momo skrev: Jeg har kjøpt noen på H&M som jeg er fornøyd med. H&M sine er for små til meg. De har ikke shapewear til plus size i butikkene, bare på nett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå