Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Redd for at jeg er gravid. Har hatt en abort og ikke fått mensen tilbake ennå. Har en del stikking i magen, og jeg tror ikke at jeg har pleid å ha det før mensen, men kan første mens etter abort være annerledes enn vanlig? Har jo lest at den kan være kraftigere enn ellers, men kan man ha mer smerter også?

Anonymkode: 1c187...a67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt en en test om du er bekymret for graviditet. Men det kan like gjerne ha med aborten å gjøre. Det kan ta flere måneder før kroppen er i lage igjen. Litt stikking høres ikke unormalt ut. Men om det gjør veldig vondt ville jeg gått til legen.

Anonymkode: 234c1...3a6

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke veldig vondt. Det er mye svakere enn det var da jeg faktisk var gravid. Men, skulle ikke være mulig å kjenne det så tidlig uansett, eller? Ville isåfall vært bare en uke siden jeg ble gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror den stikkingen bare betyr at livmoren jobber på en eller annen måte. Jeg ville tatt en test, for å utelukke/bekrefte graviditet om en uke. Men jeg tror det er vel så sannsynlig at det er fra aborten..kroppen må jo rydde opp der inne.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror den stikkingen bare betyr at livmoren jobber på en eller annen måte. Jeg ville tatt en test, for å utelukke/bekrefte graviditet om en uke. Men jeg tror det er vel så sannsynlig at det er fra aborten..kroppen må jo rydde opp der inne.

Krysser alt jeg har og håper på det. Ikke klar for dette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...