Eucalyptica Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Jeg har en hund på 6 år, som plutselig etter en bitteliten tissetur i hagen, i en busk riktignok. Kom inn igjen med masse knotter/blemmer på hodet og et hovent øye. Jeg så på det, og hun fikk ikke vondt eller noe, så trodde kanskje hun hadde gått på en brennesle så tok en kald klut for å kjøle ned og rense, deretter aloe vera. Hun lekte rundt med ballen sin et par minutter før jeg så at hele hodet hadde hovnet opp, de små knottene hadde blitt kjempestore, og det hadde spredd seg som fy, nå var det knotter/blemmer på både hake, munn, bryst, bein, nakke og rygg + det andre øyet også! Dyrlegen var stengt, så ringte akutt-dyrlege, men de sa så lenge hun virket glad og livlig, så skulle jeg bare holde utkikk å dra til dyrlegen imorgen. Jeg har tenkt alt fra lopper til myggestikk til brennesler, og hun har blitt dusja og blitt styra og ordna med. Men det rareste av alt er at de første jeg så er borte, kun etter 3 timer, nå er det kun de som kom senere som er igjen, men virker som om de er på vei bort også! Den verste hevelsen er i allefall borte, og hun ligner ikke lenger på en bikkje som har vært i den slosskampen. Skal som sagt til dyrlegen imorgen tidlig, men er så utrolig nysgjerrig på hva dette kan være? Er det noen som har vært borti lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå