AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Positivt/negativt?? Har de mye å si i forhold til familaievernskontoret og barnevernssaker? Og har de på en måte like mye makt som barnevernet? Anonymkode: 5d515...10e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Kommer jo an på hva du skal bruke de til, men ingen overgår vel barnevernet. Hva er saken i korte trekk? Anonymkode: cdb7d...784
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på hva du skal bruke de til, men ingen overgår vel barnevernet. Hva er saken i korte trekk? Anonymkode: cdb7d...784 Jeg og far ble nylig skilt, han truer med bv og dette Foreningen 2 Foreldre organisasjonen. Han vil ha 100% omsorg da han mener at han er den "beste" av oss to. Anonymkode: 5d515...10e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og far ble nylig skilt, han truer med bv og dette Foreningen 2 Foreldre organisasjonen. Han vil ha 100% omsorg da han mener at han er den "beste" av oss to. Anonymkode: 5d515...10e Meld deg inn i foreningen 2 FORELDRE SELV, DA VEL. De er en frivillig organisasjon. Se på nettsidene deres for hva de jobber for og hvem. Å true med den foreningen håper jeg nesten han har gjort skriftlig slik at du kan fremvise dette. Å true noen er nemlig ikke fornuftig og noe gode foreldre bør gjøre. Anonymkode: 94a74...942 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meld deg inn i foreningen 2 FORELDRE SELV, DA VEL. De er en frivillig organisasjon. Se på nettsidene deres for hva de jobber for og hvem. Å true med den foreningen håper jeg nesten han har gjort skriftlig slik at du kan fremvise dette. Å true noen er nemlig ikke fornuftig og noe gode foreldre bør gjøre. Anonymkode: 94a74...942 Jeg har lest inne på siden demmers men fang ikke svar på det jeg lurte på. Jeg er nemlig nysgjerrig på om de har makten til å kunne bestemme hvem av oss som skal ha hovedomsorg og om de på noen måte samarbeider med bv. Ja, jeg har alt skriftlig og lagret. Anonymkode: 5d515...10e 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest inne på siden demmers men fang ikke svar på det jeg lurte på. Jeg er nemlig nysgjerrig på om de har makten til å kunne bestemme hvem av oss som skal ha hovedomsorg og om de på noen måte samarbeider med bv. Ja, jeg har alt skriftlig og lagret. Anonymkode: 5d515...10e Frivillige organisasjoner mot en offentlig/kommunal instans kan bare mase og være plagsom. Prøve å påvirke men de ansatte bør være så oppegående at de forstår "spillet" eller maktkampen mellom to i en skilsmissesituasjon. Det denne foreningen har er nok erfaring i fremgangsmåter som kan gå i deres forelders/medlems favør. Håper du har en dyktig advokat. Anonymkode: 94a74...942
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #7 Skrevet 20. april 2016 Foreningen består jo hovedsakelig av bitre fedre som verken vil betale for moroa eller kan bistå med noe reelt. De har ingen reel makt, er jo bare å ta en prat med en advokat så føler du deg litt tryggere. Går egentlig ut i fra at du har en advokat på saken? Anonymkode: 88249...c20 12
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #8 Skrevet 20. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meld deg inn i foreningen 2 FORELDRE SELV, DA VEL. De er en frivillig organisasjon. Se på nettsidene deres for hva de jobber for og hvem. Å true med den foreningen håper jeg nesten han har gjort skriftlig slik at du kan fremvise dette. Å true noen er nemlig ikke fornuftig og noe gode foreldre bør gjøre. Anonymkode: 94a74...942 Anonymkode: 5d515...10e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #9 Skrevet 20. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreningen består jo hovedsakelig av bitre fedre som verken vil betale for moroa eller kan bistå med noe reelt. De har ingen reel makt, er jo bare å ta en prat med en advokat så føler du deg litt tryggere. Går egentlig ut i fra at du har en advokat på saken? Anonymkode: 88249...c20 Takk for svar. Ja jeg har selvfølgelig en advokat, skal ta en prat med han imorgen. Anonymkode: 5d515...10e 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #10 Skrevet 20. april 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreningen består jo hovedsakelig av bitre fedre som verken vil betale for moroa eller kan bistå med noe reelt. De har ingen reel makt, er jo bare å ta en prat med en advokat så føler du deg litt tryggere. Går egentlig ut i fra at du har en advokat på saken? Anonymkode: 88249...c20 Enig. Anonymkode: 5f6d6...de1 4
Avalon Skrevet 21. april 2016 #11 Skrevet 21. april 2016 Ryddet for spekulasjon og persondebatt. - Avalon, mod
Rune Harald Rækken Skrevet 22. april 2016 #12 Skrevet 22. april 2016 Foreningen 2 Foreldre er en frivillig organisasjon som jobber politisk og praktisk for å skape trygge familieforhold for barn som har to hjem. Vi er høringsinstans til lovendringer innen familieområdet, og vi gir råd og veiledning til reorganiserte familier for å trygge barns tilknytning til begge foreldrene selv om mor og far ikke er kjærester lenger. F2F har selvfølgelig ingen avgjørelsesmyndighet i saker som angår barn. Hvis du lurer på hva Foreningen 2 Foreldre står for og jobber med, så besøk oss her: www.f2f.nohttps://www.facebook.com/Foreningen2Foreldre/ mvh Rune H. Rækken, leder Foreningen 2 Foreldre
Zdzisiek Skrevet 23. april 2016 #13 Skrevet 23. april 2016 19 timer siden, Rune Harald Rækken skrev: Foreningen 2 Foreldre er en frivillig organisasjon som jobber politisk og praktisk for å skape trygge familieforhold for barn som har to hjem. Vi er høringsinstans til lovendringer innen familieområdet, og vi gir råd og veiledning til reorganiserte familier for å trygge barns tilknytning til begge foreldrene selv om mor og far ikke er kjærester lenger. F2F har selvfølgelig ingen avgjørelsesmyndighet i saker som angår barn. Hvis du lurer på hva Foreningen 2 Foreldre står for og jobber med, så besøk oss her: www.f2f.nohttps://www.facebook.com/Foreningen2Foreldre/ mvh Rune H. Rækken, leder Foreningen 2 Foreldre Tull og tøys! Dere er påtrengende og leter selv etter familier som "trenger deres hjelp" uten at dere vet noe om familiene. Dere leter overalt, sier noen noe om skilsmisse så trenger dere inn i denne familien, leser dere noe på nett eller ser på TV om enslige eller skilsmisse, ja da trenger dere inn der også. Uten at noen har bedd om noe som helst mening eller hjelp. Dere sender sikkert en hel masse falske bekymringsmeldinger også!!! Dessuten er dere en gjeng med frustrerte fedre som flere over her sier! 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #14 Skrevet 23. april 2016 19 timer siden, Rune Harald Rækken skrev: Foreningen 2 Foreldre er en frivillig organisasjon som jobber politisk og praktisk for å skape trygge familieforhold for barn som har to hjem. Vi er høringsinstans til lovendringer innen familieområdet, og vi gir råd og veiledning til reorganiserte familier for å trygge barns tilknytning til begge foreldrene selv om mor og far ikke er kjærester lenger. F2F har selvfølgelig ingen avgjørelsesmyndighet i saker som angår barn. Hvis du lurer på hva Foreningen 2 Foreldre står for og jobber med, så besøk oss her: www.f2f.nohttps://www.facebook.com/Foreningen2Foreldre/ mvh Rune H. Rækken, leder Foreningen 2 Foreldre Bare dette viser hvor desperate de er... Nei, ingen oppegående mennesker henvender seg til en slik organisasjon. Hvis man vil ha hjelp utenfra så er det familievernkontoret, familieterapeut og i verste fall barnevernet man henvender seg til. En organisasjon som er laget av bitre menn for bitre menn har ingenting å tilby. Anonymkode: 88249...c20 7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #15 Skrevet 23. april 2016 Den 20.4.2016 at 20.31, AnonymBruker skrev: Positivt/negativt?? Har de mye å si i forhold til familaievernskontoret og barnevernssaker? Og har de på en måte like mye makt som barnevernet? Anonymkode: 5d515...10e De har like mye makt som det jeg har i sånne saker. Ingen. De kan mase, ringe og plage som alle kan, som du kan, som jeg kan. De har ingen bestemmelserett, ingen medbestemmelsesrett. Barnevernet og familievernkontoret har streng taushetsplikt som de ikke kan bryte ovenfor en frivillig organisasjon. Inntrykket jeg sitter med av dem er at det er en tullete organisasjon og ingenting å frykte. Anonymkode: 07a97...4ed 3
Anonym1963 Skrevet 23. april 2016 #16 Skrevet 23. april 2016 (endret) Den 22. april 2016 at 14.58, Rune Harald Rækken skrev: Foreningen 2 Foreldre er en frivillig organisasjon som jobber politisk og praktisk for å skape trygge familieforhold for barn som har to hjem. Vi er høringsinstans til lovendringer innen familieområdet, og vi gir råd og veiledning til reorganiserte familier for å trygge barns tilknytning til begge foreldrene selv om mor og far ikke er kjærester lenger. F2F har selvfølgelig ingen avgjørelsesmyndighet i saker som angår barn. Hvis du lurer på hva Foreningen 2 Foreldre står for og jobber med, så besøk oss her: www.f2f.nohttps://www.facebook.com/Foreningen2Foreldre/ mvh Rune H. Rækken, leder Foreningen 2 Foreldre Dette er største løgnet jeg har hørdt! Dere som en over sier blander dere inn i uskyldige familier der det som regel er fedre som nekter kontakt! Hadde et håp om at disse menneskene var ordentlordentlige i starten, men nå ser jeg at det kun er frustrerte fedre som er ute etter å ødelegge for andre. Min bestevenninne ble skilt og da blandet disse seg inn i bilde (uten å bli bedt om det). De var kun på far sin side selv om far hadde vært voldelig mot mor. De sendte falske bekymringsmeldinger, og prøvde alt de kunne for å ødelegge for mor. Heldigvis hadde hun en god advokat! TS, DISSE MENNESKENE ER KUN UTE ETTER Å ØDELEGGE! BV hører heller ikke på dem, da de fleste oppegående vet at dette er en gjeng med tullinger. Bra du har advokat! Endret 23. april 2016 av Anonym1963 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #17 Skrevet 23. april 2016 F2F består hovedsaklig av bitre menn som gir mor skylda for alt. Dem lyger så det renner av seg for å framstå som offer. TS, dersom din bf bruker advokat via F2F så er du trygg, for dem har kun avtale med de dårligste. Min bf brukte advokat derfra, og med det første brevet advokaten sendte til meg, så var så å si saken hans tapt. TS, du trenger ikke å bekymre deg for at bf er meldt inn i foreningen. Dem har ingen myndighet. Familievernkontoret har heller ingen myndighet, de kan bare veilede. De stiller heller ikke som vitner i retten dersom det skulle komme opp. De skriver kun en meklingsattest (som er gyldig i 6 mnd) som man tar med til Nav og må vedlegge dersom man saksøke. Anonymkode: f0596...8d7 4
Sulosi Skrevet 23. april 2016 #18 Skrevet 23. april 2016 For mange år siden, mens telefonkatalogen i papirform var mer aktuell enn Internett, ringte jeg F2F for å be om råd. Jeg ville sette opp en avtale med far til den nyfødte mens far vikle ha en "jeg kommer når det passer meg" avtale. Jeg ble regelrett skjelt ut etter noter av F2F fordi jeg ville ha faste tidspunkt for samvær og ikke drop-in når det var tid til overs. Det endte med at jeg i stede snakket med barnevernet om mine tanker, der fikk jeg støtte til å stå på kravene. Nei, F2F er bitre menn. 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #20 Skrevet 27. april 2016 Den 23. april 2016 at 10.20, Zdzisiek skrev: Tull og tøys! Dere er påtrengende og leter selv etter familier som "trenger deres hjelp" uten at dere vet noe om familiene. Dere leter overalt, sier noen noe om skilsmisse så trenger dere inn i denne familien, leser dere noe på nett eller ser på TV om enslige eller skilsmisse, ja da trenger dere inn der også. Uten at noen har bedd om noe som helst mening eller hjelp. Dere sender sikkert en hel masse falske bekymringsmeldinger også!!! Dessuten er dere en gjeng med frustrerte fedre som flere over her sier! Akkurat som du gjør når du melder "alt du ser" til BV, mener du? Anonymkode: 1a3bc...7d3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå