Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde første forsøk i januar med kort protokoll. Gikk på puregon i ca 14 dager, ble ikke stimulert. Ifølge legene har jeg mange egg, derfor var de forsiktige med dosering. Nå igjen er jeg igang med andre forsøk og er på sprøytedag 7, med høyere dose. Fortsatt ingen vekst. Hva er galt med meg? Hvorfor får jeg ikke frem noe vekst? Jeg går privat og legene har ingen forklaring på hvorfor de ikke klarer å stimulere meg. Jeg er utrolig lei meg og føler for å gi opp. kommer til å bli veldig knust om legene må avbryte enda et forsøk til :( Noen som har vært i min situasjon ? Setter pris på erfaringer. 

Anonymkode: 98648...992

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken dose går du på? Hva med å forsøke lang protokoll?

Anonymkode: 4e6d7...cdf

AnonymBruker
Skrevet

Denne gang begynte jeg med 125-175 og Idag har vi økt til 200. Hadde håpet på bedre lykke... Legen sa at han hadde tro på dette og de skulle klare å stimulere meg. Og at det er veldig vanlig med kort protokoll og som blir mest praktiset.

AnonymBruker
Skrevet

Om dere ikke lykkes nå ville jeg i alle fall bedt om lang protokoll. Men du skal se de får fart på sakene med ny dose. Er jo bare på dag 7, er jo muligheter enda!!

Hos meg er problemet motsatt. Overproduserer egg som tusan, vil bli overstimulert uansett. Så får jeg ikke innsett før ettet to mnd. Men jeg får jo ut noen brukbare egg da. 

Anonymkode: 4e6d7...cdf

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dager kan man egentlig gå på sprøyter når man går kort protokoll? Fikk inntrykk av at man avbryter etter 14 dager uten optimal vekst? Og det er bekymringsfullt nå som jeg er halvveis og fortsatt ingen endring. Det vil ta flere måneder nå før jeg kan starte et evetu nytt forsøk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...