Gå til innhold

Hm, falsk positiv clearblue digital?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei allesammen! :laugh:
Har lenge stusset på dette spørsmålet. For noen mnd siden fikk jeg altså gravid 1-2 på clearblue digital. På denne tiden var vi ikke prøvere, men har siden dette begynt å prøve. jeg fikk negative tester på alle tester etter den digitale, og lurer på.. kan virkelig clearblue digital vise falsk positiv? selv om dette var i September så har jeg enda ikke klart å legge det helt fra meg. er det noen som har lignende erfaring?

Anonymkode: b648e...853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du var gravid men mistet tidlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjemisk graviditet kalte legen det da det skjedde med meg

Anonymkode: ee2f6...406

Skrevet

Kjemisk graviditet ja, dvs veldig tidlig spontanabort. 

AnonymBruker
Skrevet

ja tenkte selv på kjemisk.. men etter denne testen gikk jeg rett på apoteket og kjøpte en ny test som viste ikke gravid. kan det virkelig være over så fort? om dere skjønner.. hadde vært rar noen dager i forveien og begynte plutselig å blø, lenge før forventet mens.. derfor valgte jeg å teste og fikk da det utslaget, selv om testene jeg tok 40 min senere var negative. men kan ha vært kjemisk fordi? 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja tenkte selv på kjemisk.. men etter denne testen gikk jeg rett på apoteket og kjøpte en ny test som viste ikke gravid. kan det virkelig være over så fort? om dere skjønner.. hadde vært rar noen dager i forveien og begynte plutselig å blø, lenge før forventet mens.. derfor valgte jeg å teste og fikk da det utslaget, selv om testene jeg tok 40 min senere var negative. men kan ha vært kjemisk fordi? 

Ja, de andre testene kan ha vært mindre sensitive, men du har jo også testet med mer utvannet urin andre gang, slik at det ikke har slått ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja du sier noe der! men har også tenkt om det har vært blod i urinen, og om det kan ha gjort noe utslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...